czwartek, 27 marca 2014

Paese 217

Witajcie kochani!

Jak ostatnio zauwazyliscie w moje rece wpadl dosyc ciekawy lakier Paese. Dlaczego ciekawy? poniewaz kolor jego jest dosyc niestandardowy, nie jest to typowy koral tylko bardziej przybrudzona wyblaknięta czerwien... aparat moze zjadl troche jego urok ale mozecie blizej mu sie przyjrzec w sklepie ;)


Paese
217




Lakier ma gesta konsystencje ktora juz po jednej warstwie swietnie kryje. Ja dla uzyskania glebi koloru nalozylam dwie i sami mozecie zauwazyc ze kolor jest naprawde intensywny. Wykonczenie jest kremowe i calkiem szybko wysycha. Niestety nie utrzymuje sie za dlugo bo na moich paznokciach ok 2 dni. Jednak  na moich paznokciach nawet najlepsze lakiery OPI potrafia po 3 dniach juz odpryskiwac wiec z nim nie jest tak zle ;) 









Cena
ok 14 zl

Podsumowujac:

Lakier naprawde swietnie sie naklada, niespodziewalam sie takiej gestej i kremowej konsystencji. Malowalam nim paznokcie z wielka przyjemnoscia. Kolor na zywo prezentuje sie rowniez bardzo ciekawie, przygaszony koral polaczony z wyblaknieta czerwienia :D wiem ze ten opis brzmi troche  dziwnie ale Ci ktorzy widzieli go na zywo wiedza o co mi chodzi ;)
 Po mimo dosc krotkiej trwalosci to i tak jeszcze nie raz po niego siegne :)

Buziaki kochani i udanego czwartku :*



16 komentarzy:

  1. Przepiękna czerwień i jak się błyszczy!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię lakiery z takim połyskiem!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polysk uzyskalam zapewne przez top seche vite ;)

      Usuń
  3. Jakie Ty masz piękne paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładny, nienachalny kolor. Idealny na wiosnę, przepiękny :)
    Powiedz mi, jak dbasz o skórki? Masz piękne paznokcie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje, jesli chodzi o skorki to uzywam duzo kremu do rak a same skorki zazwyczaj odsuwam drewnianym patyczkiem jesli musze to obcinam ale nie zawsze.

      Usuń
  5. Świetny kolor. Czerwienie to moje ulubione barwy na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny kolor, jestem chyba uzależniona od lakierów do paznokci więc na pewno wypróbuję :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny! :)

    www.dotyk-piekna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...