czwartek, 28 czerwca 2012

Lucky lilac 50... czyli kolejne zakupy w No7...

Witajcie w ten pozny czwartkowy wieczor... W pracy mialam bardzo ciezki dzien wiec aby sie odstresowac przygotowalam wam kolejny post o  pazurkach...

Moj nowy nabytek z No7 to liliowy badz tez lavendowy (jak kto woli) kolorek Lucky lilac 50.  Nie raz juz wspominalam ze lakiery za No7 sa jak dla mnie jednymi z najlepszych jakosciowo zaraz po essie :)

Tak wiec bez zbednego gadania zycze Wam milego ogladania :)
 (nawet mi sie zrymowalo :D)

Tak wyglada sam lakier na pazurkach...


A tak ze zdobieniem...



A to cudo sluzy mi do  malowania kropeczek :D 



A teraz uciekam spac... ale juz jutro piatek i weekend... mam nadzieje ze jutrzejszy dzien minie mi lepiej niz dzisiaj... Trzymajcie sie i do zobaczenia w weekend :)



24 komentarze:

  1. śliczny kolorek i piękne zdobienia ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. aha i jeszcze się chciałam zapytać co to jest ten Friend Box? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Friend box to jest pudełko ktore jedna przyjaciolka przygotowuje dla drugiej :) cos jak te wszystkie slawne boxy ale tu nie placimy za niego i wkladamy serce w jego przygotowanie :)

      Usuń
    2. dokladnie tak jak milkusia87 napisala :D

      Usuń
  3. Sliczny kolor lakieru. Ja nigdy bym nie namalowała takiego wzorku :)

    OdpowiedzUsuń
  4. nigdy nie spotkałam się z tym lakierem, ale wygląda fajnie, a te wzorki świetnie Ci wyszły:))

    OdpowiedzUsuń
  5. Właśnie taki kolor za mną chodzi! Jagody w śmietanie:) Muszę sobie taki odcień kupić :)

    Przy okazji, zapraszam do siebie na konkurs, który organizuje razem z Golden Rose. Do wygrania 3 zestawy kolorowych lakierów do paznokci. Zasady konkursu bardzo proste :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Moja zdolniacha:D:)) :* Kochana kiedy ślub ? ;>

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczny kolor i piękne wzorki :))

    OdpowiedzUsuń
  8. piękny kolorek paznokci oraz piękne zdobienie !

    __
    Zapraszam ! Napisz jeżeli obserwujesz, rewanżuję się. :*
    www.treasurre.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. dziękuje pięknie ;)
    b.ładne pazury!

    OdpowiedzUsuń
  10. wooooow! piękne paznokcie!:)

    OdpowiedzUsuń
  11. o ja, pierwsze widze takie cos, wyszlo Ci to fantastycznie!

    OdpowiedzUsuń
  12. hehhe wielkie dzięki:) masz już idealny lawendowy odcień, dokup błękit i działaj :) na pewno panterka wyjdzie Ci idealnie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kochana kolorki to ja mam wszystkie :) jak bys weszla do mojej sypialni i zajrzala do szafy to jak w studiu kosmetycznym :DDD wiec z kolorami nie ma problemu tylko z czasem :) w ten weekend bede przygotowywac pazurki na twoj konkurs :D

      Usuń
  13. śliczny delikatny kolorek, gratuluje zręcznej ręki w malowaniu wzorku, mi zawsze ręka się trzęsie :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...