piątek, 10 sierpnia 2012

Pastelowa zolc czy moze pastelowe ombre... i wreszcie dlugo wyczekiwany urlop :)

Witajcie kochani!!!

Na poczatek troche bedzie o pazurkach a pod koniec troszke zboczymy z tematu ;)

W moim ostatnim Friend Boxie dostalam sliczny pastelowy zolty lakier do pazurkow... a poniewaz juz dlugo chorowalam na taki kolor to bardzo sie ucieszylam jak tylko go zobaczylam :)

Niestety kolor na pazurkach nie byl do konca taki jaki sobie wymarzylam... mial byc pastelowy jasniutki(!) zolty a na pazurkach wyszedl dosc... hmmm... zolty ?... troszke za zolty a za malo pastelowy... ( czy to ma sens??) A zreszta same zobaczcie :)

Aparat troszke przeklamal kolory... kolor w rzeczywistosci jest troszke ciemniejszy i bardziej zolty...

Lakier jest z firmy Safari...

A co powiecie na pastelowe ombre?
Ombre krok po kroku... 

Efekt koncowy...




A wam co bardziej sie podoba ? wolicie jeden kolor na pazurkach czy moze lubicie kabinowac i bawic sie w cieniowanie ?

***

I doczekalam sie kochani mojego dlugo wyczekiwanego urlopiku :D A dlaczego tak bardzo na niego czekalam? Bo w niedziele jade odebrac moja 16-letnia siostre z lotniska - pierwszy raz bedzie sama leciala do UK, przez co troszke sie stresuje :) a juz w czwartek jedziemy w przepiekne miejsce nad morze do Scarborough... tak dobrze slyszeliscie sa piekne miejsca  w Angli :P 

Rok temu bylam tam ale tylko na jeden dzien i wiedzialam ze tam wrocimy na dluzej :D Tak wiec zabieramy moja siostre i jedziemy na pare dni do tego cudnego miejsca i obiecuje ze na pewno jak tylko wroce to pokaze Wam zdjecia :)

Tam wlasnie sie wybieram...



I to by bylo na tyle kochani zycze Wam udanego weekendu a ja napewno jeszcze sie odezwe :D


41 komentarzy:

  1. świetne ombre, musiałaś się napracować. Podoba mi się ten miętowy Essie:) W świetnie miejsce się wybierasz!

    OdpowiedzUsuń
  2. zółty nie jest taki zły, na zdjęciu jak pastelowy odcien :)
    a ombre jak najbardziej, takie wakacyjne :)

    W takim razie życze udanego urlopu i ładnej pogody ! :) :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w takim razie nie dziekuje zeby nie zapeszyc ;) ale przed wyjazdem jeszcze do was napewno z czyms przyjde :D

      Usuń
  3. Ombre śliczne:)Sama mam teraz na pazurkach:)Pozdrowienia dla siostry:)Trzymaj się kochana moja cieplutko:*Miłego wypoczynku

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o dzieki kochana :* mam nadzieje ze przynajmniej nie bedzie padac :D

      Usuń
  4. Piękne cieniowanie. Bardzo, bardzo na tak :)

    OdpowiedzUsuń
  5. perfekcyjne przejścia :-) świetne ombre, muszę potrenować na moich pazurkach, bo jeszcze nie wychodzi mi tak idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ślicznie wyszło to cieniowanie:))

    OdpowiedzUsuń
  7. a ja właśnie dwa dni temu dostałam lakier od koleżanki z Avonu i powiem Ci że na zdjęciu z katalogu był mega żółty a przyszedł śliczny pastelowy taki jak masz na zdjęciu:) tylko on się średnio rozprowadza więc musiałam na wierzch położyć brokat, tzn hologram i wygląda super:) ale to cieniowanie pastelowe to jest najlepsze jakie widziałam:) nie lubię takiego cieniowania jaskrawego, a to jest super:)muszę poszukać pastelowych kolorków i coś pokombinować:)

    OdpowiedzUsuń
  8. ślicznie wyszło ;) sama muszę spróbowac ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. piękne Ci wyszły te paznokcie :) szkoda że nie jade z wami nad to morze :(

    OdpowiedzUsuń
  10. swietne ombre! <3 ja tam nie umiem tego robić ;o
    kurczę, jak tam ładnie, udanego urlopu! ;*

    OdpowiedzUsuń
  11. Ombre wyszło niesamowicie :) Ten żółty kolor bardzo mi się podoba. A wypoczynku zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ombre wyszło świetnie!
    muszę koniecznie kiedyś wypróbować, chociaż boję się, że mi nei wyjdzie tak ładnie ;d

    OdpowiedzUsuń
  13. świetne ombre :)udanego holiday'a :)

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo ładnie,wolę eksperymenty niż jeden kolor :D

    OdpowiedzUsuń
  15. ja to raczej nie mam zdolnosci do takich eksperymentow :P super efekt.

    udanego odpoczynku :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Takie cieniowanie wygląda świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękny żółty lakier! A ombre wyszło fantastycznie! Też spróbuję zrobić :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Jakie Ty masz śliczne paznokcie <3
    Jak zobaczyłam pierwsze foto Scarborough to myślałam że to Castellabate we Włoszech, i gdyby nie to, że napisałaś wcześniej co to za miejsce gotowa byłabym uwierzyć że to jednak moje kochane Włochy. ;)
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anglia jak wlochy??? - tuzto komplement dla UK :D rowniez uwielbiam wlochy :)

      Usuń
  19. Ombre wyglada swietnie. Kolory idealne na lato :) Ja dzis bawie sie z "frenczem" :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. wow! wszystkie mi się podobają..i żółte i te pudrowe i cieniowane..!<3
    chcę do Anglii!<3..

    http://cleoinstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. ja każdego dnia zmieniam kolor na paznokciach, więc cieniowanie nie jest dla mnie, bo pochłania sporo czasu

    OdpowiedzUsuń
  22. Odpowiedzi
    1. nie, moje naturalne :) jak przejzysz bloga to bedzie tam moja paznokciowa kuracja :D

      Usuń
  23. Ojeeej piękne to ombre!

    Miłego wypoczynku! :*

    OdpowiedzUsuń
  24. Zakochałam się w tym ombre ! jest rewelacyjne !
    Chyba lece do sklepu po podobne lakiery !
    Udanego urlopu ! :*
    buziaki !

    Rozdanie -> http://mojbabilot.blogspot.com/2012/08/porzadki-w-szafie-czyli-pierwsza.html

    OdpowiedzUsuń
  25. właśnie takiego tutoriala o paznokciach ombre szukałam. super, dzięki!!

    OdpowiedzUsuń
  26. To ombre jest obłędne, świetne kolory!
    Zazdroszczę wyjazdu, piękne widoki!

    OdpowiedzUsuń
  27. Na początku myślałam że nałożyłaś lakier na swoje przedramię, nie zauważyłam że to gazeta :D Sam efekt piękny. Bardzo mnie zainspirowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Boskie pazurki, dzisiaj też będę kombinować nad swoimi, obserwuje i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...