czwartek, 21 czerwca 2018

Benefit, Blush Bar- limitowana edycja palety rozy.

Muszę szczerzę przyznać że Benefit nie był nigdy moją ulubioną firmą kosmetyczną. Jednak jak tylko zobaczyłam nową limitowaną edycję palety róży, stwierdziłam że może wreszcie się do niej przekonam.
Paletka zawiera 5 pełnowymiarowych produktów w skład których wchodzą 4 róże - California ( koralowy róż ze złotą poświatą ), Gold Rush ( róż ze złotym połyskiem ), Dandelion ( matowy jasny róż ), Rockateur ( róż z delikatną perłą )  i  bronzer Hoola, dodatkowo mamy również pędzelek który według mnie jest akurat zbędny.


Głównym powodem zakupu tej palety były właśnie te 3 błyszczące róże z pięknymi poświatami. Już wyobrażałam sobie jaki cudny błysk będą tworzyć na twarzy. Niestety mój zachwyt nie trwał zbyt długo.


Już po pierwszych testach wierzchnia połyskująca warstwa się starła, ukazując zwykłe satynowe wykończenia produktów. Trochę się zawiodłam muszę przyznać, bo oczekiwałam super błysku.


Co prawda nie są one matowe jak Dandelion, ale jak same widzicie nie różnią się one znacznie wykończeniem. Kolejny minus jaki zauważyłam to to, że na twarzy prezentują się niemalże tak samo. Dandelion jest ledwo widoczny, Rockateur i Gold Rush są identyczne, California jako jedyny znacznie się różni kolorem, ale nie jest to mój ulubiony odcień. Z całej palety najlepiej spisuje się Hoola, który ma niesamowitą pigmentacje, i bardzo łatwo się nim pracuje. Mógłby jednak być trochę chłodniejszy, bo porównując do kultowego bahama mama prezentuje się lekko pomarańczowo.

Na pewno atutem palety jest jej piękny zapach. Już po otwarciu czujemy intensywnie perfumowaną woń, co dla wielu może akurat okazać się bardzo irytujące.

Ogólnie produkt oceniam bardzo nisko, ale to przez to że oczekiwałam kosmetyków z drobinkową poświatą, mocno rozświetlających jak przedstawiały zdjęcia i opisy reklamujące paletę, a nie zwykłych w dodatku niemalże takich samych odcieni róży.




49 komentarzy:

  1. Piekna jest ta paletka, juz od zeszlego roku sie na nia czaje :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W zeszłym roku też była ? o to nie wiedziałam nawet ;) w sumie nie jestem fanką benefitu więc musiało mi umknąć :)

      Usuń
    2. nie w tym wydaniu, bo róż Gold Rush to nowość z tego roku :)

      Usuń
  2. ta paletka jest tak piękna że żal jej używać a skoro do tego ładnie pachnie to pełnia sukcesu ,nie mogę się napatrzeć

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne kolory, chociaż nie wszystkie bym potrzebowała :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Galifornia nie California ;) Skusiłam się na miniaturki tych różów, ale dopiero testuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładnie się prezentuje w opakowaniu, ale tak poza nim, to w sumie zwykłe róże, wiec pewnie się nie skuszę, brakuje mi jakiegoś wow.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo podobaja mi sie te odcienie. Zawsze kupuje palety które maja przynajmniej 1 różowy kolor.
    Czekam na kolejny post :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Sami również opowiadamy się za bardziej zdecydowanymi kolorami, szczególnie jeżeli chcemy coś podkreślić. Róż z kolei jest kolorem odpowiednim, bardziej stonowanym na przyjęcia które tego wymagają. Choćby np. komunie lub chrzciny :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nilaimu bagus.
    Penampilanmu keren.
    Bajumu kurang rapi!
    Jawaban anda kurang tepat.
    Tidak segampang yang kamu tahu.
    Perilaku Kamu sangat baik.

    OBAT KANKER PAYUDARA

    OBAT TURUN PERANAKAN

    OBAT KEPUTIHAN

    OdpowiedzUsuń
  9. Miałam kiedyś perfumy od Benefit, słodkie i dziecinne ale miło je wspominam, pamiętam, że były trwałe (:
    Zapraszam do nas, wtrybieoffline.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Właśnie szukałam takiej paletki z taklimi kolorami. czekam na kolejny post i oby tak dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Z wyglądu bardzo ładna paletka, ale piszesz że Cię rozczarowała to szkoda jej kupować.

    OdpowiedzUsuń
  12. Te kolory na paletce są cudowne. Czekam na kolejny twój post :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ciekawy i interesujący post. Oby tak dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Niestety nie udało mi się jej zakupić. Jednak na zdjęciach wygląda przepięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Przepiękne kolory, bardzo uniwersalne i będą pasować praktycznie dla każdej kobiety. Widziałam podobne róże na portalu o tematyce kobiecej i myślę o zakupie któregoś dla siebie.

    OdpowiedzUsuń
  16. Congratulations on your article, it was very helpful and successful. 1bd8b6e353a49785933ddf8fdd83b0ef
    website kurma
    sms onay
    numara onay

    OdpowiedzUsuń
  17. Thank you for your explanation, very good content. 1537790c12bc48de395a322224eedd62
    define dedektörü

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...