czwartek, 14 listopada 2013

Listopadowy GlossyBox / GlossyBox November 2013

Witajcie kochani!

Nawet nie wiecie jak sie ucieszylam kiedy zobaczylam listopadowe pudeleczko! Z perspektywy czasu stwierdzam ze ostatnie bylo srednio udane wiec spodziewalam sie ze to moze byc lepsze, ale nie sadzilam ze znajde tam takie skarby :) Takie Glossy Boxy to rozumiem :)




A w srodku...



Nie wiem jak Wam ale mi zawartosc jak najbardziej odpowiada :)


1.
VICHY 
IDEALIA  LIFE SERUM 

Niezmiernie ucieszyl mnie widok serum z Vichy ktory juz dawno chcialam nabyc, a teraz mam mozliwosc wyprobowania go przed zakupem pelnowymiarowego opakowania, bajka:)
Poczytac na temat tego serum mozecie u Agata Ma Nosa, i uwierzcie mi brzmi zachecajaco. Serum ma za zadanie poprawaic stan naszej cery, bardziej ja wygladzic, poprawic koloryt naszej skory, zniwelowac oznaki zmeczenia a zmarszcki i linie staja sie mniej widoczne. Brzmi ciekawie? zobaczymy co wyjdzie z naszej wspopracy ;)


Cena: Ł29,50 / 30ml
149zl /30ml


2. 
Yves Rocher 
krem do rak malina z czekolada

 Krem do rak to strzal w dziesiatke, mam bzika na ich punkcie a jeszcze w tak fantazyjnych zapachach jak malina z czekolada to juz w ogole oszalalam. Krem ma za zadanie nawilzac i chronic nasze dlonie przed niska temperatura i do tego rozbudzac nasze zmysly nieziemskim slodkim zapachem. 
Juz go lubie nawet moj TZ oszalal na punkcie tego zapachu :D
Produkt jest pelnowymiarowy.


Cena: Ł1,95/ 75 ml
11,90zl / 75ml

3. 
Emite Make Up
Cien do oczu 

Ten produkt rowniez bardzo mnie ucieszyl bo uwielbiam kolorowke.  Kolor cienia to cieply krem  z drobinkami, pigmentacja jest swietna a sam cien preznetuje sie bosko. Firmy niestety nie znam jednak cien na pewno zostanie wykorzystany dosc szybko :)


Cena: Ł16,80 / ok 70zl

4. 
Elegant Touch
Zmywacz do paznokci w platkach 

Zdecydowanie TAK ! Zawsze chcialam miec taki zmywacz od szczegolnych wypadkow. Nie mamy czasu zmyc paznokci a do pracy nam sie spieszy ? wrzucamy pudeleczko do torby i w drodze badz tez na przerwie mozemy usunac stary lakier z paznokci, bez rozlewania zmywacza i tracenia nie potrzebnie czasu. Jestem ciekawa tylko czy dobrze sie sprawdzi z usuwaniem ciemnych lakierow :D


Cena: Ł2 / 20 platkow

5. 
Connock London
probka perfum


Jak widze perfumy to juz mi sie buzia cieszy bo oto mam mozliwosc sprawdzenia kolejnego zapachu. Tych perfum w ogole nie znam, nie sa raczej dostepne w bootsie czy superdrugu, jednak zapach mnie naprawde zaskoczyl. Myslalam ze beda to jakies tanie smierdziuszki jednak sie mylilam bo zapach jest naprawde... intrygujacy. Moj TZ stwierdzil nawet ze pachna tak... Posh :D i mi takze skojarzyly sie z bogata i elegancka kobieta. Zapach posiada w sobie dzewo sandalowe, romantyczne nuty gardeni, jasminu i lilii. Cala mieszanka tworzy taka elegancka, swierza i lekko slodka aure wokół nas. Hmmm... bardzo przyjemne :)


A tak prezentuje sie pelnowymiarowe opakowanie...

Cena: Ł75/100ml




I jak Wam sie podoba listopadowe pudeleczko? bo mi zdecydowanie bardzo, nie ma w nim produktu z ktorego bym nie byla zadowolona, badz tez ktorego bym nie miala zamiar uzywac. 

Buziaki kochani i lece testowac moje nowe serum :)

:***


***






24 komentarze:

  1. Fajna sprawa ten glossy box :)
    Super kosmetyki dostałas :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie bardzo kusi to serum Vichy, ale cena na chwilę obecną skutecznie mnie odstrasza :D

    OdpowiedzUsuń
  3. faktycznie fajny glossy,najbardziej chcialabym wyprobowac cien :)

    OdpowiedzUsuń
  4. krem do rąk brzmi ciekawie, myślę że zakupię i wypróbuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dostalam dokladnie to samo! Tylko nie wiem jak u Ciebie, ale u mnie Vichy sa dwie probki serum a trzecia to krem ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna zawartość paczuszki w tym miesiącu ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. A ile ml mają te kremy z Vichy ?

    OdpowiedzUsuń
  8. Za tydzień mam zamiar zamówić ten kremik do rąk z YR :D kurcze oni mają takie genialne zapachy .. *.* chyba jeszcze żaden zapach od nich mnie nie odrzucił , w każdym sie zakochuje :) musze przyznac ze nigdy nie mialam ich kremów do rąk ale po Twojej recenzji już wiem ze musze to zmienic :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również nie miałam nigdy ich kremow wiec ciesze się ze mogę go wyprobowac :) i ten zapach... cudo <3

      Usuń
  9. zamówiłam tego glossy chociaż zrezygnowałam z subskrypcji... Twoja zawartość jest przetragiczna w porównaniu z innymi... w innych pudełkach zamiast shit zmywacza był CAŁY szampon schwarzkopf professional za 65 zł i zamiast kremiku do rąk było serum anty cellulitowe z tołpy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmmm... serum anty cellulitowe? może Ciebie by zachwycilo ale nie mnie ;) Wole mój krem YR bo wiem ze go będę uzywac niż jakies serum anty cellulitowe które byłoby bezużyteczne! Dziekuje za komentarz, utwierdzilas mnie w przekonaiu ze jednak mój Glossy był dla mnie idealnie dobrany ;) a szampony Schwarzkopfa nie wiem jak w PL ale w UK sa dosyć tanie i szampon to szampon jednak (a ich mam wieleeeeee ) wiec również by mnie nie zachwycil, a platki jak najbardziej, cos innego, cos czego jeszcze nie uzywalam. Pozdrawiam

      Usuń
  10. Super zestaw, może się skuszę na prenumeratę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. szału nie ma, ale nie jest też źle :) najważniejsze, że Ty jesteś zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bogaty box, ale nie widzę w nim jakiejś perełki dla siebie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Vichyy polecam, stosuje już 2 tydzień a powiem, ze moje zmarszczki normalnie zniknęły, zwłaszcza wokół oczu. Jednak 9 ml nie na długo ci starczy. Warto kupić cała buteleczkę. Co do pudełka, to strasznie zachęciło mnie listopadowe do prenumeraty. Zaraz poszukam jak się to robi. Buzka!

    OdpowiedzUsuń
  14. Super pudełko Glossy trzyma poziom :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wow, faktycznie swietne pudelko! Tez bym byla zadowoøona z kazdego produktu ;-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne to pudełko, kusisz mnie nim. ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. świetne pudełko, najbardziej jestem ciekawa vichy i kremu z YR :D
    zapraszam do mojej akcji http://ulamekprawdy.blogspot.com/2013/11/akcja-grudzien-miesiacem-dla-rzes.html

    OdpowiedzUsuń
  18. nie byłabym zadowolona jeśli otrzymałabym tą samą wersję pudełka co ty, ponieważ za bardzo biednie wygląda przy pozostałych dwóch wariantach. na szczęście trafiłam na tą z szamponem i balsamem :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...