wtorek, 16 września 2014

Glossybox wrzesien 2014 / Glossybox September 2014

Witajcie kochani!

Dzisiaj tak szybciutko  pokaże Wam Wrześniowe pudełeczko, które doszło do mnie wczoraj.
Tym razem szafe graficzną zaprojektowała Karen Millen i samo pudełeczko jest naprawdę urocze. Zresztą kolejne także zapowiada się ciekawie ;)


Wszystko utrzymane w bardzo przyjemnych dla oka kolorach...


I  zawartość pudełeczka... szczerze przyznam spodziewałam się lepszej zawartości, bardziej ''luksusowej'' że tak się wyrażę. 



L'oreal Mythic Oil 

Zdecydowanie mój ulubiony produkt z całego pudełeczka, jeśli nie jedyny.



Model Co More Brows Fibre Gel

Żel do brwi i tu muszę przyznać że nawet kolor idealnie dobrany, nie jak w przypadku innego pudełeczka, gdzie dostałam tusz do brwi w kolorze ciemnego brązu ehhh....



Nails inc matujący top coat 

Matujący top już mam i zanim go zużyję to miną  na pewno wieki...



 Ultrasun UK Family SPF 30 
Krem z filtrem do skóry wrażliwej i dla dzieci.

Lato już się skończyło, ja już wróciłam z urlopu a oni mi dają krem do opalania ehhh... i to jeszcze w w tak małym opakowaniu ze starczyłoby może na jedna rękę... 



SkinPep Enzyme and Acid Peel 

Próbki żelu peelingującego i kremu pod oczy... nie przepadam za tak minimalistycznymi próbkami które starczają góra na dwa użycia, i tak naprawdę nie możemy nic stwierdzić po ich przetestowaniu...



Czekoladka na pocieszenie ;)



Średnie pudełeczko, ale ja czekam już na kolejne, mam nadzieje że pojawi się jakaś ciekawa kolorówka.

Buziaki kochani i udanego wtorku :*


19 komentarzy:

  1. Mam i stosuję od dłuższego czasu Mythic Oil. Bardzo polecam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O to swietnie, juz nie moge sie doczekac az go uzyje :)

      Usuń
  2. Zupełnie mi się nie podoba ta zawartość. Ciekawa jestem co będzie w Shiny. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. nie jest źle;) fajne produkty dali tym razem bo niestety mam wrażenie ze ostatnie pudelka trochę się popsuły co do zawartości|:) pozdrawiam
    Alex

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tez mam takie wrazenie... kiedys mozna byl spotkac w pudeleczku essie, illamasqua a nawet lancome, a teraz w wiekszosci same probki nieznanych kremow...

      Usuń
  4. dobrze, że dorzucili tę czekoladę :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Czekoladkę bym zjadła :D hihi

    OdpowiedzUsuń
  6. Produkt z L'oreal bardzo mnie zaciekawił:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten olejek z L'Oreala miałam, wyciskam ostatnie krople. Jest wydajny do znudzenia ale za to jak działa! Dałam ze 100ml mojej córce, resztę zużywałam chyba 8 miesiący. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. olejek i żel do brwi jak dla mnie hit :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Żel do brwi i olejek mnie zaciekawił :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Trochę ''takie sobie'', a tak ładnie zaprojektowali szate graficzną, że mogli bardziej zadbać o ''środek'' ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mogłoby być lepiej ale i tak nie jest źle - olejek zapowiada się ciekawie :)
    Obserwuję! :) Zapraszam również do mnie.
    Buziaki, Michalina.

    OdpowiedzUsuń
  12. Design rzeczywiście śliczny :) I mnie najabrdziej zainteresował numerek 1 :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Dobrze, że była chociaż czekoladka na pocieszenie ;) A tak poważnie to zawartość może nie najgorsza, ale mogłaby być znacznie lepsza. No i te próbki...

    OdpowiedzUsuń
  14. Mnie chyba też najbardziej zainteresował ten olejek z L'Oreala :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...