niedziela, 1 września 2013

Rozowy neonik flormara + mix urodzinowych zdjec

Witajcie kochani!

Jak Wam mija niedziela? bo mi zdecydowanie za szybko ;) musze zaraz leciec robic obiad
 ale postanowilam ze zanim to zrobie, to jeszcze do Was zdaze napisac ;) 

 Dzisiaj pokaze Wam neonik ktory dostalam od milkusi i ktory mnie calkiem pozytywnie zaskoczyl. Dlaczego zaskoczyl? poniewaz mam wiele nieprzyjemnych doswiadczen z neonowymi lakierami ktore  czasami nawet po 3 warstawch nie potrafily dobrze pokryc paznokci. Ten jednak okazal sie swietny poniewaz juz po jednej warstwie prawie nie bylo widac koncowek paznokci. Ja jednak na wszelki wypadek nalozylam 3 warstwy przez co kolorek jest troszke ciemniejszy, ale w dalszym ciagu przyciaga uwage ;)


Flormar
444


Po 3 warstwach kolor bardziej wpada w fuksje niz w intensywny roz ale i tak wyglada pieknie.




O lakierze slow kilka...

Jak pisalam na poczatku, lakier milo mnie zaskoczyl poniewaz bardzo dobrze kryje, swietnie sie go naklada. i daje ladne zelowe wykonczenie. Trwalosc rowniez mnie nie rozczarowala, wytrzymal 5 dni na pazurkach z malymi odpryskami wiec jest calkiem niezle ;)

Spokojnie moglabym nabyc inne kolorki ;)

Cena:
7zl


***

Mam dla Was jeszcze maly mix urodzinowych zdjec



Moje pierwsze sushi... podobno wyszlo bardzo smaczne :)






Moja nowa milosc...
 z S3 rozumielismy sie doskonale ale z nim bedzie jeszcze lepiej ;)



Uwielbiam storczyki <3


Pierwsze wykonane zdjecie z efektem ''upiekszanie twarzy'' :D
Co okazlo sie niczym innym jak lekkim automatycznym photoshopem ;)



A to juz kolejna nowosc w mojej jesiennej szafie ;)



I tym oto milym akcentem juz uciekam i biore sie za szykowanie jakiegos pysznego niedzielnego obiadku, a Wam kochani przypominam ze dzisiaj jest ostatni dzien ROZDANIA !!!

BUZIAKI :***


26 komentarzy:

  1. ale kudełki :D
    ta opcja upiększania twarzy jest śmieszna :D ale fakt - wygładza lekko twarz jak photoshop :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Dla mnie za ostry. Mniam... Sushi!

    OdpowiedzUsuń
  3. jak równo te sushi poukladalas :D
    super ze lakier Ci sie spodoba, ale to co do Ciebie jedze to zaskoczy Cię myślę,
    butki zajefajne!!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny ten lakier bo ma taki zywy kolorek :-)
    Buciki tez ladniutkie

    OdpowiedzUsuń
  5. Super neon ;) muszę obejrzeć pozostałe kolory ;)
    Sushi wygląda apetycznie, sama bym zjadła ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolorek super :) Również uwielbiam storczyki :) a z telefonu będziesz mega zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow piękny, na paznokciach wygląda inaczej niż w butelce:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam bardzo podobne buciki do Twoich, tylko czerwone :)

    OdpowiedzUsuń
  9. pazurki i lakier - mega! Twoje włosy też świetne :>

    OdpowiedzUsuń
  10. rewelacyjny ten kolor :D uwielbiam Twoje włosy!

    OdpowiedzUsuń
  11. świetne prezenty, masz piękne włosy a Twojej twarzy nie trzeba upiększać

    OdpowiedzUsuń
  12. o kurcze, buciki! *.* telefon ma świetne opakowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Oh Twoje wlosy sa niesamowite :)

    http://sayhitocosmetics.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. jakie pazury wychodowałaś! :) same pyszności - jedzonko, prezenty i Ty ;) Ładnie Ci w upiętej grzywce :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A widzisz :D jak bys przyszla to tez bys sprobowala :P a pazurki troche sie polamaly :(
      Buziaki :*

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...