środa, 18 czerwca 2014

Glossy Box czerwiec 2014 / Glossy Box in June 2014

Witajcie kochani!

Dzisiaj dosyć szybciutko pokażę Wam, co znalazło się w czerwcowym glossy boxie.

Glossy Box Czerwiec 2014/
Glossy Box June 2014





1.
Pro:Voke Touch of Silver 
Rozjaśniający szampon do włosów blond.

Z chęcią wypróbuje, tylko mam nadzieje że moje włosy nie zrobią się siwe :D



2. 
Rituals...
Antyperspirant 24h


3.
nailgirls
3 in 1 base/topcoat & nail strengthener


4.
So Susan Cosmetics
Universal Blush 

Róż wygląda naprawdę interesująco, więc nie mogę się doczekać aż go użyję na moje lico.


5.
Teeez Trend Cosmetics
Pędzelek do cieni z naturalnego włosia.



I to by było na tyle kochani, jak Wam się widzą produkty z czerwcowego glossy? ja okropnie ciesze się z różu a i  pędzelek również mi się przyda.

Buziaki :*


16 komentarzy:

  1. Ciekawy ten szampon, ale ogólnie zawartośc mnie nie powaliła.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne pudełko, jedynie szampon kontrowersyjny, bo tylko dla ściśle określonej grupy odbiorców.

    OdpowiedzUsuń
  3. Całkiem ciekawe pudełko. Używam tego szamponu do blond włosów, jak i odżywki, i spisuje się o wiele lepiej od podobnych produktów John Frieda.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie również bardzo podoba się róż i pędzelek :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdecydowanie najbardziej podoba mi się róż :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Szczerze mówiąc szału nie ma ;P jedynie ten róż mnie zaciekawił ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten róż wygląda pięknie i ma fajne opakowanie :-)

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. róż wygląda świetnie - ogolnie uwazam, że sama byłabym zadowolona z pudełeczka :)
    pozdrawiam cie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wiem, że ten szampon polecano w recenzjach na Boots po użyciu rozjaśniacza, by pozbyć się żółtego odcienia z włosów, więc pewnie będziesz musiała być z nim ostrożna :) Ale go chyba się tylko zaleca używać raz na tydzień, czy coś takiego, jeśli mnie pamięć nie myli.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O to fajnie że mi pwiedziałaś o tym szamponie :D zastanowie się czy w ogóle zacząć go używać ;D

      Usuń
  10. u Ciebie Glossy wygląda pięknie, ja teraz zamówiłam nasz polski beGlossy i jestem średnio zadowolona z zawartości, no ale jest to loteria, raz są fajniejsze produkty, raz gorsze ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jakie kolorowiasty ten pędzlak :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Róż i pędzelek chciałabym :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Niezłe rzeczy były w tym pudełku :) Podoba mi się kształt pędzelka, natomiast kolor różu zapowiada się interesująco ;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...