wtorek, 11 marca 2014

Delia, serum do twarzy z olejkiem arganowym

Witajcie kochani!

Moja cera nalezy do mieszancow ale w okolicach brody jest istnym sucharkiem. Dlatego tez bardzo ucieszylam sie kiedy przyjaciolka zakupila mi w Polsce serum delii wystawiajac mu bardzo dobra opinie. Pomyslalam sobie okej przetestujemy, zobaczymy.


Delia, Argan Care
serum do twarzy


Opis producenta:

Serum do twarzy Argan Care to skoncentrowany preparat stworzony z myślą o kompleksowej pielęgnacji skóry wymagającej intensywnej regeneracji, wzmocnienia i wygładzenia.
Olej arganowy `Eliksir młodości` – doskonale nawilża i ujędrnia; przeciwdziała procesom starzenia się skóry, poprawia jej elastyczność i jędrność.
Olej migdałowy – zmiękcza naskórek i wzmacnia jego barierę ochronną.
Olej sojowy – intensywnie odżywia i działa przeciwzmarszczkowo.
Oliwa z oliwek – regeneruje, wygładza i koi.
Witamina E – neutralizuje szkodliwe działanie wolnych rodników.
Zaleca sie stosowac 2 razy w tygodniu na noc. 


Opakowanie:
Preparat zamkniety jest w szklanej buteleczce z z pipetka. Musze przyznac ze wykonane jest bardzo porzadnie. 


Zapach:
Bardzo ladny i delikatny zdecydowanie uprzyjemnia nam aplikacje kosmetyku na buzie. Typowy dla olejku arganowego.


Konsystencja:
Powiedzialabym ze jest to bardziej olejek niz serum. Konsystencja bardzo lejaca, jesli nabierzemy na pipetke za duzo olejku to moze nam splynac z twarzy. 



Sklad:



Cena:
12zl

Dzialanie:

Mam wrazenie przy nakladaniu olejku ze nie wsiaka on w twarz tylko zostawia tlusta powloke ale z drugiej strony rano ( bo polecam go uzywac w szczegolnosci na noc, na dzien moze byc za tlusty ) skora jest miękka i jedwabista w dotyku. Serum zaleca sie stosowac dwa razy w tygodniu i radzilabym sie tego trzymac, poniewaz mam wrazenie ze przy czestszym stosowaniu moze on nam przesuszyc cere. 
Serum bardzo ladnie pachnie a nakladnaie go sprawia mi naprawde przyjemnosc, nawet nie denerwuje mnie to ze jest takie lejace i zostawia powloke na buzi. 

W sumie to nawet go lubie, nie zauwazylam jakis zmian w mojej przesuszonej cerze na brodzie ( znaczy sie zauwazylam ale to zasluga kremow, nie olejku ;) ale krotkotrwale efekty  na drugi dzien daje. 

Lubie go dodawac do kawowego peelingu, pachnie wtedy rewelacyjnie i konsystencja jest lepsza ale o tym innym razem ;)


Czy go polecam?

Hmmm... w zasadzie to krzywdy mi nie zrobil, nawet go lubie za konsystencje, za zapach, za opakowanie... efektow dlugotrwalych nie zauwazylam nawet mam wrazenie czasem ze on nie nawilza... a moze to takie moje dziwne odczucia przez konsystencje ktora osiada na twarzy...ale w sumie przyjemnie sie go uzywa i jakos go kurde lubie :) 
Cena jest naprawde niska wiec koniecznie musicie sprobowac i dac znac jakie Wy macie odczucia co do tego serum :)


10 komentarzy:

  1. ciekawie sie zapowiadał ale po przeczytaniu raczej mnie nie zachęcił...

    OdpowiedzUsuń
  2. zgadzam sie nie stosowac coedziennie, ale rowniez trzeba nakladac tylko troszke tak aby skora wchlonela go :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no czasami nakladam go tylko troszke ale mam wrazenie ze wtedy nic nie daje :)

      Usuń
  3. Kurcze bałabym się uczucia tłustości na twarzy. Nie mam przekonania.

    OdpowiedzUsuń
  4. Raczej nie dla mnie, odczuwam awersję do oleistych konsystencji na twarzy ;) Ty masz suchą brodę, a u mnie to najbardziej świecący punkt twarzy ;P

    OdpowiedzUsuń
  5. Szczerze ogladalam go wczoraj,ale nie bylam pewna-mimo to warto wyprobowac ; )

    http://sayhitocosmetics.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo lubię olejek arganowy ! Fajne może być to serum :-)

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Do you want $10000 ? Quick to participate in!
    Write your story about www. wholesaledress.net $10000 bonus may be yours.
    Everybody who knows this campaign can take part in.

    1, Claim This article shall not be less than 100 words. The article must be included words of www.wholesale-dress.net or www.WD.CM. And put the article to your facebook blog or other media. Each one only has one chance.

    2, Submit method Please screenshot the content to marketing@wholesale-dress.net,
    attached with your Microsoft Word manuscripts.

    3, Award setting First Price $2000 1 person
    The Second Price $1000 2 persons
    The Third Price $800 3 persons
    The Forth Price $500 4 persons
    Best Participation Award $400 4 persons

    The bonus will be sent to you every week by Bank Transfer( T/T) from March. We will inform the winners by email. Please replay us your Bank account after receiving the mail. No reply for 7 days, we will regard as you giving up your price. Bank account transfer paper will be shared at this page.

    Dear participants, we have received 4 submissions.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...