niedziela, 25 listopada 2012

Firmoo... okulary dla kazdego


 


Witajcie kochani!!!

Dzisiaj post bedzie poswiecony zapewne znanej juz kazdemu firmie optycznej Firmoo, od ktorej to wlasnie dostalam owa tajemnicza paczuszke :)


Jakis czas temu przemily Pan imieniem Antonio zapytal mnie o chec wspolpracy z Firmoo... dlugo sie nie zastanawialam gdyz akurat postanowilam zamienic moje soczewki wlasnie na okulary wiec po przejrzeniu ich strony internetowej szybko  znalazlam idealna pare dla siebie.


Jedno musze przyznac...  cierpliwosc Pana Antonio wystawilam na nie lada probe gdyz nie bylo dnia abym nie zasypala jego skrzynki mailowej nowymi wiadomosciami.... jednak o dziwo Pan Antoni ze stoickim spokojem odpowiadal na moje nurtujace pytania bez zawachania. Pierwszy raz sie spotkalam z firma z ktora korespondencja byla by tak latwa i przyjemna :)

Przesylka doszla bardzo szybko oraz byla zapakowana dosc solidnie! Firma kurierska informowala mnie sms'ami  o ktorej godzinie paczka zostanie dostarczona i przez kogo. Coz za profesjonalizm ;D


Tak prezentowala sie zawartosc paczki...






Moj wybor padl na ten model ktory jest dosc prosty... zwykle czarne oprawki z mala srebrna wstawka.  W rzeczywistosci okulary przyszly idenatyczne jak na stronie internetowej, sa bardzo wygodne, solidnie wykonane, i idealnie na mnie leza... jednym slowem sa takie o jakie mi chodzilo ;)




Tak sie prezentuja na mnie...










Okulary z czystym sumieniem moge polecic a nawet na stronie Firmoo mozemy znalesc swietna oferte dla nowych klientow. Przy zakupie pierwszej pary placimy tylko za wysylke!!! szczegoly znajdziecie tutaj.

Jesli natomiast nie jestescie przekonani do zakupu okularow przez internet bo macie watpliwosci czy okulary beda dobrze lezyc itp to poroponuje wejsc na ich strone Firmoo gdzie mozecie znalesc dokladne wymiary kazdych okularow oraz mozecie rowniez umiescic swoje zdjecie aby sprawdzic czy taki rodzaj oprawy bedzie Wam pasowal :) Ja strzelalam w ciemno i sugerowalam sie zdjeciami innych posiadaczek tej wlasnie pary i na szczescie przyszly identyczne jak na stronie :)

Na sam koniec jeszcze raz okulary goraco polecam i nie wiem jak inne posiadaczki okularow Firmoo ale ja jestem zachwycona ;D

Buziaki i milego wieczorq ;***

Wasza okularnica ;D




35 komentarzy:

  1. CUDOWNIE WYGLADASZ W TYCH OKULARACH,A MAKIJAZ PRZEPIEKNY

    OdpowiedzUsuń
  2. Ooooooo wyglądasz pięknie Wiesz:):* Bardzo Ci pasują:)
    hehe ja dzisiaj robiłam foty i na dniach u mnie też ich recenzja, tyle że ja wybrałam przeciwsłoneczne:P
    Buziaki:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no to czekam z niecierpliwoscia na recenzje;)

      Usuń
  3. Bardzo ładny makijaż :) Pasują Ci okulary. Masz szczęście, że na ostatnim zdjęciu się uśmiechnęłaś bo już chciałam wyrazić swoje niezadowolenie z powodu braku uśmiechu w komentarzu :)

    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :D na szczescie usmiech sie pojawil i wszyscy sa szczesliwi :D a dla Ciebie mam nawet troche wiecej usmiechow :DDDDDDDDDDDDDD

      Usuń
  4. slicznie Ci w nich a tak na marginesie piękny makijaż

    OdpowiedzUsuń
  5. Ślicznie Ci w tych okularach :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Też mam takie okularki kochana;) Bardzo fajna marka;)

    http://annaantje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Widzę, że okulary robią furorę na blogach :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Okularki mega fajne :)) a ty jeszcze fajniej w nich wyglądasz :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Pasują Ci ;] A powiedz mi ile czekałaś na zrobienie okularów? Tzn. od momentu wysłania zgłoszenia do momentu poinformowania Cię,że paczuszka już została wysłana? Bo ja formularz wysłałam i nie wiem ile będę musiała czekać ;] Z góry ślicznie Ci dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ślicznie w nich wyglądasz!
    pasują do Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Hej ;) Nominowałam Cię do Liebster Award Blog, zachęcam do zabawy ;]
    http://karolina-karaa.blogspot.com/2012/11/liebster-award.html

    OdpowiedzUsuń
  12. ładny makijaż . ślicznie ci w tych okularach ;)

    pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Firma wiedziała co robi, super promujesz okulary, wyglądasz ślicznie.

    OdpowiedzUsuń
  14. saama nie wiem ;p już tyle czasu je mam i ani razu ich nie ubrałam więc nie wiem czy to nastąpi :D

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo ładnie Ci w tych okularkach! :)))

    OdpowiedzUsuń
  16. jestem w szoku, że tak dobrze można dobrać okulary bez przymierzania w realu! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. fajnie Ci w tych okularkach :) jak dla mnie, wyglądasz jak sexi secretary ;) buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :D dzięki bejb ;) może też powinnaś sobie sprawić? ;)

      Usuń
  18. PRZESLICZNIE ci w okularach- super
    z przyjemnością obserwuje;*
    ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
    pozdrawiam,
    OLA:*

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetnie wyglądasz w tych okularach. BTW - cudne włosy ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Super wyglądasz :)
    Ja nie mogę się doczekać jak moje okulary przyjdą.. ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja właśnie dzisiaj też od nich dostałam okularki ale przeciwsłoneczne, bo nie mam żadnej wady wzroku- jeszcze :) Niedługo pojawi się u mnie recenzja :) Ale widzę po komentarzach wcześniejszych, że jest sporo osób które dostało okularki, jak przeglądam blogi to co 10 osoba współpracuje z nimi :)

    a Ty ładnie w nich wyglądasz...
    obserwuje

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie one nie gryzą, więc można po-przymierzać i zobaczyć...a jest nowa promocja w HOUSIE na cały paragon 40% zniżki :)

      Usuń
  22. ale się szał zrobił na te okulary, jesteś już 5 osobą, u której widzę te okulary! ale fakt, akcja fajna, że pierwsza para gratis:) pewnie gdybym je nosiła też bym się skusiła

    OdpowiedzUsuń
  23. ale ślicznie wyglądasz w tych okularach! (: mnie niestety bardzo postarzają

    OdpowiedzUsuń
  24. Chyba mam te same oprawki tylko w wersji przeźroczysto-czarnej :)

    OdpowiedzUsuń
  25. okulary są cudne, dokładnie takie jakich szukam,czy mogłabyś podać mi model tych okularków?

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...