niedziela, 15 września 2013

50 faktow o mnie... czyli spelniam zyczenia czytelniczek ;)

Witajcie kochani!

Na prosbe ThinkPositive 50 faktow o mnie... wiem ze troszke to trwalo ale lepiej pozno niz wcale  :)


1. Panicznie boje się latac. Bez wzgledu czy lot trwa 2h czy 5h boje sie tak samo! Przed podroza poslubna z pewnoscia wybiore sie do mojego lekarza po tabletki usypiajace, bo inaczej nawet sila moj TZ mnie do samolotu nie wciagnie ;)

2. Moim marzeniem jest wynajac aprtament w centrum NY i budzic się przy dzwiekach ruchu ulicznego :)




3. Kocham pomarancze tylko musza byc slodkie :D



4. Nienawidze perfum cytrusowych, kosmetykow o zapachu pomaranczy, cukierkow, gum, czekolad  pomaranczowych czy cytrynowych bleeeeeee! Nic co ma w skladzie pomarancze czy cytryne :) Pomarancze czy cytryne toleruje tylko jako swieze owoce :)

5. Nie znosze kwasnych rzeczy, dlatego tez nie jadam zazwyczaj jogurtow bo wszystkie sa dla mnie za kwasne .

6. Jestem uzalezniona od... serow! Kocham kazdy ser poczawszy od topionego, zoltego, poprzez mozzarelle, parmezan, plesniowy, kozi, skończywszy na halloumi czy gorgonzola. Uwielbiam rowniez  wszystko co jest serowe, chrupki, zupy, sosy, pieczywo itp. Jedynym wyjatkiem jest ser bialy bo jest za kwasny dla mnie, patrz punkt 5 ;)


7. Kocham czosnek :) dodaje go do prawie wszystkiego :)


8. Nie lubie zup. Jako dziecko u mnie w domu co dzien na obiad byla jakas zupa, a poniewaz ja nie moglam ani jednej lyzki przelknac to zazwyczaj chodzilam glodna i czekalam do kolacji :)

9.. Jak juz jestesmy przy zupach to najbardziej nienawidze... pomidorowej! Od samego zapachu robi mi sie nie dobrze, na drugim miejscu jest pieczarkowa i szczawiowa, pozniej ogorkowa, krupniki itp łeeeeeeeeee!
Jednak odkad mieszkam sama z moim TZ to od czasu do czasu (on bardzo lubi zupy) gotuje mu zupy ale robie dokladna selekcje skladnikow i dodaje rzeczy ktore lubie najbardziej czyli min czosnek :D Lubie gotowac zupy kremy bo tam moge pofantazjowac ;)



10. Nie lubie glopoty... draznia mnie ludzie nie wyksztalceni albo pozbawieni przynajmniej podstwowych informacji o swiece. Stwierdzenie ze Ateny to panstwo a Indie naleza do uni europejskiej doprowadza mnie do bialej goraczki! Niestety anglicy nienaleza do bystrego narodu ( nie mowie o wszystkich bo znam pare wyjatkow) niektorzy nawet nie potrafia przeliterowac podstawowych slow.

11. Kocham urode Nicole Scherzinger, jak dla mnie jest to ideal kobiety, lubie na nia patrzec :)




12. Bedac dzieckiem uwielbialam bawic sie lalkami barbie ale zawsze blondynkami :D postanowilam wtedy ze kiedys tez bede miec takie jasne i do pasa wlosy. No i akurat to pragnienie bylo na tyle silne ze je osiagnelam.

13. Nie nosze czapki nawet jak jest mega zimno, wole zalozyc kaptur jesli akurat moja kurtka go posiada ;)

14. Zawsze chcialam miec starszego brata, a mam mlodsza siostre :P i strasznie ja rozpieszczam :PPP

15. Kocham nad zycie mojego yorka, niestety mieszka w polsce z moja rodzinka ale jest najslodszym stworzonkiem jakie istnieje :D





16. Mialam dwie zlote rybki, Franciszke i Bozysława ale niestety jedna popelnila samobojstwo wyskakujac z akwarium...  :( do dzis nie wiem ktora to byla...

17. Mam slabosc do drogich kosmetykow... nawet jak juz stwierdzam ze nic kompletnie nie potrzebuje to za tydzien uswiadamiam sobie ze jak ja moge zyc jeszcze bez ''tego''....



18.. Na szczescie mojemu ukochanemu to nie przeszkadza, baaaa nawet sam mi kupuje kolejne ''uszczesliwiacze'' :D

19. Tak... jestem shopoholiczka :)

20. I dorze mi z tym :)

21. Jestem bardzo szczera i nie zawsze jest to dobra cecha... wiele ludzi woli sluchac pieknych klamstw niz brzydkiej prawdy.  A ja poprostu nie lubie klamac :(

22. Jestem okropnie krytyczna w stosunku do siebie i niestety takze do innych... wyznaje zasade ze skoro ja moge to ty takze! Czasami dzialam motywujaco ale w wiekszosci chyba wkurzajaco, bo ciagle sie czegos czepiam :P

23. Rzecz ktora sprawila mi ogromna radoche i z ktorej jestem dumna do dzis, to bylo zdanie prawa jazdy w UK i to za pierwszym razem :D cieszylam sie prawie tak samo mocno jak uslyszalam ze zdalam ustna mature z j.polskiego na 100% :DDD

24. Od  6 lat mieszkam w UK i nie planuje powrotu na dzien dzisiejszy. Oczywiscie kocham Polske ale tylko jako miejsce na wakacje, i odwiedzenie bliskich :) Poza tym jestem oczarowana tym miejscem i od pierwszego dnia wiedzialam ze pobede tutaj troszke dluzej ;)



25. Lubie jezyk angielski, uczenie i udoskonalanie  go sprawia mi ogromna przyjemnosc. Najbardziej lubie rozmawiac z anglikami bo mam bzika na punkcie ich akcentu :)

26. Nie posiadam polskiej TV tylko angielska. Uwielbiam tutejsze programy, seriale czy reality show :D tam moge dowolnie sluchac ich akcentu ;)

27. Jestem bardzo wrazliwa i uczuciowa! Potrafie sie polakac nawet czytajac w pracy smutny artykol w jakims tanim brukowcu. Jakas masakra mowie Wam! Nie moglabym pracowac w zadnym domu dziecka, opieki spolecznej, czy domu starcow... serce by mi chyba peklo na pol.

28. Kocham szpilki, pomimo mojego 180 cm wzrostu  zakladam je jak tylko mam okazje i dziwie sie niskim dziewczyna chodzacym caly czas na plaskim obuwiu :O


29. W przyszlym roku zostane zona mojego meza, i jestem okropnie podekscytowana przygotowaniami o ktorych mysle dniami i nocami :)

30. Lubie angielskie sniadanie :D czasami w niedziele robie  full english breakfast  i nie mozemy sie go objesc :D

31. Mam bzika na punkcie moich wlosow, paznokci i... wagi! Co dzien sie waze, zeby sprawdzic czy aby nie przytylam :D takie moje zboczenie dziwne... ale nie wiem z kad sie to wzielo bo zawsze bylam bardzo chuda pomimo jedzenia olbrzymiej ilosci fast foodow! 




32. Nie lubie prasowac wiec... nie prasuje. Przez wiele lat zylismy nie posiadajac nawet zelazka ale kupilismy je na wszelki wypadek i... lezy w szafie ;)

33. Denerwuja mnie spoznialskie osoby :P

34. Jako nastolatka bylam posadzona o... anoreksje. Przy wzroscie 180cm wazylam tylko 50kg  jednak nie mialo to nic wspolnego z anoreksja bo kocham jesc i jadlam za dwoch, tylko moja przemiana materi byla expresowa :D

35. Mam lek wysokosci!

36. Nie lubie wesolych miasteczek a raczej lubie... na nie tylko patrzec ale nie jezdzic na zadnych udziwnianych kolejkach bo od razu mam przed oczami jakis czarny scenariusz.


37. Nie pale papierosow i nie lubie jak ktos to robi. Uwazam ze kobieta to zdecydowanie nie pasuje i do tego smrod z buzi czy rak jest nie do zniesienia. Dletego u nas w domu jest zakaz palenia, a jesli odwiedza nas osoba palaca to musi niestety wyjsc na dwor.


38. Boje sie igly wiec nie cierpie jak pobiera mi sie krew itp


39. Jestem domownikiem, najbardziej lubie spedzac wolny czas w domu.

40. NIGDY mi sie nie nudzi! Mam zawsze tak zorganizowany czas ze az mi go brakuje :( dlatego dziwie sie tym co graja w jakies gierki na facebooku, nie szkoda Wam czasu ?! telewizor takze zadko wlaczamy, jesli juz to w weekend najczesciej albo jak leci nasz ulubiony serial The Big Bang Theory :)

41. Nie lubie slodyczy... mogly by dla mnie nie istniec! Ale za to kocham wszelkiego rodzaju ciasta, w szczegolnosci jablecznik albo murzynek.



42.Nie wyszlabym z domu bez chociazby tuszu na rzesach!

43. Nie lubie lodow! nie rozumiem ludzkiego zachwytu nad nimi... jedynie skusza mnie w jakiejs drogiej kawiarni albo robione z naturalnych skladnikow o dziwnych smakach...

44. Nienawidzę rodzynek! ani innych suszonych owocow.

45. Uwielbiam horrory i thrillery psychologiczne. Lubie czytac ksiazki najbardziej tworczosc S.Kinga

46. Zawsze chcialam nauczyc sie jakis sztuk walki ale moja mama mi zabronila a teraz jestem juz za stara ;)



47. Lubie chodzic w dresach i porozciaganej bluzie, jednak nie pokazuje sie tak publicznie :P

48. Zdecydowanie nie umem spiewac ale za to jestem uzdolniona artystycznie, po tatusiu :)

49.Najbardziej lubie chodzic na zakupy z... moim TZ. Jak mam do wyboru jechac do centrum handlowego z kolezankami albo z moim TZ to wybieram zawsze jego! Nie wiem czemu, bo potrafi czasem pomarudzic ze jak mozna pol godziny wybierac kolor blyszczyka ale i tak lubie robic zakupy w jego towarzystwie. Pozniej na drugim miejscu jestem ja sama :D jak mam cos kupic konkretnego albo duzo rzeczy to lubie chodzic sama ze soba :D

50. Lubie zostawac sama w domu i miec chwile czasu tylko dla siebie...



O i juz koniec, prosze jak szybko mi poszlo :D mam nadzieje ze Was nie zanudzilam :P

Buziaki i udanego wieczorq :***

* wszyskie zdjecia oprocz jednego-mojego autrostwa, zostaly sciagniete 
z internetu!

21 komentarzy:

  1. Jeju też nienawidzę rodzynek, od dziecka i zawsze cała rodzina wmawiała mi, że trzeba do nich dojrzeć, jasne ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. Też miałam złote rybki ^^


    Jeśli będziesz miała czas, wpadnij na mojego bloga ;)
    palyna-paulina.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  3. ja nie lubię rodzynek w ciastach, czy deserach. same tak o, lubię :-)
    i zdziwiłaś mnie, że nie lubisz lodów :D myślałam, że każdy je lubi :D

    fajnie się czytało :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No wlasnie nie kazdy lubi :D ciesze sie ze nie zanudzilam Was ;)

      Usuń
  4. Zauwazylam kilka bledow ale nie bede Ci ich wytykac bo swietnie sie czytalo! :) ja tez nie moge wyjsc z domu kiedy nie mam chociaz rzes pomalowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  5. no w końcu :D niczym mnie nie zaskoczyłaś, więc chyba troszkę Cię znam ;) w sumie kilka faktów bym jeszcze dodała ;) punkt 49 jest adekwatny do dzisiejszego dnia, ale jutro się dowiesz co straciłaś :P buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale akurat wczoraj nie bylam na zakupach wiec 49 nie ma tu nic do rzeczy :P a my mialysmy isc na meadow na kawe I ploty :D a to juz jest roznica :P ciekawe co ty bys tam dodala :)

      Usuń
    2. Oki, wybaczyłam Ci przecież ;P a co do wyboru facet czy koleżanki to bardziej niż oczywiste jest kogo się wybierze ;) również lubię zakupy z moim TZ, nawet gdy są one ekpressowe ;) nie ma lepszego doradcy niż własny facet ;) napewno dodałabym istotny fakt, że masz bardzo wrażliwy nos - wąchasz wszystko i wszystkich ;P jak to zabrzmiało hehe ;) buziaki :*

      Usuń
    3. Faktycznie! Zapomnialam o tak istotnym fakcie :D No nic moze nastepnym razem jak nie zapomne znowu :D

      Usuń
  6. Ja też uwielbiam chodzić po domu w dresach i jakieś koszulce ale jak mam już wyjść z domu to muszę się wyszykować choć wszelkie słodycze,ciasta,lody kocham a nie cierpię fast foodów oprócz zapiekanek

    OdpowiedzUsuń
  7. Rodzynki są okropne!
    Swietne fakty. :) Cieszę się, że zrobiłaś ten post!

    OdpowiedzUsuń
  8. Kurcze, przy większości punktów miałam wrażenie, że czytam o sobie. U mnie akurat taki sam post :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Twojego chlopaka poznalas w Polsce czy w Anglii? Ile jestescie razem? No i oczywiscie gratuluje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dziekuje ;)
      Poznalismy sie w Polsce i jestesmy razem ponad 6 lat ;)

      Usuń
  10. a ja nienawidze czosnku ;/;d

    W wolnej chwili zapraszam do mnie ^^
    wiolka-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Miło się czytało :) Co do lalek barbie, ja zwykle ścinałam im włosy xD Ale to chyba przez moje fryzjerskie zapędy :) Zawsze potem żałowałam. I najbardziej poruszył mnie ostatni punkt, to jest coś, co nie każdy rozumie.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ja nie boje sie latac, tylko nuuuuuudzi mnie to strasznie i te schizy że celnicy coś wykryja u mnie mimo ze zawsze jestem "czysta" :D głupoty też nie lubie, suszone owoce - masz racje, sa fujjjowe, jakby sie jadło jakies trociny dla chomika :P Wesołe miasteczka? jejku marzy mi się jakies takie mega olbrzymie i żeby mi ktoś dał kilkadziesiąt żetonów na to wszystko :D i ja tez nie prasuje! ale zupy uwielbiam, moze nie latem ale teraz gdy jesień to kocham :D a fakt z rybkami jest the best "...jedna popelnila samobojstwo wyskakujac z akwarium... :( do dzis nie wiem ktora to byla..."


    JESZCZE RAZ WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO Z OKAZJI IMIENINEK :*:*:*:*:*:*:**:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje :*** nastepnym razem jak przylecisz to cie zabierzemy na takie wesole miasteczko :D

      Usuń
  13. ❀ ✿ ❀ ✿ ❀ ✿ ❀ ✿ ❀ ✿ ❀ ✿ ❀ ✿ ❀ ✿ ❀ ✿ ❀ ✿ ❀ ✿ ❀ ✿ ❀ ✿ ❀ ✿

    Swietny post! Bardzo lubie czytac o ludziach, co do twoich odpowiedzi
    widze ze mamy duzo wspolnego ;)

    Swietny blog, z przyjemnoscia OBSERWUJE i
    zapraszam do siebie na MAKIJAZ Z KALIFORNII! <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ciekawie opisujesz siebie. :) Zdziwiłam się bardzo bo czytając miałam wrażenie jakby sama siebie opisywała. ( no oczywiście nie wszystko ALE większość ;))

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...