poniedziałek, 4 czerwca 2012

Troche mnie... zakupy w MAC'u i buty bez obcasow czyli misz - masz dzisiejszego dnia :)

Witajcie kochani!

Jak juz wspominalam w Anglii mamy wolne do srody ( co niektorzy :) i sloneczko troche sie pokazalo wiec wybralismy sie z moim narzeczonym do Meadowhall (olbrzymiego centrum handlowego).

Wreszcie mialam okazje zalozyc moj ukochany malinowy sweterek (?) z dziurami(?).... a w zasadzie to wam sie pokaze... :)


top - jane norman
sweterek (?)- new look
buty -new look
torebka- paul boutique 
wlosy naturalny nie lad ;)
makijaz ostatnimi czasy moj ulubiony - z bliska mozecie go zobaczyc tutaj


Tak wiec kochani wybralismy sie do mojego ulubionego centrum bez zadnych konkretnych zamiarow kupowania czegokolwiek :)

No ale byc na Meadowhall i nie wejsc do garage shoes (sklep z butami)  to bylby poprostu grzech :) tak wiec weszlam do srodka a tam... buty ktore od dluzszego czasu mnie fascynowaly... bez obcasow! 
Tak wiec nie moglam sie oprzec zeby ich nie zalozyc na stopke i sie nie przejsc...

ostroznie zeby kostki nie skrecic...  
o dziwo stalam prosto :) i wcale do tylu nie lecialam... :)
jeszcze pare kroczkow... i wlasnie spelnilam swoje marzenie :D

Niestety buty ze mna do domu nie wrocily pomimo ze byly naprawde wygodne... jednak niestety przy moim wzroscie 180cm w butach z taka platforma wygladalam jak zyrafa :D i druga kwestia ze nie czulam sie zbyt stabilnie bo podeszwa byla bardzo gietka i czulam sie jak bym chodzila w butach z gumy... ale jak tylko wejda nowe modele i inne kolory to napewno jedne zakupie :) nawet jesli bede wygladac jak zyrafa :P i tak w szpilkach nizszych niz 10cm nie chodze wiec dam rade :D 

Po drodze odwiedzilismy MAC'a gdzie  moj kochany narzeczony sprawil mi prezent i moglam sobie cos wybrac... wybor padl na sliczny blyszczyk nude (czyli kolor jaki  kocham :).


Do domku wrocilam z tymi cudami... 


Jak widzicie buty bez obcasow nie zabraly sie ze mna do domu ale za to sliczne malinowe szpileczki owszem :) sa bardzo wygodne i wygladaja bardzo zgrabnie na nozce... nawet mojemu narzeczonemu sie tak bardzo spodobaly ze wrecz kazal mi je kupic :)

A tak wygladaja na stopce...
buty z ,,internacionale''

kocham szpilki... ehh.... 


No i to by bylo a tyle :) mam nadzieje ze milo spedziliscie czas na moim blogu a ja teraz uciekam poodwiedzac wasze :D

Jesli macie jakies pytania piszcie :)

PaPa


67 komentarzy:

  1. Uuu szpilkiii <3 :D Pasowałyby mi do torebki xD haha :) A torebka jest z Atmosphere kupiona na allegro więc może jeszcze znajdziesz gdzieś ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. szpilki boskie!
    i bardzo ładny outfit :)
    śliczny masz ten sweterek ;))

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mam 182 i chyba się nigdy nie odważę na takie obcasy... Pozostaje czerwona szminka =)

    OdpowiedzUsuń
  4. b.ładne szpileczki a buty bez obcasów spoko :) jestem ciekawa czy sama bym potrafiła w nich chodzić ;D ale średnio mi się podobają
    nude też lubię ten kolor

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne szpilki:D ja ze względu na swój wzrost noszę tylko obcasy hehe:) zawsze ciekawiły mnie te buty bez obcasów:D!

    OdpowiedzUsuń
  6. aaa piękna Ty:** też uwielbiam nude na ustach:)w ogóle jaśniejsze kolory na ustach to jest to:D:)no czasami czerwona szmina wjedzie,ale rzadko:P:))A buty...też chciałabym je przymierzyć,jestem ciekawa jak się w nich chodzi:)Przy tobie wyglądałabym jak kurdupel:P ja jestem niziutka:)buziak piękna :*

    OdpowiedzUsuń
  7. hehe u mnie to samo, zrobi kilka fotek i jest zmęczony:D do tego więcej gadania niż co warte:) więc mój młodszy brat a dzisiaj i siostra:) chłopak szczęśliwy, że ma spokój :)
    ...a tak ładnie wyglądałaś, szkoda, że tylko jedna :)
    buty to ciekawy temat:) do zdjęć i do szafy:)czy nie? :)

    OdpowiedzUsuń
  8. I love your shoes in both photos, I especially LOVE the black ones!!!
    I would love for you to visit my blog sometime!!
    :)
    Allison
    afashionfiles.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja mam 175 cm i się niczym nie przejmuje, kiedyś myślałam, kurczę jestem wyższa niż połowa facetów (bo jak już zakładam obcasy, to najwyższe jakie się da), ale doszłam do wniosku, że chyba im to nie przeszkadza, obserwując to jak na mnie patrzą. Tak więc nie przejmuj się i noś takie buty jakie chcesz. A co do zakupu, to super wybrałaś, Bardzo ładne obcasy. A poza tym malinowy modny kolor i świetny na lato.

    OdpowiedzUsuń
  10. Kochana nie przejmuj się, że jak żyrafa wyglądasz ; ja również jestem bardzo wysoka, ale kocham wysokie buty, a nigdzie nie napisali, że wysokie są tylko dla niskich dziewczyn ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tez jestem bardzo wysoka..wyzsza od ciebie i nosze obcasy- W KONCU nizsza nie bede i tak;-)
      BUTY BEZ OBCASA...NIE WIEM CZY DLA MNIE ALE ZA TO ZAKUPY REWELACJA. MASZ SLICZNY MANICURE!

      Usuń
  11. piekne te czarne buciki :) cały czas się zastanawiam nad ich kupnem :) obawiam sie, że nie umiałabym w nich chodzić :( jestem niższa od Ciebie o 5 cm i sie wcale nie przejmuję,że wiekszość ludzi jest ode mnie niższa :)
    Buziaczki
    buziaczki
    będzie mi bardzo miło jak i Ty będziesz u mnie częstym gościem w postaci obserwatora :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale śliczne te buty na obcasie :) <3

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo ładne buciki mierzyłaś ach... masz świetną bluzeczkę!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Szkoda, ze nie wrocily z Tobą do domu te butki. Jestem bardzo ciekawa jak się na tym chodzi, kiedyś przymierzę ;D dziękuję za komentarz :) pozdrawiam i zapraszam: www.facebook.com/DesignOfPoland

    OdpowiedzUsuń
  15. ale masz śliczną buźkę !! wkońcu wiem jak wyglądasz :)
    jejku na szpilki bez szpilki bym się chyba nie zdecydowała, nie podobają mi się :/ za to malinowe jak najbardziej :)

    buziaki ślicznotko ! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzieki :*** a jak dla mnie te buty sa dosc kontrowersyjne ale jak wyjdzie wiecej modeli i kolorow to kto wie... :D

      Usuń
    2. może te ci się spodobają : http://www.deezee.pl/obuwie_damskie/koturny/koturny_nite_walk2_black_suede.html
      albo te : http://www.deezee.pl/obuwie_damskie/koturny/koturny_nite_walk_leopard.html

      :)

      Usuń
  16. Buciki fajne (te co kupiłaś) i o wiele lepsze od tamtych:))) Ale sama jestem ciekawa jak się na nich chodzi hehe:)

    OdpowiedzUsuń
  17. no ja tez sie ciekawie jak sie w nich chodzi..pewnie wbrew pozorm wygodnie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo miekko :D mialam ochote sobie troche poskakac w nich :DDD

      Usuń
  18. te szpilki sa naprawde fajne, ja nie lubie chodzic na obcasie bo mnie zaraz nogi bola :( ale w tych bym pospacerowała :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczne są te szpileczki :) Masz też świetny sweterek.
    Dobrze się macie z tym wolnym do środy :P

    OdpowiedzUsuń
  20. też chciałabym kiedys przymierzyc te dziwaczne buty! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Butki przepiękne te malinowe :)
    Jakoś te buty bez obcasów nie podbiły mojego serca :(
    + Obserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Buty bez obcasów wyglądają na dość niestabilne i chyba przez to wywołują niechęć. Może tak jak mówisz będzie więcej modeli i kolorów to wtedy staną się bardziej "popularne". :)

    OdpowiedzUsuń
  23. wow x jakie buty xx ja chyba nie dalabym rady w nich chodzic xxxale wygladaja super!!!

    OdpowiedzUsuń
  24. podziwiam za te buty bez obcasa... i zapraszam na rozdanie... http://ilovemyplussize.blogspot.com/2012/06/minimini-rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń
  25. Ten sweterek jest cudny:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Sweterek i czółenka wraz z dodatkami są naprawdę fajne, ale tych butów bez obcasów nigdy bym nie założyła xD ;* podziwiam

    OdpowiedzUsuń
  27. śliczne buciki, choć tych czarnych nie odważyłabm się kupić:)
    obserwujemy? ja już dodałam:)

    OdpowiedzUsuń
  28. a to cos okrągłego czarnego obok błyszczyka to co to? :) ten sweterek jest prześliczny :))) i sandałki tez piekne, wyslij mi ich zdjecia z boku na maila :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie czarnego tylko zlotego:P to moj ulubiony bronzer z No7 :)

      Usuń
  29. Buty z obcasami i " bez " są przepiękne ;)
    Pozdrawiam i zapraszam na nowy post!

    OdpowiedzUsuń
  30. łohoho, świetne szpilki zakupiłaś, ale te buty bez obcasów są genialne! Z miłą chęcią bym takie założyła! Super zakupy!

    Pozdrawiam serdecznie! :*

    OdpowiedzUsuń
  31. och malinowe szpilki cudne a te buty bez obcasow smieszne:)uwielbiam Mac-a:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Hej świetny blog :) Zaczynam obserwować oczywiście ! :)
    Buziaki i zapraszam do siebie ;*
    pozdrawiam,damadelcristal
    :)

    OdpowiedzUsuń
  33. te buty czarne ciekawe ; o ;D
    i fajny OTTD ;p
    zapraszam do siebie :3

    OdpowiedzUsuń
  34. Zawsze się zastanawiałam czy w takich butach się da chodzić :) A te malinowe szpilki super :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Piękne bucisze:) Ojj zazdrość pupę ściska. Chciałoby sie ojj chciało.

    OdpowiedzUsuń
  36. butki, które kupiłas o wieeeeeeeeeele piękniejsze od tych bez obcasów :)) zapraszam do mnie- szykuje się rozdanie (kosmetyki VERSACE) :))

    OdpowiedzUsuń
  37. Jaka Ty jestes piekna! :) To powinno być nielegalne! ;)
    Ciekawe zakupy, zwłaszcza te ostatnie buciki, przepiękne, naprawde! :) ja poki co kupilam tylko paletki Sleeka ;) zapraszam jesli jestes ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  38. buty bez obcasów do mnie nie przemawiaja wręcz przerażają ;O

    A sweterek , piękny !

    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  39. piękny sweterek! ja w takich butach pewnie bym nie ustała hahahha ;)) Zapraszam do siebie przy okazji http://itssoridiculous.blogspot.com byłabym wdzięczna za dodanie mnie do obserwowanych, skomentowanie, czy polecenie mojego bloga. Z góry wielkie dzięki!

    OdpowiedzUsuń
  40. dziękuję :)

    Oj też bym się chciała przejść w tych butach bez obcasów!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. naprawde polecam... przynajmniej przez chwile mozesz poczuc sie jak Lady GaGa :D

      Usuń
  41. świetne szpileczki (jak wysoki mają obcas?) ;) drugie (a raczej pierwsze pokazane) inrygujące ;p

    + obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a nawet nie wiem ile maja szpilki...:) musialabym sprawdzic :P

      Usuń
  42. czarne buciki są meeeega!!!
    M.<3

    OdpowiedzUsuń
  43. ekstra blog. :> podoba mi się Twój styl ! szczególnie cudne buty, z którymi wróciłaś do domu :D . Też mam około 180 cm ! Także wiem o czym mówisz. :)

    zapraszam Do mnie, chciałabym poznać Twoją opinię.
    może będziemy się obserwować ?

    love,
    ann

    OdpowiedzUsuń
  44. totally amazing heels! xoxo
    thanks for commenting on my blog honey, I'm following you now :)
    A
    xx
    http://epiquemoi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. dziękuję za odwiedzinki i komentarz :) Masz fantastyczny sweterek i te szpilki mmmmm.... cudne :) Bardzo fajny blog, także ja się rewanżuję i również obserwuję. Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  46. bardzo podoba mi się ten sweterek, ładnie się komponuje z stonowana resztą ;]

    OdpowiedzUsuń
  47. Ja też kocham szpilki :) Gratuluję i zazdroszczę nabytku bez obcasów :))

    OdpowiedzUsuń
  48. a myślałam, że to ja jestem taka wysoka.. mam 175 ale i tak noszę obcasy :) nie ma co się przejmować ile się ma . trzeba tylko znaleźć wyjątkowo wysokiego partnera :D.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z partnerem nie mam problemu bo akurat jest wysoki:D

      Usuń
  49. te czarne koturny to zdecydowanie nie na nasze krzywe chodniki;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. eee tam... troche adrenaliny nie zaszkodzi :D

      Usuń
  50. cudowne malinowe szpilki:) czarne ciekawe ale czy dałabym radę chodzić? :D

    OdpowiedzUsuń
  51. o ja te koturny to niezly hardcore :P

    OdpowiedzUsuń
  52. Buty bez obcasów fajnie się prezentują.
    Twoje szpilki cudne - zabiłabym się robić już pierwszy krok :)

    OdpowiedzUsuń
  53. brzydkie te czółemka -,-

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...