niedziela, 29 kwietnia 2012

Pastelowe propozycje... cz1 - pastelowa brzoskwinka :)

Witam!

Jak juz wczesniej wspominalam w tym sezonie modne sa pastele tak wiec wyciagamy nasze sliczne pastelowe lakiery do paznokci i do dziela :)

Nawet nie przypuszczalam ze mam ich az tak duzo wiec postanowilam na kazdy lakier przeznaczyc osobny post.

Dzis mialam ochote na cos a'la baby doll wiec padlo na brzoskwiniowy  lakier z Barry M 318 w odcieniu Peach Melba. Lakiery tej firmy sa stosunkowo tanie bo kosztuja ₤ 2,99 ok 15 zl. Jesli chodzi o trwalosc to jak kazdy inny lakier na moich paznokciach :) ale kocham ta firme za game kolorystyczna i wlasnie z niej bedzie najwiecej pastelowych propozycji ;)

Milego ogladania.

Czyz on nie jest sliczny? :D

A tutaj z malym zdobieniem.



I bez flesza...



Zdobienia wykonalam lakierami do wzorkow ,,magic visage'' ale ich nie polecam! Pedzelek jest stanowczo za gruby i za dlugi! Lakier bardzo szybko gestnieje i sie ciagnie. Bardzo trudno sie nim operuje.

Mam nadzieje ze wam sie podobalo i w tygodniu nastepne pastelowe propozycje :)


14 komentarzy:

  1. ja za wzorkami raczej nie przepadam ale ten lakier brzoskwiniowy jest sliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie wygląda ten wzorek, gratuluję zdolności plastycznych.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zostałaś przeze mnie otagowana :) będzie mi bardzo miło jeśli odpowiesz na mój tag :)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. jej, kolor jest cudowny, ale te zdobienie które wykonałaś powala, masz talent! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. otagowałam Cię na swoim blogu (11 pytań) - odpowiedz, jeśli masz ochotę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. piękny efekt, gratuluję talentu.

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam pastele. :) Bardzo ładne pazonkcie. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale Ty masz piekne te swoje paznokcie, az milo sie na nie patrzy, swietny odcien lakieru, pozdrawiam serdecznie i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziekuje wam i ciesze sie ze sie wam podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo ladny kolor, taki delikatny i ladne, zadbane paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. fajny wzorek, ale musisz mieć chyba pewną rękę bo ja mogłabym tylko pomazać sobie paznokcia :P chciałabym też taki umieć :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...