piątek, 21 lutego 2014

Glossy Box Luty 2014 / GlossyBox February 2014

Witajcie kochani!

Dwa dni temu otrzymalam Lutowy Glossy Box i nie powiem bo czekalam na niego juz od dawna. Wiedzialam ze ta edycja bedzie całuśnie walentynkowa tylko szkoda ze pudeleczko doszlo 4 dni po walentynkach ehhh...

No nic, nie trzymam Was w niepewnosci tylko pokazuje zawartosc. Wspomne tylko ze Lutowe pudeleczko mnie mile zaskoczylo :)

Luty Glossy Box 2014/
Glossy Box February 2014







I zawartosc ktora mnie nie rozczarowala tym razem :) Az 3 pelnowymiarowe produkty!

 

 1.
Lakier Ciate 
''red hot chilli''
Juz kocham ten kolor :D 




2. 
Giovanni Eco Chic cosmetics
Naturalne kosmetyki do pielegnacji wlosow. 
Swietnie, z checia przetestuje ta firme.



3.
Eldora 
Sztuczne rzesy
Uwielbiam sztuczne rzesy tylko dlaczego taki beznadziejny model?...


4. 
Nougat
Rozswietlajacy  balsam do ciala z drobinkami  o zapachu cherry blossom
Wyglada i pachnie cudnie :)



5.
Maybelline
Big Eyes Mascara
Swietnie sie sklada bo akurat skonczyla mi sie maskara a biorac pod uwage ze jest to nowosc na rynku to z mila checia ja przetestuje.


6.
Czekoladki Lindt
Mile i slodkie zaskoczenie  ;) 


I nie wiem czy Wam ale mi zawartosc zdecydowanie przypadla do gustu w szczegolnosci mega ostry czerwony lakier Ciate ( swoja droga lubie ta firme ) i tusz do rzes maybelline. Nie ma w tym pudeleczku czegos z czego bym nie byla zadowolona no moze sztuczne rzesy moglyby miec inny ksztalt...


Buziaki kochani :*


14 komentarzy:

  1. mi to się podoba buziaczkowe opakowanie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne pudełeczko, poza balsamem rozświetlającym wszystko mi się podoba. Lakier Ciate jest piękny!

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna zawartość ;-) Czy mi się wydaje czy też były różne zawartości pudełek?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak masz racje, zamiast mascary mozna bylo dostac pomadki z maybellina, rozne produkty do wlosow , inne kolory lakieru i modele rzes ;)

      Usuń
  4. świetne pudełko, zawartość też fajna:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne pudełko, bardzo mi się podoba ;) Lakier i tusz fajna sprawa :)

    OdpowiedzUsuń
  6. balsam i mascara to według mnie najlepsze produkty z tego boxa. przyzwoite pudełko.

    OdpowiedzUsuń
  7. Niestety jedynie lakier mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Daj znać jak mascara, jestem ciekawa jej działania :)

    OdpowiedzUsuń
  9. rzesy wygladaja cłakiem całkiem....

    OdpowiedzUsuń
  10. Mnie by na pewno ucieszył lakier Ciate, ale chyba nic poza nim :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...