sobota, 12 maja 2012

Moje wlosy + nowa szczotka Tangle teezer

Witajcie kochani w ten jakze piekny sloneczny dzien :) TAK, dobrze slyszeliscie w Angli wreszcie troche slonca sie pojawilo :)  no i oczywiscie piekna pogoda za oknem wiec... wybralam sie na zakupy ktore juz dawno planowalam :)
 Zakupilam miedzy innymi polecana przez wiele dziewczyn ,, cudowna szczotke'' do wlosow ale o niej za chwile :)

Najpierw zapoznam was  z moimi wloskami zebyscie mialy jakis punkt odniesienia :)

wloski umyte 2h wczesniej, wysuszone suszarka, wyprostowane...



A tak wygladaja na drugi dzien...


Ten sam dzien  tyle ze  po 12h w pracy... zwykly ,,ponytail'' moja ulubiona ,,fryzura'' :)


A teraz czas no moje dzisiejsze zakupy :)

Dzis jednak zajmiemy sie tylko szczotka do wlosow Tangle Teezer. Zapewne kazdy z was o niej juz slyszal wiec nie bede sie rozpisywac na jej temat tylko w pary zdanich.









Zapewnienia producenta:
 ,,Szczotka Tangle Teezer dostosowuje się do włosów, nie ciągnie splątanych kosmyków, czesze delikatnie i cicho zapewniając gładkie i lśniące włosy w mgnieniu oka. Codzienne szczotkowanie włosów szczotką Tangle Teezer wpływa na zwiększenie ich połysku![...] ''
,,Tangle Teezer nie narusza struktury włosów, co sprzyja ich zdrowiu a jej zabki radza sobie z najbardziej splatanymi kosmykami[...]''

Czyli jednym slowem szczotka jak marzenie (w zasadzie w trzych slowach :) Nie powoduje uszkodzen wlosa, nie ciagnie, podobno wlosy sie nie elektryzuja, sa lsniace aha i jeszcze masuje skore glowy co wplywa dobrze na cebulki wlosow!

Tak wiec skuszona tymi wielkimi obietnicami popedzilam do Bootsa i sobie jedna sprawilam w kolorze fioletu z brokatem. Pomyslalam a co tam, moje wlosy takze potrzebuja troche luksusu... :) 

Po pierwszym uzyciu nie jestem w stanie wystawic jej rzetelnej recenzji ale co moge powiedziec juz teraz to ze przy dlugich i grubych wlosach nie rozczeszemy ich od razu. Musimy nasze wlosy podzielic na mniejsze pasma i i stopniowo rozczesywac, co zajmuje nam troche wiecej czasu niz przy tradycyjnym czesaniu.
Jest dosc nie poreczna ale wydaje mi sie ze to tylko kwestia przyzwyczajenia... 
Tak wiec jakas super zachwycona nia nie jestem ale zobaczymy jutro jak wstane z lozka i moje wlosy beda w ,,artstycznym'' nieladzie :) zobaczymy czy sobie z tym poradzi :)

Recenzje moi kochani uaktualnie jak ja troche pouzywam i bede mogla cos wiecej o niej powiedziec :)
cena ₤ 10,99

Edit:
wlasnie co sie wykapalam i umylam wlosy, przy rozczesywaniu pierwsz raz nic mnie nie szarpalo! czesanie zajelo mi troche wiecej czasu ale jakie to bylo przyjemne... nic mnie nie ciagnelo i co najwazniejsze (!) na mojej ,,cudownej''szczotce byly tylko 3 wlosy na krzyz! chyba sie pomylilam co do niej :) no ale zobaczymy pozniej;)

I to by bylo na tyle dzis :) Tak wiec milego weekendu kochani!!!



113 komentarzy:

  1. o wow, gratuluje wytrwalosci w hodowli tak pieknych wlosow :) wygladaja naprawde zjawiskowo. co do szcotki, to nie mialam z nia nigdy do czynienia, poki co uzywam zwyklych drogeryjnych drewnianych glownie.
    nawzajem, udanego weekendu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. a Ty jakie masz włosy :) marzenie hehe ;) śliczne :) a co do TT to też nad nią myślę bo na razie szarpię i szarpię :) aż Cię obserwuję ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  3. jakie piękne długie włosy!♥
    ja tej szczotki nigdy nie używałam, ale już słyszałam parę dobrych opinii na jej temat:)
    również obserwuję ;))

    OdpowiedzUsuń
  4. jakbym miala taka dlugosc, to tez bys sie sto razy zastanowila przed farbowaniem i kazda inna 'inwazja' ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak wiec sama widzisz musi byc taki kolor jaki jest i zero chemi bo w innym wypadku mi powypadaja :D a tego nie chcemy :D

      Usuń
  5. Cześć :) Nie tak dawno założyłam wraz z koleżanką , naszego wspólnego bloga o modzie. Być może masz ochotę wpaść? Może masz jakieś rady dla Nas, co możemy zmienić? Bardzo ważne są dla nas szczere komentarze i pozytywne zmiany, możesz również informować Nas o nowych postach z miłą chęcią będziemy czytać. Pozdrawiam!

    Ps. Jeśli ten komentarz w jakiś sposób Cię uraził, poprzez spam, to z góry przepraszam.

    www.mypassionobsessionlove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Chyba już jest zakładka "obserwatorzy", jest widoczna u Ciebie ? :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale masz śliczne włosy! ;)
    O w Anglii słoneczny dzień,a w Polsce bardzo deszczowy brr ;(
    Ja z Tangle Teezer jestem bardzo zadowolona,może zmienisz jeszcze zdanie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to jest bardzo prawdopodobne :) jak napisalam jesli jutro z rana upora sie z moimi wlosami to ja bede ubostwiac :D
      i dziekuje za komplement

      Usuń
  8. Dziękuję za komentarz ;* Masz piękne włosy *.* <4
    Oczywiście obserwuję :)
    I kochana przeczytaj notkę, a się dowiesz skąd tak naprawdę mam te spodenki :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z sh to są raczej unikatowe rzeczy ^^

      Usuń
  9. Masz przepiękne włosy :) Pozazdrościć :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ojej ale zazdroszczę Ci pięknych, długich włosów ;) poprostu nie mogę się napatrzeć!! Cudowne ;)
    Pozdrawiam M.

    OdpowiedzUsuń
  11. W Irlandii tez piekny sloneczny dzien, az chce sie zyc:) Posiadam ten sam kolorek szczotki, ja generalnie jestem zadowolona ale mam rowniez wersje przenosna do torebki i jest na moje grube i duza ilosc wlosow zdecydowanie za mala obserwuje i zapraszam do siebie w wolnej chwili:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziękuję za odwiedziny u mnie :) z przyjemnością będę obserwować :)
    włoski masz cudne, aż nasuwa mi się parę pytań by Ci zadać dotyczące pielęgnacji itd. chyba, że już gdzieś coś pisałaś na ten temat to przejże pozostałe wpisy..
    rewelka włoski mmmm ;p Co do zapachów Lusha to na pewno głowa może rozboleć z tych wszystkich aromatów, ciekawe jak sprzedające w tej sieci z tym sobie radzą ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mysle ze sprzedawcy sie przyzwyczajaja :)

      Usuń
  13. jejku dziewczyno, jakie Ty masz cudowne długie włosy! ile Ty musiałaś je zapuszczac! *.*
    adriannaislookingforastyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Dziękuję za komentarz :) Masz fenomenalne włosy :) Tak swoją drogą, nie jest Ci niewygodnie w kucyku, nie ciąży Ci on? Ja takich nie mogłam nosić ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. ooo jakie śliczne masz włosy!! powiedz mi, nie elektryzują ci włosy po szczotce? bo mnie na początku trochę elektryzowały więc znalazłam na to sposób ;) wystarczy wymieszać odrobinę wody i płynu do płukania tkanin ( zwykłego do prania ! ) i spryskać ząbki szczotki. najpierw to zaschnie i zrobi się brzydka klejąca i tłusta skorupka, ale wtedy wystarczy przepłukać ciepłą wodą i po elektryzowaniu :) u mnie wystarczyło taki zabieg przeprowadzić tylko raz :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Masz takieee długie włosy! Zazdroszczę! A o szczotce też dużo słyszałam... może się na nią zdecyduje ;) Dodaje do obserwowanych :) Zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. jak najbardziej jestem za obserwacją ;) Już dodaję ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. super włosy moja koleżanka ma podobne ciekawe jak ten rollon z garniera

    OdpowiedzUsuń
  19. Obserwuję i licze na rewanz

    OdpowiedzUsuń
  20. OMG - ale masz BOSKIE włosy! Tfu tfu, żeby nie zapeszyć. :)

    OdpowiedzUsuń
  21. mam ciutke krótsze :)
    te rózane lakiery chyba juz nie sa dostepne w rossmannach tak mi sie wydaje, dawno ich nie widzialam. a sa naprawde bardzo fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Zazdroszczę Ci włosów! :(

    OdpowiedzUsuń
  23. Posłucham rad koleżanki przed zakupem :)
    Masz cudowne włosy! *.*

    OdpowiedzUsuń
  24. Ojej to na prawdę twoje włosy?
    Obserwuję i liczę na to samo:)

    OdpowiedzUsuń
  25. o kurczę! Jakie dłuuuugie włosy! Wow...Piękne! :)

    OdpowiedzUsuń
  26. oh kurczę, to Ty! Moje wizażowe guru :D
    <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ojej milo mi i dziekuje za mile slowa :) ale do guru to mi jeszcze daleko :D

      Usuń
  27. O RANY JAKIE WŁOOOOOSY!!! :O nie mogę się napatrzeć, zaraz przetrzepię Twojego całego bloga :) mega!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuje :) wiece wlosow na blogu nie znajdziesz bo to ich debiut :D ale bedzie ich wiecej w przyszlosci :)

      Usuń
  28. co poradzić, jak się tak wdzięczą do czytelnika ;D
    ;*

    OdpowiedzUsuń
  29. wow! podziwiam !

    fajny Ten twój blog:) Zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  30. Masz bardzo bardzo baaaardzooo długie włosy. Jestem ciekawa, czy moje kiedykolwiek tak urosną.
    Szczotkę bym chciała zamówić, bo u mnie w mieście pewnie nigdzie jej nie dostanę :-((

    Odnośnie Twojego pytania u mnie, to
    buzia jest lekko ściągnięta, bez tego poślizgu, ale ja lubię akurat to uczucie oczyszczenia skóry, nakładam 2 minuty później na nią mój krem na dzień i już jest wszystko w porządku :-)

    OdpowiedzUsuń
  31. kurcze, świetna rzecz, ale u nas w PL cieżko zdobyć ;((



    zapraszam na: http://beautyinthisway.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. nigdy nie mialam do czynienia z taką szczotką

    OdpowiedzUsuń
  33. masz sliczne włosy ach ja swoje zapuszczam ale chyba nigdy nie urosną mi tak długie jak Twoje musiałabym chyba z 7 lat czekać :)

    A ja właśnie zastanawiam się nad zakupem tej szczotki :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Przepiękne masz włosy ;) Koniecznie napisz o ich pielęgnacji bo wyglądają rewelacyjnie i niejedna z Nas chciałaby się dowiedzieć co z nimi robisz, że tak dobrze wyglądają ;)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wlasnie chyba zrobie osobnego posta z ich pielegnacja :) ale jak by ktos poszperal w moim blogu to by znalazl przepis na domowa maseczke na wlosy ktora stosowalam przez dlugi czas tu jest link :) i dziekuje za komentarz :)

      http://smyrgotka.blogspot.co.uk/2012/04/domowa-maseczka-nawilzajaca-wosy.html

      Usuń
  35. ale długość:O
    TT to moja ulubiona szczotka;)

    OdpowiedzUsuń
  36. Ooo jeejuu...jakie boskie włosy. Jak Ty to robisz, nie dość, że takie długie to wyglądają tak zdrowo? Zazdroszczę.
    Zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hmmm... nie wiem... poprostu okazuje im duuuzo milosci a one mi sie odwdzieczaja :D

      Usuń
  37. o mamuniu,ale śliczne włosy!!Zazdroszczę :) Oddaj trochę :P
    Pozdrawiam i obsewruję ;*

    OdpowiedzUsuń
  38. O ludzie.. jaakie dłuugie! Imponujące! Zapuszczasz naturalki? Widzę spory odrost?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie ja juz taki kolor mam :) w lato mi bardzo jasnieja wlosy od slonca a pozniej odrastaja ciemniejsze :) taka juz ich natura :)

      Usuń
  39. ja mam rozowy TT i jestem mega zadowolona!!!

    OdpowiedzUsuń
  40. A ja myślałam, że to ja mam długie włosy ... Są przecudne, a szczotki zazdroszczę ;)
    Pozdrawiam i zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  41. Dziękuje za komentarz:) Masz przepiękne włosy, cudowne wręcz:)
    Dodaję do obserwowanych:)
    Pozdrawiam Stylish!

    OdpowiedzUsuń
  42. Wow długość Twoich włosów robi wrażenie :) ta szczotka jest na mojej wish liście, za jakiś czas na pewno się na nią skuszę.;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuje a szczotke naprawde polecam :) trudno sie przyzwyczaic ale z czasem ja ogarne :D

      Usuń
  43. jejciu, ale Ty masz długie włosy!

    OdpowiedzUsuń
  44. masz naprawdę śliczne włosy :)
    obejrzyj mojego bloga jak chcesz :)
    http://martina-blachnia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  45. wowww!!! jakie Ty masz długie włosy!!! :O

    OdpowiedzUsuń
  46. dzieki;) również Obserwuję;)
    Pozdrawiam Stylish!

    OdpowiedzUsuń
  47. you have amazing hair! thanks for your comment. do you want to follow each other? xxx

    http://ileftmyheartinmiami.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  48. jakie masz przecudowne włosy! *_*
    cudowny blog!

    OdpowiedzUsuń
  49. Mam tą samą!! :) Miałam dylemat, czy ją kupić-ja zamawiałam na polskiej stronie producenta. Na zdjęciach nie wyglądała jakoś szałowo, ale że się różniła od reszty, nie była jednolita, to się skusiłam. Nawet nie wiedziałam, że to brokat, myślałam, że takie ciapki. :D
    Również jestem zachwycona. :) Moich włosów zostaje trochę więcej (choć na pewno o wiele mniej niż na tradycyjnej szczotce), ale to przez wypadanie. :(

    Dziękuję za miły komentarz na temat moich włosów, ale w porównaniu z Twoimi to nic!! :)

    Koniecznie stwórz post o historii włosów, ciekawa jestem, czy zawsze były tak idealne. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no mi tez wypadaja niestety ale lykam te witaminki rozne i jest lepiej i teraz ta szczotka i juz wogole bedzie git :D

      A co do moich wlosow to zawsze mialam dlugie... troche wycieniowalam, troche podcielam ale w zasadzie zawsze dlugie byly :) a tak wygladaja po wyprostowaniu :D bo z natury sa falowane kiedys wrzuce pare zdjec wiecej na ich temat :D

      Usuń
  50. przepiękne masz te włosy!! szkoda, że mi takie nie pasują:) zapraszam do siebie w wolnym czasie:)
    http://mesmerize87.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  51. ddziękuję:) też obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  52. wow ale długie włosy!! piekne!!

    OdpowiedzUsuń
  53. Ajj! Ja to się mogę schować z moimi włosami przy Twoich. PRZEPIĘKNE *.*
    A co do obcinania -musiałam, bo pseudofryzjerka spaliła mi włosy pasemkami... I tak sobie odrastają po tej przykrej przygodzie we wrześniu. Nie martwię się, bo mam gęste włosy a teraz jak przestałam farbować na pewno się odwdzięczą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w takim razie trzymam kciuki :)

      Usuń
    2. Ah i też się skusiłam na TT :D Od piątku cieszę się panterkową w wersji compact :>

      Usuń
    3. mam nadzieje ze ci rowniez dobrze slozy:)

      Usuń
  54. aaale długie :OOO Też chcę :(
    a TT mam zamiar kupić niedługo :)

    OdpowiedzUsuń
  55. Omg jakie piekne wloscy...moje ze mna nie wspolpracują;-)Zapraszam do mnie i d wspolnej obserwacji

    OdpowiedzUsuń
  56. Piekne, mega dlugie wlosy :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. p.s mam TT tylko kompaktowa i jednak na moich wlosach sie nie sprawdzila, wole z wlosia dzika :)

      Usuń
    2. z wlosia dzika tez mnie kusilo... ale to innym razem jak ta mi sie znudzi ;)

      Usuń
  57. masz przeeeeeecudowne wlosy! Dawno takich nie widzialam :) Też mam zamiar kupic te szczotke - mam włosy w miarę długie ale bardzo słabe i szkoda mi je niszczyć tradycyjnymi szczotkami...


    Pozdrawiam!

    eva-style.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no wlasnie mi takze bylo szkoda niszczyc wlosy zwykla szczotka... a ta naprawde polecam :) jest troche inna ale da sie przyzwyczaic :D

      Usuń
  58. zachwycająca długość <3 TT na pewno Cie nie zawiedzie ;) Ja przez długi czas jak go kupiłam czesałam się tylko nim, ale czasem mam wrażanie że muszę rozczesać włosy czymś porządniej.

    OdpowiedzUsuń
  59. wooow ja też chcę takie włosy!

    Niedawno sama recenzowałam tangle teezer. uwazam sie jest swietny
    www.pieknaabestia.blogspot.com/2012/05/czym-okieznac-rede-bestie.html

    OdpowiedzUsuń
  60. Śliczne włosy ;)
    Moja koleżanka ma taką samą szczotkę.

    OdpowiedzUsuń
  61. Ale masz dłuugie włosy... Są piękne
    Pozdrawiam i czekam na kolejny post :)

    OdpowiedzUsuń
  62. jjjjeeeeejjjjjjuuuuuuuu! Jakie Ty masz piękne włosy :D ahhhh ♥ kocham ej :P:P

    dodaję Twojego bloga do obserwowanych :D będzie mi milutko jak tez mnie dodasz :P ;))) :*

    OdpowiedzUsuń
  63. Jakie piękne i długie włosy! Nie mogę się napatrzeć:)

    OdpowiedzUsuń
  64. oh nice bloooog!
    And i'm in love with you hair!
    A M A Z I N G!

    xx Jasmin

    OdpowiedzUsuń
  65. kochana proszę odezwij się do mnie na maila mazidelka.blog@gmail.com :)

    OdpowiedzUsuń
  66. właśnie nie ma opcji żadnych prywatnych wiadomości, tylko mail- lepiej żebyś go miała podanego na blogu bo jakaś firma może chcieć nawiązać z tobą współpracę a nie będą mieli jak się z tobą skontaktować

    OdpowiedzUsuń
  67. sliczne wlosy !! wpadnij do mnie w wolnej chwili :)

    www.illicitfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  68. włosy masz po prosu CUDOWNE!!!!

    OdpowiedzUsuń
  69. Wow! to się nazywa mieć długie włosy!! :D ja TT też posiadam i jestem z niego bardzo zadowolona! moje włosy i tak już wypadają, także wolę ich jeszcze nie wyrywać koszmarną szczotką ze sklepu ;)

    OdpowiedzUsuń
  70. Moja przyjaciółka taką ma i jest tez bardzo zadowolona! Dodaję do obserwowanych i liczę na rewanż:)

    OdpowiedzUsuń
  71. Jakie Ty masz śliczne włosy :)
    Obserwuję i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  72. Masz piękne włosy. Cud, marzenie. Od jakiegoś czasu zastanawiam sie nad zakupem tej szczotki . Szukam rzetelnej recenzji. Myślę,że tu ją znajde Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  73. jakie masz piękne włos ;o
    Cudowne,oddaj mi je..:)

    OdpowiedzUsuń
  74. o mamo jakie długie :) i w jakiej świetnej kondycji:D

    OdpowiedzUsuń
  75. wow! amazing hair!I'm following you now on GFC! Hope you will visit my blog and follow back! It's almost new! :)

    xxx
    http://bygthoughts.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  76. włosy to Ty masz na wypasie widze :) też mam długie włosy ale nie aż takie ! hihi

    czekam na posta o pielęgnowaniu włosków i dodaje do obserwowanych :*!

    OdpowiedzUsuń
  77. Jakie Ty masz piękne włosy!! A tangle teezer kusi, szkoda tylko, że jest taka droga :)

    OdpowiedzUsuń
  78. Szczotkę również posiadam i jestem zadowolona :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  79. Zakochałam się :D Napatrzeć się nie mogę na Twoje włosy. Są piękne, cudne, idealne :D Eh. Muszę dokładnie prześledzić Twojego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  80. co ja bym dała by mieć takie długie włoski bardzo ale bardzo Ci zazdroszczę !!!

    OdpowiedzUsuń
  81. Ja kocham tą szczotkę, mam ją dość krótko, ale wiem, że już nigdy jej nie opuszczę. :P Na moim blogu jest filmik jak rozczesuję się grzebieniem, a jak TT. :)

    OdpowiedzUsuń
  82. Przepiękne włosy, tęsknie teraz za moimi.
    Cudna jesteś dziewczyna, dodaję Cie do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  83. masz piękne włosy, a TT to dobra inwestycja, najlepsza dla włosów! ja jestem zachwycona i od dłuuugiego czasu nie rozstaję się z nią i nie wyobrażam sobie czesania włosów grzebieniem, czy zwykłą szczotką :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja rowniez nie zamierzam zamieniac mojej TT na cokolwiek innego :D

      Usuń
  84. masz śliczne włosy
    a co do szczotki też uważam że jest super
    a przy okazji. zapuszczam włosy. ile ty zapuszczałaś takie długie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuje :)

      od zawsze mialam dlugie i bardzo rzadko chodzilam do fryzjera ;) teraz co prawda mam rekordowa dlugosc ale caly sekret tkwi w nie obcinaniu ich ;) ja podcinam je okolo raz na dwa lata na poltora roku i dlatego sa takie dlugie ;)

      Usuń
  85. cudowne włosy:-)i jakie zadabane!!!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...