sobota, 5 października 2013

Bell, FRENCH CHIC 04 - mleczny blyszczyk do ust


Witajcie kochani!

Wiem ze dlugo mnie nie bylo bo az niestety tydzien ale pozniej dowiecie sie dlaczego ;)

Dzisiaj pokaze Wam jeden z najslodszych blyszczykow pod sloncem jakie wyprodukowala firma Bell.


Bell
FRENCH CHIC
04


Od producenta:

French Chic Lip Gloss Ubiera usta w subtelne, pastelowe odcienie, pozostawiając na nich uczucie nawilżenia i mokry efekt lśniącego koloru.
Specjalnie opracowana formuła nie gromadzi się w załamaniach ust. Umożliwia to stworzenie delikatnych, rozjaśniających usta mlecznych odcieni tak pożądanych przez wszystkie kobiety. Błyszczyk zapewnia efekt świeżego koloru idealny dla każdej karnacji.


Opakowanie :

Przeurocza bialo-przezroczysta plastikowa buteleczka zawiera 5,5 gr cudnego pastelowego specyfiku. Dzieki skosnemu aplikatorowi mozemy szybko i precyzyjnie nalozyc blyszczyk na usta.



Zapach/smak:

Blyszczyk posiada sliczny slodkawy zapach i jest on bezsmakowy.


Konsystencja:

Bardzo przyjemna kremowa konsystencja idealnie nawilza usta i ich nie skleja. Niestety nie utrzymuje sie zbyt dlugo na nich, w dodatku zbiera sie w zalamaniach. 

Kolor:

Piekny pastelowy roz o numerze 04, tak sie prezentuje na reku...




I na ustach...







Moja opinia:

Samo opakowanie mnie urzekło, słodkie i urocze, kolor jak najbardziej w moim stylu w dodatku bardzo przyjemna konsystencja i zapach jednak nie mogę mu wybaczyć zbierania się w załamaniach ust.  Jest to jak dla mnie największy minus ponieważ sam producent przekonuje nas '' Specjalnie opracowana formuła nie gromadzi się w załamaniach ust.'' i niestety nie dotrzymuje tych obietnic.

Usta faktycznie slicznie się blyszcza niczym tafla wody ale kolejny minus - blyszczyk nie utrzymuje się na nich za długo. Co nie jest jakims dużym problemem ponieważ nawet jak produkt już schodzi z nich to w dalszym ciągu daje nam ladny rozjaśniony efekt mlecznych ust, co mi się bardzo podoba.

Wiec jak widzicie produkt bardzo przypadl mi do gustu pomimo dwóch dość dużych minusow które można przezyc ;)


Podsumowujac:

Plusy:
+ ladne opakowanie
+ przyjemna konsystencja i zapach
+ wygodny aplikator
+ sliczny kolor 
+ daje natychmiastowe nawilzenie

Minusy:
- produkt zbiera się w załamania ust, co widać na zalaczonych zdjeciach
- krotko utrzymuje się na nich



Cena:
15zl

Moja ocena:
3,5 / 5


Jednak zapewne i tak bym go ponownie zakupila  ponieważ zbieranie się produktu w załamaniach ust jest dość czestym problemem wystepujacym w mlecznych, pastelowych blyszczykach do ust roznych firm wiec już się do tego przyzwyczaiłam ;) 


Buziaki kochani i udanej soboty :***

20 komentarzy:

  1. kolorek fajny , taki delikatny...szkoda ze sie krotko utrzymuje na ustach

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładny kolor szkoda ze nei trwaly :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Chciałbym go pomimo tych minusów :3

    palyna-paulina.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam go i jest to mój nr 1, uwielbiam go :) I co ciekawe - nie narzekam wcale na trwałość, całkiem długo mi się utrzymuje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. sliczny kolor :)

    wiolka-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolorek śliczny ale faktycznie widać w załamaniach..mimo obietnic producenta.

    OdpowiedzUsuń
  7. Szkoda, że tak zbiera się w załamaniach, bo tak to cudo!

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczny kolor, ale szkoda, że zbiera się w załamaniach ;/

    OdpowiedzUsuń
  9. kolorek piękny, szkoda, że zbiera się w załamaniach :(

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie cierpię błyszczyków, które wchodzą w załamania :/

    OdpowiedzUsuń
  11. Kolor bardzo ładny, ale efekt nie jest zadowalający.

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie wygląda źle, ale dla mnie zbyt landrynkowy...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to już kwestia gustu, ja lubie landrynkowe kolory i takie pasuja mi najlepiej ;)

      Usuń
  13. wygląd błyszczyka cieszy oko :) szkoda tylko, że zawartość nie adekwatna. buziaki :***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W opakowaniu jest piękny a ja i tak go zuzyje wiec nie martwię się za bardzo ;)
      Buziaki :***

      Usuń
  14. Piękny chłodny róż ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Lubię takie transparentne róże na ustach, mam parę błyszczyków Wibo bardzo podobnych. Dają ładny i mokry efekt na ustach a to mi się bardzo podoba :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...