niedziela, 7 października 2012

zloto-fioletowy makijaz? czemu nie :) + kolejne dodatki do gazet

Witajcie kochani!

Dzis bedzie troszke makijazu (gdyz ostatnio bardzo malo go tu jest... ale to nie moja wina tylko aparatu ;( ) pokaze Wam rowniez jakie fajne gratisy zapakowali w tym wydaniu marie claire.

Zaczniemy od makijazu...
Spodobalo mi sie polaczenie kolorow jakie uzyla ostatnio moja Sylwus w makijazu i postanowilam je  odwzorowac... niestety nie posiadalam dokladnie tych samych kosmetykow i moje polaczenie fioletu ze zlotym dalo zupelnie inny efekt niz u niej...
Jej makijaz byl w cieplych tonacjach... wyszedl jej lekko tropikalnie ale to moze byc rowniez zasluga jej mega brazowych oczu i ciemnej oprawy ;)
Moj z kolei wydaje mi sie lekko... mrozny ;D no sama nie wiem... zreszta sami zobaczcie ;)




A teraz z innej beczki...

W tym wydaniu marie claire  mozna bylo dostac gratis  krem do rak firmy L'occitane ktora slynie z kosmetykow naturalnych i probke odzywki do wlosow farbowanych dove (ktora raczej mi sie nie przyda ;) a w srodku  wydawnictwo naprawde nas rozpieszcza i doklada probke podkladu CLARINS...




Cena magazynu ₤3,70

Krem do rak ma sliczny zapach kwiatu mango  i dzieki 20% zawartosci masla shea  nawilza i chroni nasza skore...ale co do opakowania to  przyznam szczerze ze pierwszy raz spotkalam sie z aluminiowym ;) wyglada troszke jak pasta do zebow :) ale wlasnie o to chodzi bo ich produkty sa przynajmniej ekologiczne :)
 
Uzywa ktoras z was produktow L'occitane? z tego co zauwazylam sa one dosc drogie.. ten krem na na ich stronie kosztuje w promocji 30zl...
 
Wielkimi krokami zbliza sie juz halloween i nie wiem czemu ale lubie to swieto...wiem ze wiele z Was nie przepada za nim ale ja lubie te wszystkie dzieciaczki pukajace do drzwi i wolajace Trick or treating... i moze nie moge sie juz doczekac go bo wiem ze nie dlugo po nim sa SWIETA :D
 

I tym oto milym akcentem sie z Wami zegnam i zycze Wam udanej niedzieli oraz duzo optymizmu na nadchodzacy tydzien ;D

Buziaki :***


44 komentarze:

  1. Bardzo mi się podoba makijaż:D Fajne kolory:) kreseczka ciut nierówna ale tak przecież było zamierzone prawda:D
    Co do tych wszystkich dodatków do gazet to weź kurcze nie pokazuj, bo żal tyłek ściska:( My tutaj w Pl nic takiego nie mamy :( ech..
    i dużo optymizmu w tym tyg dla Ciebie również:) :*
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie rowno mam kreske serio? jesli tak jest to napewno bylo to zamierzone ;) no z tymi dodatkami to wiem ze w pl nigdy nie bylo i szkoda wlasnie...
      a optymizm mi sie przyda :D a w szczegolnosci w poniedzialek ;D
      Buziaki :*

      Usuń
  2. makijaż pięknie Ci wyszedł! śliczne kolory :)
    bardzo fajne dodatki do gazety. nigdy nie miałam tego kremu do rąk, ale zapach mango brzmi zachęcająco :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a dziekuje :* ja rowniez nie mialam i dlatego na sprobowanie wzielam... pachnie bardzo ladnie :)

      Usuń
  3. śliczny, ten fiolecik mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny, i ta kreska :>
    Z chęcią bym wypróbowała ten podkład z Clarinsa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuje i tez jestem ciekawa tego podkladu ;)

      Usuń
  5. macie dobrze z tymi dodatkami w gazetach ;)
    L'occitane ma bardzo dobre kosmetyki z mojego doswiadczenia ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiem :D ale powiem ci ze spoko jest ten krem ale jak to sie mowi dupy nie urywa ;D

      Usuń
  6. Dobrze by było, żeby do polskich gazet dodawali takie cuda..

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładne fioletowe cienie:)
    A dodatki do gazet Angielskich są przecudowne, marzenie:) czemu u nas takich nie dają:( ?

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny makijaż kochanie:) No i dodatki też fajne :) Ja na Cyprze nie zwracam uwagi na gazety,ale muszę zacząc to robic:P Może też dają dodatki a ja o tym nie wiem? :P :)Pamiętam tylko ,że kiedyś dali płyte rihanny:D:)

    Całusek :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje ;* no to patrz sie na te gazetki bo czasem mozna takie perelki dostac ze szok :P no chyba ze u ciebie na tej wsi nie ma takich dodatkow ;)
      Buzka:*

      Usuń
  9. dla samego kremu do rąk kupiłabym gazetę:P

    Miły, taki radosne ten makijaż Ci wyszedł :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ja też lubie halloween i w sumie szkoda, że w PL nie jest to takie popularne i nie ma takiej smiesznej atmosfery...

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny makijaż... ja tę lubię halloween :D

    OdpowiedzUsuń
  12. fajne dodatki..jakos nie kupuje gazet i niegdy nie moge czegos takiego miec..a makijaz obłędny !!! :) piekne masz oczy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. mnie ten kremik przypomina jakąś maść ;) ten metal czasem lubi się dziurawić, więc jest niepraktyczny... pooozdrawiam! ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z tym ze ten metal jest dosc solidny;) ale zobaczymy jak sie spisze w mojej torebce ;)

      Usuń
  14. Cudny makijaż i piękne oczy *-*

    OdpowiedzUsuń
  15. Ślicznie Ci to wyszło :)
    Pozdrawiam i dodaję do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Rewelacyjnie !!
    ahhh szkoda, że u nas w Polsce nie świętujemy tak halloween ;/

    Zostałaś otagowana :)
    Buziaki !

    OdpowiedzUsuń
  17. Żaluję ,że u nas nie świętuję sieę hallowen;( Kocham wszelkie horrorowate klimaty Dobry make-up;)

    OdpowiedzUsuń
  18. makijaż piękny :) dodatki wspaniałe w naszych pl gazetach sie to nie zdarza :((
    zapraszam na rozdanie;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Makijaż ładny :) i myślę, że za niedługo sama sobie taki zrobię :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Super makijaż. Szkoda, że w Polsce jest tak mało czasopism z dodatkami kosmetycznymi :(

    OdpowiedzUsuń
  21. Hello. Co za kreska, ja to bym chciała taką perfekcyjną umieć wykonać, a tak dopiero powoli się uczę:)) A właśnie haloooween się zbliża, zupełnie wypadło mi z głowy, moze w ty roku będę świętowała i się przebiorę zobaczę. W tych zagranicznych gazetach zawsze jakieś fajne dodatki dodają, nie to co u nas w PL, a szkoda. Buziaki złocista:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to prawda zawsze mozna cos fajnego znalezc w tych gazetach ;) ja sie nie przebieram ale z mila checia pojade do centrum bo bedzie jak co roku impreza halloweenowa i napewno bedzie bardzo kostiumowo ze tak powiem ;D

      Usuń
  22. Piękna kreska i oczywiście komórki na oczach:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Albo jestem taka ciemna masa dzisiaj albo cos ze mna nie tak ale nie zajarzylam o co chodzi z tymi komorkami na oczach :D
      Tak czy inaczej dziekuje ;)

      Usuń
  23. http://www.ebay.co.uk/sch/i.html?_nkw=Poshe+top+coat&_sacat=0&_odkw=osje+top+coat&_osacat=0&_from=R40 tu sobie popatrz te top coaty, jak Ci sie skoczy seche vite to wyprobuj nowy :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...