sobota, 14 kwietnia 2012

perfume by Rihanna

Jakiś czas temu Rihanna wydała swoje pierwsze perfumy w dwoch zapachach. Wielbiciele slodkości beda zachwyceni, gdyz oba zapachy sa nieziemsko słodkie i mozna od nich sie uzależnić ;)

Pierwsze to Rebelle w buteleczce z czerwonymi wykonczeniami.

Baze stanowią: olejek paczuli, ambra, piżmo,kawa
Serce: wanilia, orchidea, kakao, heliotrop
Nuta głowy: truskawka, imbir, śliwka

Ja w tym zapachu jeszcze wyczuwam troche kokosa.  Mialam okazje przed zakupem wyprobowac oba zapachy na skorze i niestety te z porownaniem do drugiego zapachu, utrzymuja sie krocej na skorze i sa troche delikatniejsze.


Drugim zapachem są Reb'l Fleur i ta buteleczka ma czarne wykonczenia z kolei.

Baze stanowią: paczula, wanilia, bursztyn
Serce: tuberoza, fiołek, hibiskus, kokos
Nuta głowy: brzoskwinia, śliwka, czerwona porzeczka


W tym zapachu sie poprostu zakochałam. Przy kazdym psiknieciu przezywam ta miłość jeszcze raz, nawet przy wylaniu pół butelki na siebie nie gryzie mnie w nozdrza tylko czuje sie nim delikatnie otulona. Jest nie ziemsko słodki, lekko duszacy, ciepły w sam raz na wieczorne wyjscia i zimne wieczory. Jak tylko mam ochote na cos słodkiego to od razu po niego siegam, nawet jesli wybieram sie tylko do pracy. Utrzymuje sie do konca dnia, pozostawiajac delikatna słodką woń na skórze.

Zakupiłam ten zapach na premierze perfum Rihanny w Boots'ie i dostałam gratis prezent, śliczna czarną torebke-kopertówke niby zaprojektowaną przez nią samą ;)


Cena perfum ok. 160 zl za 50 ml

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...