środa, 8 stycznia 2014

Leather Stud Skirt

Witajcie kochani!

W tym sezonie zdecydowanie  serce moje skradły skórzane spódniczki, podejrzewam ze nie tylko mnie ;) Pasują na każda okazje ponadto wyglądają elegancko ale również i dziewczęco. Moja wersja jest nieco ostrzejsza z ćwiekami ale zestawiłam ja z uroczym białym sweterkiem co przełamało jej rockowy styl.
Moja spódniczkę możecie nabyć  w tym sklepie http://www.rosegal.com/ 





















\

Bardzo sie ciesze ze wspolpracy ze sklepem Rosegal  bo spodniczka przyszla identyczna jak na stronie i pomimo ze rozmiar jest uniwersalny to posiada ona gumke z tylu, wiec bedzie pasowac prawie dla kazdego. Do tego świetnie się prezentuje wiec mogę ja z pewnoscia polecić. Jedynym minusem jest to ze spodniczka doszła okropnie pognieciona jednak na szczęście możemy ja wyprasować na lewej stronie i będzie idealna.


Zapraszam Was do przejrzenia strony Rosegal duzo ubran jest w stylu vintage i naprawde wygladaja uroczo :)

Buziaki kochani i udanej środy :*

 

39 komentarzy:

  1. Świetna spódniczka ♥ Sama polowałam swojego czasu na podobną i... zapomniałam o tym :D

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo fajna spódniczka i zdjęcia piękne;)

    OdpowiedzUsuń
  3. o kurcze ale śliczna ta spódniczka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Spódnica i torebka są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ślicznie kochana wyglądasz:) Ja to nie lubię spódnic,sukienek...Spodniowa dziewczyna jestem :D A jak już założę sukienkę to jest święto :D Piękne okolice to tam u Ciebie?? Buziaczek ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O dziekuje kochana! A u mnie wszystko dobrze ;) lepiej powiedz mi czy dalej jestes na Cyprze czy moze jednak przeprowadzilas sie do UK ? :D
      Buziaki :**

      Usuń
  6. ja jednak zalozylabym dopasowaną górę do takiej spodniczki ;)
    ale wygladasz slicznie :* :) (kamila)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dopasowana gora takze wygladala by dobrze ;)

      Usuń
  7. Wygladasz w niej lepiej niz ta modelka :) Kurcze, gdybym tak byla z 10 lat mlodsza, no chociaz z 5...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej dziekuje i juz nie przesadzaj nie jestes na pewno taka stara :P

      Usuń
  8. Laseczka :) Bardzo podoba mi się okolica

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja juz sie do niej przyzwyczilam ale jest piekna to fakt ;)

      Usuń
  9. Świetnie wyglądasz! Spódniczka pięknie się na Tobie układa :) Super zdjęcia, fotograf się postarał :) Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje :) moj fotograf co raz bardziej sie stara ale bez marudzenia sie nie obejdzie ;) buzka :*

      Usuń
  10. Wszyscy się zachwycają Tobą, a ja się zachwycam włosami *.* jak możesz mieć tak piękne długie włosy, skandal!

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne zdjęcia, chciałabym taką spódnicę :o

    palynaaa.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiekna, uwielbiam spódnice taliowane:) Piekne włosy*.* Moje marzenie:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne masz te włoski :)

    Ps jesteśmy z tego samego miasta w Polsce :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dziekuje ;) o tez jestes z miasta Sw wiezy ? ;)

      Usuń
    2. Tak :) chodziłyśmy nawet razem do szkoły ;) i dość blisko siebie mieszkałyśmy :)

      Usuń
    3. Wiedzialam ze z kads Cie znam :D tylko nie moglam skojarzyc z kad czy ze szkoly czy z okolicy :)

      Usuń
    4. A tu się okazało że i ze szkoły i okolicy ;)

      Usuń
  14. fajnie się układa i nie ma możliwości by nie pasowała:D to spore plusy:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczna jest ta spódniczka miałam kupić podobna ale złe sie układała.. Twoja układa sie swietnie ;) co powiesz na wspólne obserwowanie? patyskaa.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  16. Pięknie wygląasz Kochana! <3 Jej i jaka figurka, do pozazdroszczenia :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękna spodniczka wygląda cudownie :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...