czwartek, 12 czerwca 2014

NIKON D5300 i swiat staje sie piekniejszy

Witajcie kochani!

Każda z Nas wie jak duża rolę gra aparat w życiu blogerki ;) Dobry mechanizm może naprawdę ułatwić nam życie i sprawić że robienie zdjęć to będzie czysta przyjemność. Do tej pory dzielnie służył mi mój telefon samsung s4, jednak niestety przy złej pogodzie, czy też kiedy za oknem robiło się już ciemno, zdjęcia były nie możliwe do wykonania.

Toteż kiedy mój TZ stwierdził że przydał by nam się nowy aparat, nie zaprzeczałam ;) Idealną okazją do kupna dla niego okazała się nasza podróż poślubna, a dodatkowo stwierdził że i mi się przyda na co dzień.

Po długim wertowaniu internetu ostatecznie skusiliśmy się na NIKONA D5300. Musze przyznać że był to dobry wybór. Aparatu używam już od paru postów i zdecydowanie widzę różnice w wykonywaniu zdjęć.



Nie będe się rozpisywać tutaj o właściwościach i danych technicznych aparatu, jeśli jest ktoś zainteresowany to tutaj możecie o nim poczytać. Jest jednak jedna rzecz na która chciałabym zwrócić uwagę, mianowicie aparat posiada Wi-Fi dzięki któremu możemy połączyć go do naszego smartfona, iPhona czy tableta. Umożliwia to nie tylko na szybkie przesyłanie zdjęć, ale również za pomocą naszego telefonu możemy sterowac i robić zdjecia Nikonem. Całkiem fajny bajer i nawet przydatny ;)



Dodatkowo aparat posiada ruchomy wyświetlacz, który jest nieoceniony przy ujęciach z różnych perspektyw.



Nie przypuszczałam nigdy że aż tak polubię się z aparatem fotograficznym. A Wy przywiązujecie wagę do sprzętu jakim wykonujecie zdjęcia?

Buziaki :*



13 komentarzy:

  1. O jaki ładniutki sprzęcik :) Mój też mnie wyposażył w lustrzankę,. tylko w Canona :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję i zazdroszczę :) marzy mi się dokładnie ten sam model :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny sprzęt ;-) Ja też mam Nikona ale d3000 ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. To teraz bedzie sie działo, z pewnoscia zobaczymy to w postach :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny aparat może kiedyś kupię sobie coś lepszego do robienia zdjęć...

    OdpowiedzUsuń
  6. fajny fajny :) ja kupiłam też Nikona teraz ale L330 i też mi pasuje :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja przywiązuje, ponieważ obecnie jest to lg g2 :) Bardzo chciałam mieć lustrzankę i miałam ją kupić, jednakże wypadła sprawa, zepsuł się na AMEN mój laptop i musiałam kupić nowy - wszystkie pieniadzę poszły na to. Więc narazie będe musiała na takiego czy innego nikona poczekać :)
    nowy post u mnie wpadnij :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasami zdarza się że coś pokrzyżuje nam plany :) mam nadzieje ze w końcu kupisz sobie wymarzonego nikona ;)

      Usuń
  8. Gratuluję udanego zakupu, mój staruszek D5000 już powoli się wykańcza i też planuje go zamienić ;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...