niedziela, 17 marca 2013

Firmoo na wiosne :)

Witajcie kochani!


Jak juz zauwazyliscie w tytule, podjelam druga  wspolprace z Firmoo i tym razem rowniez postawilam na okulary korekcyjne. Okularki z pierwszej wspolpracy mogliscie zobaczyc tutaj.


Moj nowy wybor padl na ta pare, ktora jest podobna do poprzedniej jednak wykonczenie dla odmiany ma matowe. 






Okularki sa bardzo lekkie i wygodne, maja fajne matowe wykonczenie i ladnie leza na twarzy. Po raz kolejny jestem bardzo zadowolona ze wspolpracy  z Firmoo :)

Przypominam kochani ze dla nowych klientow  pierwsza para okularow
 za  free szczegoly tutaj !!!


Okularki firmoo w roli glownej  :)





Jeszcze raz dziekuje Panu Antonio za kolejna pare okularow a Was kochani zapraszam na
 ich stronke tutaj 

Zapraszam Was rowniez na Firmoo+ 

Zycze Wam udanej nocy i juz niebawem przyjde do Was  z recenzja podkladu revlona nearly naked ;)

Buziaki :***

16 komentarzy:

  1. Super te okularki ^^ Bardzo mi się podobają! ;)
    zapraszamy do nas :****

    OdpowiedzUsuń
  2. Super wyglądasz Kochana :** Czekam na recenzję:) Buziaki:**

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie Ci w nich, bardzo pasują do Ciebie :) Do mnie z pewnością taki kształt by nie pasował, bo mam okrągłą buzie.

    OdpowiedzUsuń
  4. idealnie pasują do Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. sliczne okulary! Super wygladasz! Zapraszam do siebie i do obserwowania sie
    Kisses
    Aga

    New post
    Spring wishlist with Chicnova!
    Follow me at Bloglovin!
    www.agasuitcase.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Zastanawiałam się nad wzięciem okularów u nich ale jakoś nie jestem do końca przekonana :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładne, pasują Ci :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja byłam bardzo zadowolona z pierwszej pary i również z chęcią przystałam na drugą turę współpracy :) Dziś doszły do mnie okularki i jestem zachwycona, niestety jak wracam z pracy jest już za ciemno na zdjęcia, więc moje muszą poczekać do weekendu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Do twarzy Tobie w okularkach, stylowe są, fajne, fajne ;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pasują Ci te okulary i w ogóle świetnie wyglądasz.

    OdpowiedzUsuń
  11. świetnie w nich wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  12. can remember me at the meeting with your glasses! ;) <3 very sexy nerd :)! <3

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...