czwartek, 28 lutego 2013

Winny rubin, burzowy jeans czy moze zimowa perla ? Czyli ostatnie zimowe propozycje No7

Witajcie!

Za oknem troche sloneczka dzisiaj wyszlo dla odmiany ale i tak jest mroznie na dworze co przypomina mi ze wciaz jest jeszcze zima...

A jak zima to mam dla Was juz ostatnie zimowe propozycje lakierow z No7...




Zaczne od mojego faworyta...  a dlaczego faworyta ? poniewaz kolor lakieru jest poprostu piekny, zmienia sie w zaleznosci od swiatla... sami zobaczcie ;)


Damson Dream 105




Cos bardziej przypominajacego jesienne burze...

Thunderstorm




 I ostatnia propozycja... sliczny zimowy kolorek...

Get Wed


Oj ta biala perelka rowniez mi sie bardzo podoba ;)


I oto cala kolekcja moich lakierow No7







Lakier utrzymuje sie stosunkowo dlugo ok 3 dni (jak dla mnie to duzo :P) fajnie sie go rozprowadza i zmywa.
Cena £ 5,50

I na tym koniec moich jesienno- zimowych propozycji... juz niedlugo wiosna i nowe piekne kolorki bede przed Wami odkrywac ;)


 A juz nie dlugo dowiecie sie co zaklucalo i zajmowalo mi wolne wieczory kiedy to powinnam pisac posty i przez co moje wpisy dodawane byly dosyc nieregularnie... ale nie martwcie sie juz od dzis wracam do Was i do regularnych wpisow ;)

Udanego czwartku kochani i byle do weekendu...
Buziaki:***

17 komentarzy:

  1. Te dwa oprócz Thunderstorm są przepiękne <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy nie miałam lakiery No7. Jakoś tak... nie przyekonuje mnie ta marka :P

    OdpowiedzUsuń
  3. a jak z ich trwałością? Właśnie się wybieram do Anglii i planowałam coś upolować. Z No7 mam kilka rzeczy- bardzo fajne, ale nie lakier :P

    OdpowiedzUsuń
  4. ten 105 cudowny! nigdy nie miałam tych lakierów :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ale masz kolekcję no, no! :)) pozazdrościć:*

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten pierwszy i ostatni cudo:)Nigdy chyba nie widziałam tych lakierów. Buziak :*

    OdpowiedzUsuń
  7. drugi kolor - mój faworyt :)))))

    OdpowiedzUsuń
  8. przepiękne!
    szczególnie ten pierwszy ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. ale ladne paznokcie, ksztalt i dlugosc. najbardziej podoba mi sie burgund, taki kobiecy.

    OdpowiedzUsuń
  10. Drugi kolor jest wspaniały :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ooo coś pięknego ten pierwszy kolorek :D

    OdpowiedzUsuń
  12. kolor nr 3 napewno u mnie tez zamieszka
    mam sporo kosmetykow z no7 ale jeszcze nie mialam lakieru
    chetnie kupie

    x
    x
    x
    x

    OdpowiedzUsuń
  13. ten pierwszy jest absolutnie fantastyczny :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Tyle kuponów na no7 dostaje i nigdy nie wykorzystalam i chyba zmienię nawyk na kupowanie lakierow

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...