niedziela, 16 lutego 2014

Manhattan, Soft mat lip cream

Witajcie kochani!

Dzisiaj bedzie o pomadce w kremie ktora zakupilam juz jakis czas temu, ale dopiero nie dawno mi sie o niej przypomnialo.

Manhattan 
Soft Mat 
lipcream 
31S



Opis producenta:

Innowacyjna pomadka w kremie w intensywnych kolorach. Dla trwałego, matowego wykończenia makijażu ust. Gwarantuje fantastycznie delikatne odczucie na ustach.

Cena:
15zl








Pomadka posiada standardowy aplikator ktory jest nawet wygodny w obsludze i nabiera sie odpowiednia ilosc kosmetyku. Pierwsza aplikacja to istne niebo dla naszych ust... pomadka jest tak delikatna ze chce sie nia miziac i miziac... do tego ten cudowny waniliowy zapach...
Jednak zauwazylam ze kolor w opakowaniu jest o wiele ciemniejszy i bardziej intensywny, na zywo wyglada naturalnie a kiedy nalozymy jego wieksza ilosc to nabierze lekko cukierowy odcien koralu.


 31S


Tak prezentuje sie na ustach, efekt koncowy wyglada naturalnie matowo, usta sa delikatne i do tego przyjemnie pachna.


Tak kolor preznentuje sie z fleszem...


I przy naturalnym swietle...



Nietety efekt miekkich i delikatnych ust nie trwa wiecznie i juz po paru minutach sa one lekko wysuszone. Pomadka nie schodzi rownomiernie, zbiera sie w w wewnetrznej lini ust i lekko wazy. Na poczatku wyglada bardzo ladnie w zaleznosci jaki efekt chcemy uzyskac. Jesli naturalny to juz po jednym pociagnieciu mamy naturalny ladny efekt, po natomiast dolozeniu kolejnych warstw pomadki uzyskujemy bardziej cukierkowy co dla niektorych moze byc on troche za''lalkowy'' kolor na ustach. Suche skorki zostaja bardzo podkreslone i nasze usta nie wygladaja za estetycznie. 

Jest jednak ratunek dla tej pomadki, otoz bardzo fajnie wspolgra z blyszczykiem Lancome w cukierkowym brzoskwiniowym odcieniu, produkty idealnie ze soba sie lacza i nadaja glebie koloru ale to Wam pokaze przy okazji recenzji Lancome




Podsumowujac:

Plusy:
+ zapach, cudny aromat wanilii
+ konsystencja, idealnie kremowa
+ kolor, przy nalozeniu wieszej ilosci sliczny cukierkowy odcien koralu
+ cena
+ wspolgra z blyszczykami


Minusy:
- trwalosc
- nie rownomiernie schodzi
- wysusza
- podkresla suche skorki
-lubi wychodzic poza kontur ust
- nie nadaje sie do noszenia solo

Tak wiec pomijajac jej piekny zapach to jest to produkt totalnie zbedny jak dla mnie. Nie rozumiem jak mozna wyprodukowac kosmetyk do ust ktory nawet na nich dobrze nie wyglada? ehhh...
Uzywalyscie jej ?
Tez macie podobna opinie ?

Buziaki kochani i udanego wieczorku:*

17 komentarzy:

  1. Szczerze bardzo śliczny kolorek, uwielbiam pastele :) ale ostatnio jesli chodzi o szminki i pomadki to polubiłam odcienie beżowe i odcienie pomarańczy:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeśli podkreśla suchość to niestety zdecydowanie nie jest to pomadka dla mnie :/

    OdpowiedzUsuń
  3. zupełnie nie mój kolor:/ i szkoda, że wysusza:/

    OdpowiedzUsuń
  4. Dla mnie takie produkty są zbyt wymagające, moje ustach lubią się przesuszać, a takie pomadki/błyszczyki jeszcze potęgują ten problem.

    OdpowiedzUsuń
  5. z wysuszeniem zgodzę się, ale kolory są ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Znam i też lubie jej zapach :)
    No ale lubi wysuszać :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Kolor pasuje mi i to bardzo :) Koniecznie musze zdecydowac sie na zakup.
    Zapraszam do mnie: na długo-oczekiwany-post-czytelniczek z RevitaLash :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. 7 czerwca :) ale z tego co wiem to do tej pory w ten dzień nie licząc nas nikt nie ma.

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam pobobby produkt z Collection i tak jak Ty lubie go nakladac na usta razem z blyszczykiem ;))

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam dwa maty i nie mogę się do nich przekonać...wysuszają mi usta i brzydko zbierają się w niektórych miejscach...

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięknie wygląda na ustach. :) Tak swoją drogą, ale masz śliczny kształt!

    OdpowiedzUsuń
  12. Miałam ją kiedyś... strasznie wysuszała mi usta ;/

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładnie wygląda na ustach. Kolorek idealny dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. kolor ladny, szkoda tylko ze wysusza :/

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...