poniedziałek, 3 marca 2014

Nowosci w mojej kosmetyczce i nie tylko...

Witajcie kochani,

Weekend minal mi bardzo szybko i intensywnie, dlatego tez nie mialam nawet czasu aby do Was napisac. Jednak jedno musze przyznac, sobota okazala sie idealnym dniem na zakupy ;)


W butach Korsa zakochalam sie jak tylko zalozylam je na noge, slicznie sie prezentuja i sa bardzo wygodne ponadto w sklepie byly jeszcze wyprzedaze wiec udalo mi sie je nabyc z 50% znizka ;) Kocham wyprzedaze ;)


Kredka do ust MAC 
'in synch'


Zakup bardzo spontaniczny, wszystko przez moja Ewe ktora miala w planach zakup takowej kredki a ja oczywiscie sroka jedna, jak tylko zobaczylam ja na jej ustach to rowniez zapragnelam ja miec... jednak musze przyznac ze byl to swietny wybor, pierwsze testowanie za mna i kolor jest genialny  ;)


Eye liner w pisaku 


Nigdy jeszcze nie uzywalam eyelinera w pisaku wiec ciekawa jestem jak sie ten sprawdzi u mnie i czy na stale zagosci w mojej kosmetyczce...



Buziaki kochani i milej nocy :*



19 komentarzy:

  1. Ja bardzo lubię eyelinery w pisaku, mega szybko robi się nimi kreskę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Boskie są te buty, widzę że zakupy udane. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Buty cudowne, sama bym sobie takie kupila !

    Megi (megisplace.blogspot.com)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super buty ale nawet 50% mniej to i tak dla mnei za dużo :/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ta kredka faktycznie ma śliczny kolor, taki lekko brzoskwiniowy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Buty są cudowne :) MK marzy mi się torba :)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne butki! już je widzę na Twojej zgrabnej stópce oczami wyobraźni *.*

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne butki:) Musze się przerzucić na eyeliner w pisaku...mniemam że szybszy i wygodniejszy w użyciu:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Buciki są cudne !

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zakupy bardzo udane :) Buty zachwycają i czekam na ootd :D czekam również na recenzje pisaka, nigdy tak owego nie używałam, więc jestem ciekawa jak się sprawuje :) a co do kredki, to gdybyś nie znalazła tego ślicznego koloru, to pewnie nie byłaby w naszym posiadaniu ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. No właśnie powiem Ci że boję się tego makijażu strasznie. Jeszcze nie miałam próbnego.Teraz w marcu idę żeby mi zrobiła makijaż próbny i zobaczymy. Ja tej dziewczynie powiedziałam że sama zajmuję się makijażem a ona nawet się ucieszyła. Powiedziała że będzie mogła poszaleć ;) No zobaczymy :) Stwierdziłam że jak ten makijaż mi się nie spodoba to maluję się sama ;) Dam Ci znać jak będę po :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Od pewnego czasu uwielbiam szminki i zaczyna mi doskwierać brak odpowiednich konturówek, by uzupełnić w ten sposób makijaż, więc będę wyczekiwała Twojej recenzji :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...