piątek, 29 listopada 2013

Czarno - Białe z ćwiekami

Witajcie kochani!

Już jutro z samego rano lecę do Polski wiec przez najbliższy tydzień mnie nie będzie na blogosferze ale postaram się jak najszybciej wrócić ;)

Jednak zanim zniknę na te parę dni to mam dla Was jeszcze jedną pazurkową propozycje ;)

Ostateczny efekt wyszedł mi trochę na ostro i muszę przyznać ze bardzo mi się podoba. Czarno białe połączenie na paznokciach jest odpowiednie na każda porę roku czy okazje wiec lubię sięgać po te kolory i dokładać do nich coś niebanalnego... na przykład ćwieki ;)













Buziaki kochani i do zobaczenia za tydzień :*



36 komentarzy:

  1. Oh, uwielbiam taki efekt na paznokciach, "z pazurem", a jednocześnie elegancko <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak zgadzam się sliczne czarme paznokietki.

    OdpowiedzUsuń
  3. ostatnio u siebie nosilam black&white, pokochałam to połączenie! O zdobieniu podobnym jak Twoje marze, ale nigdzie ćwieków nie mogę dostać ;) Pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  4. rewelacyjne!! <3 uwielbiam takie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale piękne ;o ;o super pomysł z ćwiekami.

    OdpowiedzUsuń
  6. Coraz bardziej podobają mi się zdobienia z ćwiekami :]

    OdpowiedzUsuń
  7. Pazurki Mega! Miłego pobytu w Polsce kochana:) Uważaj na siebie :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Te ćwieki są genialne, świetne połączenie kolorystyczne :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja ostatnio kliknęłam ćwieki, nie mogę doczekać się aż przyjdą :)
    Świetnie wyszło:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawe jak długo utrzymają się takie ozdoby.

    OdpowiedzUsuń
  11. Też uwielbiam biało-czarne paznokcie o każdej porze roku:) Genialnie Ci wyszło - prosto, geometrycznie i elegancko.

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie spodziewałam się, że ćwieki mogą tak dobrze wyglądać na paznokciach!

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne paznokcie. :) Cudny efekt! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Just a fast hello and also to thank you for discussing your ideas on this web page. I wound up in your weblog right after researching physical fitness connected issues on Yahoo guess I lost track of what I had been performing! Anyway I'll be back as soon as again within the potential to verify out your blogposts down the road. Thanks!
    couples online games

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny blog. ;) Bardzo ładny wygląd. Lubię takie blogi.
    Zapraszam do mnie. :) Obserwujemy?
    http://little-black-cherry.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Ekstra! Bardzo ciekawie to wygląda!

    OdpowiedzUsuń
  17. Well, I don't know if that's going to work for me, but definitely worked for you! Excellent post!
    jeux de barbies

    OdpowiedzUsuń
  18. ekstra, podoba mi się taki efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne zdobienie bardzo mi sie podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. This sort of thing needs to happen! Really its a must to take a look past everything and get upset. Now this will let you take the next steps to becoming successful.
    giochi perbambini

    OdpowiedzUsuń
  21. Wow! Mistrzostwo świata Kochana <3

    http://linde-lo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...