wtorek, 1 stycznia 2013

Sylwester...

Witajcie kochani!

Dzis pierwszy dzien nowego lepszego (przynajmniej ja w to wierze :) roku i czuje sie z tym wspaniale ;D
Podobno jaki sylwester taki caly rok wiec moj nie ma wyjscia i musi byc swietny bo noc sie naprawde udala ;)


Mialam zamiar pokazac Wam tylko moje pazurki bo niestety nie mam za dobrych zdjec ani outfitu ani makijazu ale w ostatniej chwili zmienilam zdanie i wklejam te co mam :)


Na powitanie Nowego Roku wybralismy sie ze znajomymi do klubu w centrum 
sheffield i dlugo myslalam nad strojem ale w ostatecznosci postawilam na 
skorzane spodnie zamiast sukienki  i byl to dobry wybor ;)






Buty: New Look  ₤35 ok 175zl



Torebka: New Look ₤15,99 ok 75zl
Spodnie: h&m ₤29,99 ok 150 zl
Top: no name
Kurtka: Primark ₤30 ok 150zl


Makijaz  byl w kolorach ktore dominowaly w moim stroju czyli czern i zloto...




Tak samo i moje paznokcie...



Czarne ze zlotym zdobieniem, dodac pare cyrkoni i mysle ze jest to jedne z moich ulubionych polaczen  ;)



Niestety zdjec z klubu za duzo nie mam bo moja bateria w telefonie padla jednak zanim to zrobila zdazylam zrobic zdjecie Pani ktora bardzo fajnie tanczyla na scenie ;D



I na sam koniec kochani chcialam Wam zyczyc 
Szczesliwego Nowego Roku 2013,
aby byl milion razy lepszy niz poprzedni!!!



69 komentarzy:

  1. Masz piekne włosy!!! Ciekawy, ostrzejszy Look ;) Podoba mi się :)

    Zapraszam na nowy bajkowy post: http://kmchphotography.blogspot.com/2013/01/cinderella.html

    OdpowiedzUsuń
  2. dżaga :* na pewno byłaś najpiekniejsza w całym klubie jak nie w mieście! czy nawet kraju!!!! :D :*:*:*:*:*

    OdpowiedzUsuń
  3. wyglądałaś bosko,buty i pazurki rewelacyjne:)
    Alex

    OdpowiedzUsuń
  4. Great shoes! Thank u for sharing such a nice post!;)
    Wish You a Happy New Year!

    Best wishes, Alexandra
    www.svetusvet.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Panokcie super - wygladasz swietnie
    Szczesliwego Nowego Roku!!

    OdpowiedzUsuń
  6. ślicznie wyglądałaś!
    świetny make up i pazurki :)
    szczęśliwego Nowego Roku! zdrowia, szczęścia i spełnienia marzeń :)

    OdpowiedzUsuń
  7. piekne butki! szczesliwego nowego:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Hi! Happy New Year! :))

    Would you like to follow each other via GFC | Facebook | Pinterest | Bloglovin? :))

    Please let me know and I'll follow you back! :D

    xoxo
    Alexandra A.,
    The Glitter Side @ Blogspot
    The Glitter Side @ Facebook
    The Glitter Side @ Pinterest
    The Glitter Side @ Bloglovin

    OdpowiedzUsuń
  9. ale masz już dłuuugie włosy :) przepięknie
    Szczęśliwego Nowego Roku :*:*

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale cudowne paznokcie ! <3

    OdpowiedzUsuń
  11. cudowne paznokcie i świetny dobór dodatków :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja tez wybralam sie ze znajomymi do centrum sheffield. Bylismy w vodka revolution, a ok 2 rano przenieslismy sie do embrace'u. Pozdrawiam;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. embrance byl w planach ale przerazaly mnie te tlumy ktore moglismy tam zastac wiec bawilismy sie w playersie ;)

      Usuń
  13. Ślicznie wyglądałaś :)
    uwielbiam Twoje buty ^^

    OdpowiedzUsuń
  14. Odpowiedzi
    1. Dokładnie, miałam to samo napisać :)
      i Twoje włosy są przepiękne <3

      Usuń
  15. jakie wlosiska!!!wow...!!!
    wygladalas pieknie:)
    pozdrawiam i zycze wszystkiego dobrego:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny drapieżny look :) Wszystkiego dobrego w 2013 :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Rewelacyjnie wyglądałaś !! Wszystko dobrane znakomicie !
    Ahh te Twoje włosy !!

    Wszystkiego Najlepszego !! :)
    I też mam nadzieję, że ten rok będzie dużo lepszy :)

    Buziaki AS

    OdpowiedzUsuń
  18. O łał!
    Wyglądasz jak milion tysięcy sto czterysta dwieście dolarów:D
    Czerń to jest moc!
    Makijaż ach, paznokcie och i Ty cała aaajjjjj dla mnie masz stajla:D
    Jak najbardziej udanego tego Nowego roku Kochana:*

    OdpowiedzUsuń
  19. świetne!!


    julia
    itsjul.blogspot.com


    OdpowiedzUsuń
  20. Ładnie wyglądałaś. A te włosy ;3
    Szczęśliwego Nowego Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  21. idealna stylizacja na sylwester! ;))

    OdpowiedzUsuń
  22. Stylizacja super, ale paznokcie dosłownie podbiły moje serce!

    OdpowiedzUsuń
  23. Wyglądałaś świetnie :) A te włosy to po prostu są tak piękne,że aż nie mogę ;D Sama marzę by takie zapuścić ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. super pazurki!! Całość w fajnym klimacie :)

    Tobie również życzę Szczęśliwego Nowego Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Coż mogę napisać... Włosy bajeczne! Masz to czego pragną setki dziewczyn, a nie mogą mieć - przepiękne, zadbane, dłuugie, gładkie włosy w cudownym, jasnym kolorze. Szczęściara z Ciebie :) Reszta też piękna ofc.

    OdpowiedzUsuń
  26. Rewelacyjne paznokcie. Całość z pazurem, bardzo ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ślicznie :) uwielbiam połączenie czarnego ze złotym. A Twoje włosy... marzenie <3

    OdpowiedzUsuń
  28. pieknie wygladalas:)

    zapraszam na ROZDANIE ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. wow, mega paznokcie;) Wyglądałaś pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  30. Wyglądałaś obłędnie, masz przepiękne włosy, długie i cudownie gładkie moje marzenie, paznokcie również świetne i super buciki:)
    Życzę ci wszystkiego dobrego w Nowym Roku:)
    Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  31. Jezu jakie śliczne długie włosy! :-)

    OdpowiedzUsuń
  32. Wszystkiego najlepszego w nowym roku! Pozdrowienia z Francji :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Lady in black ;P rewelacyjnie wyglądałaś bardzo podoba mi się taki styl, a pazurki oczywiście super. Wszystkiego dobrego w Nowym Roku.

    OdpowiedzUsuń
  34. dziewczyno! co za włosy! jestem pod dużym wrażeniem - są piękne!

    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  35. ; o paznokcie pasują znakomicie do reszty outfitu ! wygladasz świetnie, do tego te włosy ! <3

    OdpowiedzUsuń
  36. great Outfit! I love your Eye make up very and your nails :-)))
    what you think, wanna follow each other?
    I would be happy :-) Kisses from Swiss

    Kira ***schuhRei.ch***

    OdpowiedzUsuń
  37. och Ty moja pięknośći !!! ALe genialna stylizacja !!! te włosy to Ci musz zciac - tak zazdroszcze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzieki ;D ale co do wlosow to ewentualnie moge ci dac troszke ;D

      Usuń
  38. no moja Smyrgotka to po prostu największa Dżaga na Wyspach :D :*

    OdpowiedzUsuń
  39. wyglądałaś perfekcyjnie co za długość włosów!!!!

    OdpowiedzUsuń
  40. woow co za włosy <3 genialne;)

    OdpowiedzUsuń
  41. This nail designe is great! Well done! Nice post, thank you for share! Also thank you so incredibly much for the comment you'd left on my blog:)
    Have a fabulous time!

    Best wishes, Alexandra
    www.svetusvet.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Troche rockowo, troche zadziornie,mnie sie podoba.

    OdpowiedzUsuń
  43. Stylizacja podoba mi się bardzo szczególnie te spodnie;)) Piękną figure masz;))

    OdpowiedzUsuń
  44. No nie mogę kochana wpędzasz mnie w kompleksy!
    Jesteś przepiękna ;*

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...