piątek, 22 listopada 2013

Caffe Latte...

Witajcie kochani!

Ufff... ciezki tydzien juz prawie za mna, przygotowania do wyjazdu pochlonely caly moj wolny czas, z tad takie opoznienie z postami ;) No ale nic... jedyne co moge obiecac to to ze po powrocie bede pisac czesciej :P

Dzisiaj pazurki ktore swoja kolorystyka przypominaja mi... latte:) w dodatku na paznokciach umiescilam kropki ktore nawiazuja do mojego ulubionego kubka :D mieszanka iście kawowa :)





Pyszne jesienne polaczenie, nie wiem jak Wam ale mi kawa wlasnie najlepiej smakuje jesienia ;) 
Do tego mani uzylam szarawo- bezowego lakieru Ciate klik i chlodnego brazu No7 klik

***

Jak juz jestesmy przy tematyce spozywczej to jesli ktos jeszcze nie probowal nowego Baileys'a, a lubi czekoladowe likiery to koniecznie musi po niego siegnac! Domyslalam sie ze moze byc pyszny ale zeby az tak?!  Grzechem byloby go nie sprobowac ;) Jest o wiele gestszy od tradycyjnego Baileysa i baaaaardzo czekoladowy, pycha :)





I w ten oto smaczny sposob zakanczam dziesiejszy post, zycze Wam udanego piatku i Buziaki :***

22 komentarze:

  1. lubie takie klimaty sam nie mam żadneho lakieu w tym odcieniu

    OdpowiedzUsuń
  2. Pazurki wyszły pięknie,lubię takie odcienie lakierów :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Faktycznie przypominają Latte :D.

    OdpowiedzUsuń
  4. zainteresowałaś mnie tym czekoladowym cudeńkiem:D
    pozdrawiam i zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam Baileys'a! :)
    Ale nie próbowałam tego nowego jeszcze ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Baileys czekoladowy rowniez 'podbil' moje kubki smakowe :) uwielbiam geste likiery :) a paznokcie - smakowite ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Baileys czekoladowy rowniez 'podbil' moje kubki smakowe :) uwielbiam geste likiery :) a paznokcie - smakowite ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Czym robisz takie równe kropeczki? Śliczne mani :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje :* tutaj pokazywałam przyrząd który sluzy mi do kropeczek ;) http://smyrgotka.blogspot.co.uk/2012/06/lucky-lilac-50-czyli-kolejne-zakupy-w.html

      Usuń
  9. ale cudne pazurki, mi nigdy tak równo kropki nie wychodzą :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Slicznie pomalowałaś paznokcie ^^ Ja w jesień piję mleko z łyżeczką kawy rozpuszczalnej xd

    palyna-paulina.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne kolory, a kropeczki gustowne :]

    OdpowiedzUsuń
  12. Kropki wyszły Ci nieprzyzwoicie równo.

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie widziałam jeszcze nigdzie tego Baileysa, ale muszę go dorwać!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...