środa, 4 września 2013

Jablkowy lakier do paznokci oraz marchewkowe ciasto czyli cos dla smakoszy ;)

Witajcie kochani!

Ostanio skusilam sie na sliczniutki mietowy lakier do paznokci z models own o zapachu jablek. Jeszcze nigdy nie mialam nic z tej firmy jak i nie mialam jeszcze przyjemnosci uzywac jakiegokolwiek zapachowego lakieru do paznokci wiec ciekawosc wziela gore.  Lakier o ktorym mowa to kolorek Apple Pie  sliczna jasna mieta, ale czy faktycznie pachnie jablkami? Przekonajmy sie ;)

models own
Apple Pie



O lakierze slow kilka...

Lakier posiada szeroki pedzelek dzieki ktoremu precyzyjnie i szybko maluje sie paznokcie. Juz po jednej warstwie swietnie kryje lecz dla pewnosci lepiej nalozyc dwie. Podczas wysychania faktycznie pachnie jabłkami jednak jesli pokryjemy go top coatem ( tak jak ja to zrobilam :P) to zapach zniknie ;) 
Trwalosc mnie niestety nie powalila bo chyba tylko 3 dni sie utrzymal ale kolorek jest faktycznie wart grzechu.
Ogolnie lubie tak duze buteleczki bo wiem ze lakier starczy mi na pare uzyc, w szczegolnosci kiedy ma sie dlugie paznokcie  wiec plus za opakowanie. 















Cena:
Ł5 / 25 zl


***

Korzystając z niespodziewanego dnia wolnego od pracy, wybralysmy sie w zeszly wtorek z kolezanka na zakupy, no bo skoro i tak bylysmy blisko centrum to szkoda bylo ten dzien zmarnowac ;)
Po zakupach poszlysmy na kawe i jak tylko zobaczylam w menu marchewkowe ciasto to zdalam sobie sprawe jak dlugo go juz nie jadlam. Oczywiscie zamowilam je i delektowalam sie calkiem sporym kawalkiem (ktorego i tak nie dokonczylam :P) przez ponad pol godziny. Zaslodzilam sie niemilosiernie ale musze przyznac ze bylo to jedne z lepszych marchewkowych ciast jakie jadlam :)



A wy lubicie marchewkowe ciasto ? Jesli jeszcze nie jadlyscie to koniecznie musicie sprobowac :)

I tym oto slodkim akcentem koncze mojego srodowego posta :D
Buziaki :***

27 komentarzy:

  1. Lakier ciekawy kolorek :) a na ciacho to mi zrobiłaś smak :)

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczny jest :) aż chyba sama zrobię ciasto ;d

    OdpowiedzUsuń
  3. nie jadłam, przyznaję :D ale spróbuję na pewno :)
    a lakier ma śliczny kolorek!

    OdpowiedzUsuń
  4. Muszę poszukać przepisu na ciasto :> A lakier pięknyy :>

    OdpowiedzUsuń
  5. przepiękny kolore a deserek mniam

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny kolor lakieru, szkoda że tak krótko utrzymuje się na paznokciach :( A ciasta marchewkowego nie miałam okazji zjeść, ale Twoje, ze zdjęcia wygląda przepysznie <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Mnie ten lakier bardziej przypomina pistacje :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękny kolor lakieru, a ciasto kusi samym widokiem :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczny ten lakier.
    Muszę kiedyś spróbować upiec takie ciasto. ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak Ty uważasz że to było jedno z lepszych ciast marchewkowych jakie jadłaś, to naprawdę musiało być pyszne ;) jedynie co przeszkadza mi w tym cieście to ten meeega słodki lukier. a paznokcie jak zwykle godne podziwu ;) zrobiłabyś w końcu jakieś brzydkie ;P buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  11. sliczne, swieze i soczyste te jabluszko :)
    na lato jak znalazl <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Oo pachnący lakier, to nowość. Ja przynajmniej o takim nie słyszałam. Bardzo modny kolor w tym roku, też taki mam i bardzo go lubię :) Ciasto marchewkowe robię nawet sama w domu, w wersji bezglutenowej i też bardzo lubię! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. piękna miętka!! jakie masz pazuuuury cudne! *.*
    a ciasto marchewkowe kiedyś nawet sama zrobiłam :D ha

    OdpowiedzUsuń
  14. matko jedyna ale wspaniały kolor!

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam marchewkome ciacho!!! Pieke sama bo wole mniej cukru. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  16. Lakier ma bardzo ładny kolor.

    OdpowiedzUsuń
  17. sliczny kolorek, jakos nie sprobowalam ich lakierow jeszcze hm...
    Cudne pazury w ogole, chcialabym by moje byly takie naturalnie dlugie, eh...

    OdpowiedzUsuń
  18. lakier śliczny i ciasto marchewkowe uwielbiam :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Ale fajny lakier :) chociaż zapach jest akurat trochę zbędny, ale ciekawy :) Masz śliczne paznokcie, moje się niestety bardzo szybko łamią i rozdwajają... Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  20. uwielbiam i miętę na paznokciach i ciasto marchewkowe:))śliczny kształt paznokci, zawsze chciałam takie mieć, ale niestety moje pazury są złośliwe i zawsze tak rosną, że da się z nich tylko migdałki zrobić:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje I nie martw sie bo moje byly ostatnio tak zlosliwe ze sie polamaly ;)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...