wtorek, 22 lipca 2014

Aktualizacja wlosowa - Czerwiec 2014 i krotkie podsumowanie

Witajcie kochani!

Zapewne zauważyliście moja nieregularność w pisaniu postów, ale niestety przygotowania ślubne całkowicie mnie pochłonęły.

Po ostatniej wizycie u fryzjera pozbyłam się już prawie całego ''trójkąta'' i wiecie co stwierdzam? ze jednak bym do niego wróciła :P Chciałam sprawdzić jak będę się czuć w włosach z jedna długością, ale muszę niestety przyznać ze wole wystopniowane. Taki kształt jest dla mnie ''za spokojny'' rzekłabym wręcz że za nudny. Dlatego też przy najbliższej okazji z powrotem wracam do V ;)


Czerwiec 2014 
Długość ok 90 cm 


Włosy wyprostowane po nałożeniu jedwabiu


Objętość ok 10cm 
 na włosach niewyprostowanych 




Teraz małe podsumowanie


Jak widać zajęło mi dwa lata aby pomału zejść z trójkąta i cieniowania, nie obcinając przy tym drastycznie włosów. Oczywiście aby pozbyć się go całkowicie powinnam jeszcze z 10cm obciąć. Jednak nie zamierzam na prosto włosów już podcinać, bo to nie moja bajka, wracam do trójkąta.

Buziaki kochani :*

W międzyczasie zapraszam na Instagram!!!








33 komentarze:

  1. Oh.... rozpłynęłam się ... <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne włoski :) Mnie od zawsze o wiele bardziej podoba się trójkąt niż na prosto :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie tez :D chcialam tylko sprawdzic jak to jest miec wlosy na prosto :D

      Usuń
  3. w V podoba mi się bardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne masz włosy. kiedyś tez chciałam się pozbyć trójkąta ale wróciłam do niego najszybciej jak się dało. Proste końce wydaja się takie za proste i nie da się ich ładnie pokręcić

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja ostatnio lubię włosy na prosto :)
    Ostatnio obcięłam 10cm i nawet nie rozpaczałam (co dziwne) ;) a i tak mam prawie do pasa.

    Włosy to Ty masz boskie <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Ach, imponujące to mało powiedziane:P Co miesiąc czekam na Twoje aktualizacje, bo napatrzeć się nie mogę!
    Masz rację, chyba ładniej Ci by było w trójkącie, albo nawet delikatnym U. Po bokach są długie i proste, więc ta prosta linia na dole nadaje jakiejś kanciastości. Nie sądzę, żeby na co dzień to było widoczne, bo włosy są w ruchu i nie rzuca się to w oczy, ale dla własnego komfortu warto ścinać tak jak się uważa za stosowne:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piekne wlosy - tez uwazam ze z trojkatem sa ladniejsze :)

    http://sayhitocosmetics.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Włosy piękne, zdrowe, zadbane, w V wygladaja lzejsze i mi sie bardziej podobają. Podziwiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne masz włosy. Długości strasznie zazdroszczę.

    OdpowiedzUsuń
  10. nigdy nie widziałam piękniejszych włosów.

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne masz włosy, ja też wolę takie do trójkąta, chociaż obecnie mam raczej prosto ścięte, ale nie równiutko tylko na literkę U :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękne włosy i masz cudowny odcień blondu! Zazdoszczę takich włosków i tylu lat cierpliwego zapuszczania :-) Ja cały czas swoje zapuszczam i mam nadzieję, że uda mi się zapuścić je do połowy pleców lub trochę dłuższe :-)

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Twoje włosy są tak idealne, że to aż nieprawdopodobne. Są cudowne, choć ja bym z taką długością oszalała po jednym dniu, podziwiam Cię :) Ps. Świetne jeansy :)

    OdpowiedzUsuń
  14. ale masz długaśne włoski. Mi nigdy nie udałoby się zapuścić takiej długości :)

    rzetelne-recenzje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Zawsze wpadam w kompleksy przy Twoich włosowych postach! Piękne! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. imponujące są, no i ta objętość :x ja mogę tylko pomarzyć

    OdpowiedzUsuń
  17. Imponujace, piękne dlugie włosy :))

    OdpowiedzUsuń
  18. Masz piękne włosy! Bardziej podoba mi się wersja "na prosto". Nie jestem zwolenniczką cieniutkiego "ogonka" czy też "trójkąta". A sama osobiście najbardziej lubię moje włosy, gdy są obcięte na półokrągło ;-) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  19. Masz bardzo ładne włosy, podobają mi się w obydwu wersjach. :-)
    Tylko pozazdrościć, no dziewczyny może nam kiedyś także uda się doprowadzić włosy do takiej długości i stanu odżywienia. Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  20. A jak teraz wyglądają twoje włosy?

    OdpowiedzUsuń
  21. Moim zdaniem z trójkątem jest lepiej. Spróbuj może stosować pudru z włóknami, eliminuje przerzedzenia i prześwity skóry głowy.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...