niedziela, 23 lutego 2014

Aktualizacja wlosowa Luty 2014

Witajcie kochani!

Juz dawno nie robilam aktualizacji moich wlosow ale to dlatego ze nie robilam z nimi nic szczegolnego. Pozostawilam je samym sobie, aby  rosly dalej ( jakby im to bylo potrzebne LOL ;)  a to wszystko dlatego ze niechce robic żadnych drastycznych zmian przed moim slubem. Nie wiem jeszcze na 100% jaka fryzure bede miec, dlatego nie chce ich teraz skracac a jesli bede musiala to juz zrobie to bezposrednio przed uczesaniem slubnym. 

A teraz krotkie podsumowanie.

Wlosy mierzą - 95cm
Objetosc - ok 10cm klik




Jeszcze z 20cm obciecia i juz powinnam calkowicie zejsc  z trojkata... problem w tym ze chyba chce wrocic do niego :) ehhh... chyba jednak bardziej podobaja mi sie wlosy w trojkat niz na prosto, chociaz moje podobaja mi sie w kazdej postaci ;) No nic pomysle jeszcze nad tym. 
Jesli chodzi o pielegnacje to nie wprowadzilam do niej nic nowego, wykanczam odzywki i maski ktore zalegaja mi na polkach a pozniej wybiore sie na zakupy. Jednak wyznaje zasade im mnie tym lepiej bo widze po moich wlosach ze nie lubia nadmiaru cudotworczych produktow. 


I to koniec mojego podsumowania, zycze Wam kochani udanej niedzieli :*

58 komentarzy:

  1. Mega włosy!!!!! Też chcę zapuścić takie, ale niestety mi się to nie udaje :/... Żeby tak szybciej rosły było by super :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Aaaaa, kocham Cię! ;) Masz moją wymarzoną długość klasyczną <3 Teraz pewnie spędzę resztę popołudnia przeglądając bloga i szukając zdjęć :D
    Cieszę się, że znalazłam jeszcze jedną polską blogerkę z długimi włosami, bo można je niestety policzyć na palcach jednej ręki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj kochana! Dziekuje za mile slowa i ciesze sie ze do Nas dolaczylas :D milego przegladania bloga ;D

      Usuń
  3. dla mnie są inspiracją :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiekne!!!! Gdybym ja miala taka dlugosc to dolna polowa wygladalaby jak mysi ogonek... takie mam rzadkie wlosy ze moge sobie pomarzyc o zapuszczaniu. Ja na Twoim miejscu nie wracalabym do trojkata, ale to tylko moja opinia a wlosy TWOJE ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja osobiście zdecydowanie wolę obcięcie w trójkąt, z cieniowaniem warstw, a im dłuższe włosy, tym taki kształt fryzury robi na mnie wrażenie :) Podziwiam Cię za funkcjonowanie z włosami takiej długości, ja mam gdzieś połowę tego, co Ty i czasem doprowadzają mnie do szału :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Boże! Jakie Ty masz boskie włosy!!! Zazdroszcze

    OdpowiedzUsuń
  7. WOW. Padłam jak zobaczyłam zdjęcia! Ja i moje 53 cm możemy się chowac... Ja nawet nie chcę takich długich, ale pytanie retoryczne: kiedy te moje kudły dobiją do 70 cm? no kiedy?????

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Troche cierpliwosci kochana i ani sie obejrzysz a bede dluzsze ;) na pewno odloz wizyty u fryzjera przez jakis dlugi czas ;D

      Usuń
    2. Oj tak, zgadzam się w 100% :) zrezygnuj także z prostownicy, bo nie ma nic gorszego. Zachwyam się długie, zadbane i kolor naturalny tak piękny, że pokuszę się powiedzieć, że nie wiem czy jakiemuś fryzjerowi udałoby się uzyskać taki efekt kolorystyczny :) może się nie znam na blondzie, ale widzę co chodzi po ulicach ;D

      Usuń
    3. Co chodzi po ulicach... Dobre :D
      Dzieki kochana jak chcesz to mozesz sobie pomacac jak sie spotkamy ;D

      Usuń
  8. Przepiekne! I do tego naturalne-nic tyllo podziwiac ;))

    OdpowiedzUsuń
  9. o Boże tyle cm wlosów ja bym chciała:) zazdroszcze ,sa naprwde cudone i widac ze zdrowe i zadbane..

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow, ale masz mega długie i ładne włosy!!

    OdpowiedzUsuń
  11. wow! Jaka laska! Z długimi blond włosami...

    OdpowiedzUsuń
  12. Zazdroszczę włosów, cudowne! <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Zazdroszczę włosów maksymalnie, marzę o takiej długości!

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne! Ja jednak bym je ścięła do długości z paska od spodni. ;) Również nie wiem jaką fryzurę zrobić na swój ślub, Powinnam już mieć za sobą próbną, a ja ciągle szukam tej odpowiedniej fryzury... Nie chcę spinać włosów, nie chcę! :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudowne włosy ! Ile ja bym dała żeby moje były takie długie....

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. oddałabym rzęsy, cycki i co jeszcze trzeba aby mieć choć ułamek Twoich włosów!
    są zachwycające!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To swietnie bo przydalyby mi sie wieksze cycki a i Twoimi rzesami tez nie pogardze :D

      Usuń
  17. Widać że piękne, zadbane i zdrowe włosy. Ja swoje obcięłam ok 20 cm, odrosły i znowu końcówki w strasznym stanie:/

    OdpowiedzUsuń
  18. Roszpunka się chowa *.* Jakbym miała takie włosy to do ślubu bym je co najwyżej zakręciła, bo szkoda upinać takie piękności:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tez mysle o podkreceniu i podniesieniu u nasady ale nie spinaniu :)

      Usuń
    2. ooo, smyrgotko, to chyba najlepszy pomysł :) na Twoim miejscu właśnie to bym zrobiła. Włosy masz przepiękne, chociaż ja bym się pewnie pokusiła o trójkąt albo "u".

      Usuń
    3. No wole wlasnie w trojkat ;)

      Usuń
  19. zazdroszczę jak nie wiem co!!! <3

    OdpowiedzUsuń
  20. jedyne co mi się nasuwa to... piękne włosy! ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. no nie wierzę, jakie długie i piękne te Twoje włosy!:) marzę o takich :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Twoje włosy są cudowne! I piękny kolor! <3 też chce takie!

    OdpowiedzUsuń
  23. Twoje włosy jak zwykle zdumiewające ;) A mogę wiedzieć, jakiej odżywki z Gliss Kura używałaś i jakie wrażenia?
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uzywam total repair i jest nawet w pozadku, ciezko mi cos wiecej na jej temat powiedziec bo jeszcze za wczesnie na rzetelna opinie :) jak wykoncze to dam znac :)
      Pozdrawiam

      Usuń
    2. Total repair miałam, ale tę ekspresową odżywkę :) Podobał mi się jej zapach i w sumie byłam nawet zadowolona ale nie powalona ;)

      Usuń
    3. Zapach ma genialny to fakt :) no mnie tez nie powalila ale moze potrzebuje czasu ? na razie jest w porzadku i to tyle moge powiedziec o niej ;)

      Usuń
  24. wspaniałe!!! ale ci zazdroszczę kochana!

    pozdrawiam:*
    Ola z Fashiondoll.pl

    OdpowiedzUsuń
  25. Szczękę zbieram z podłogi, oniemiałam na widok Twoich pięknych włosów, wyglądają niesamowicie!

    OdpowiedzUsuń
  26. o matko i córko, ale masz piękne włosy! umarłam z zazdrości <3

    OdpowiedzUsuń
  27. Czy Ty prostujesz włosy, farbujesz? Wyglądają tak zdrowo! :o <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie farbuje, same mi jasnieja od slonca ;) A prostuje tylko do aktualizacji aby sprawdzic dokladnie ile urosly, naturalne sa lekko falowane :)

      Usuń
  28. Jakie Ty masz idealne włosy!! Tylko pozazdrościć! Widać, że porządnie o nie dbasz:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Twoje wlosy są dla mnie wielką inspiracją 😘

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...