niedziela, 22 czerwca 2014

Flormar 'baby blue' 423

Witajcie kochani!

Dzisiaj pokaże Wam jeden z moich ulubionych odcieni tegorocznego lata, a mianowicie Baby blue od Flormara.






Jeśli chodzi o jego aplikacje, to już po jednej warstwie świetnie kryje i nie robi smug.  Natomiast jeśli chodzi już o trwałość to niestety tutaj możemy powiedzieć że jest marna. U mnie lakier trzymał się jeden dzień bez odpryskiwania, po trzech nadawał się do całkowitego usunięcia. Jednak nie sugerowałabym się tym, ponieważ nawet same hybrydy trzymają się u mnie tylko tydzień, podczas gdy te same robiłam mojej mamie trzymają się jej już 4 tydzień ;)




Kolor jest naprawdę fantastyczny, więc jeśli szukałyście pastelowego pięknego błękitu, to zdecydowanie polecam Wam właśnie ten od flormara :) Podejrzewam że u Was i tak lakier będzie się trzymał o wiele dłużej niż u mnie. 

Buziaki kochani i udanego zbliżającego się tygodnia :*






22 komentarze:

  1. Bardzo ładny kolor :) Lubię kosmetyki z Flormar :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolor obłędny, jedyny w swoim rodzaju. No i paznokcie Twoje także śliczne.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale cudo - niebo na paznokciach normalnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny kolor ;) rewelacja ;P

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolor cudowny! Uwielbiam ten kolor i muszę przyznać, że wygląda super na pazurkach :-)

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeden z moich ulubionych kolorow sprzed lat! Kojarzy mi sie z latem. ..

    OdpowiedzUsuń
  7. zazdroszę takich paznokci- piękny kolor jakby baby blue

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękny! Jeszcze na takich paznokciach *.*

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny właśnie zakupiłam podobny z Essense

    OdpowiedzUsuń
  10. ale cudne pazurki...szkoda ze moje takie nie sa...:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jest to jeden z ładniejszych odcieni błękitu jaki widziałam :) Stwierdzam, że skradł mi serce, chcę dla siebie :)))

    OdpowiedzUsuń
  12. Ładne pazurki sobie wychodowałaś, taki shape podoba mi się najbardziej :) a co do hybrydy to u mnie po 3 dniach zaczyna znikać z płytki :/ Kolor bardzo letni, uwielbiam pastele :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudowny! Piękny niebiański kolor!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...