sobota, 14 czerwca 2014

Pastelowa lilia czy może soczysty neonik ? China Glaze w obiektywie

Witajcie kochani!

O lakierach China Glaze słyszał chyba każdy. Zawsze pragnęłam któryś przygarnąć, lecz niestety z powodu trudnej dostępności nie mogłam sobie na nie pozwolić. Do czasu kiedy przypadkowo robiłam zakupy na jakiejś internetowej stronce i rzuciły mi się w oczy właśnie te lakiery. Dość długo zastanawiałam się nad kolorami, ale w ostateczności postawiłam na znany wszystkim neonek flip flop fantasy i delikatny pastelowy fiolecik in a lily bit.





China Glaze 
''In a lily bit''





China Glaze 
''Flip flop fantasy'' 




''Flip Flop fantasy'' zdecydowanie skradł moje serce, na żywo prezentuje się po prostu bajecznie. Kolor idealny na gorące lato. Zdecydowanie przyciąga uwagę otoczenia poprzez dosyć niespotykany kolor. Zapewne jeszcze nie raz wyląduje na moich paznokciach tego lata.

Cena:
20zl

Oba lakiery dobrze się rozprowadzają i kryją już po jednej warstwie. Nie ma problemu z ich zmywaniem, a jedyny  minus jaki w nich znalazłam to trwałość. Oba lakiery już po jednym dniu zaczęły delikatnie odpryskiwać, po 3 dniach trzeba już je było usunąć.

Czy się skuszę na inne kolor?
Zdecydowanie nie. Możliwe że jeszcze nie raz zakupię flip flop fantasy, ze względu na jego niespotykany kolor ale to by było na tyle. Pomimo wielu plusów, to jednak trwałość jest dla mnie priorytetem a niestety China Glaze nią nie grzeszy.

 A jak Wam się podobają kolorki? wolicie pastelową lilię czy może soczysty neonik ? Ja zakochałam się w Flip flop fantasy po uszy ;)



 Buziaki kochani :*


21 komentarzy:

  1. Piękne, ale ten drugi bardziej mi się podoba. Śliczny jest :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Obydwa są śliczne, ale wolę fiolecik!

    OdpowiedzUsuń
  3. Oba piękne! :) Jednak ja to jestem fioletowa kobitka - kocham wszystko co w odcieniach fioletu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolor obłędny, cudowny. Wszyscy kuszą lakierami tylko te ceny... no ale ten neonik bym sie skusiła..

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten Flip Flop jest rewelacyjny :) Chętnie widziałabym go u siebie na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Obydwa piękne! Aż ciężko się zdecydować, który piękniejszy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne, ale ten koralek szczególnie wpadł mi w oczko ;) Będzie on mój ;) Ja swoje China Glaze zamawiam z nailpolishdirect.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  8. Neonik na wakacje w sam raz! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne :) lilijkowy jaki piękny :) ślicznie prezentują się na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  10. nie wiem który piękniejszy! :D uwielbiam takie kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Lila bardzo ładna, ale neonek również skradł i moje serce :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja bardzo lubię takie fiolety, mam podobny zarówno z Ciate, jak i Rimmela i oba bardzo je lubię, zwłaszcza jesienią :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...