wtorek, 11 lutego 2014

Bedzie slodko i rozkosznie... czyli juz wkrotce premiera nowego zapachu BonBon by Viktor & Rolf

Witajcie kochani!


Czekam, czekam i doczekac sie nie moge... na co tak okropnie czekam? na nowego cukiereczka od Vikora&Rolfa i to doslownie cukiereczka. Od kad tylko zobaczylam pierwsze reklamy w internecie to co dzien rozmyslam i oczami wyobrazni widze juz je na mojej toaletce w duecie ze slynnym Flowerbomb.


Wiecie juz dawno ze daze Flowerbomb ogromnym uczuciem i jedyne co moze je przycmic to wlasnie jego nowy mlodszy, slodszy i bardziej rozkoszny brat Bonbon... 

Mowia ze bedzie on caly skapany w karmelu z domieszka  mandarynki, pomaranczy i brzoskwini... az slinka mi cieknie... nuty serca zajely jasmin i kwiat pomaranczy, brzmi dalej slodko i smakowicie ale aby nas nie zemdlilo to w bazie znajdziemy gwajakowca, drzewo sandalowe, cedr i ambre.



Brzmi smakowicie i rozkosznie istne niebo dla naszych nozdrzy... teraz juz rozumiecie dlaczego tak bardzo czekam na premiere tego cukiereczka. Juz samo patrzenie na flakonik ktory przypomina cukierka zawinietego w rozowy papierek napawa mnie ochota wziecia go i wlozenia do buzi. 




Premiera juz w marcu, mam tylko nadzieje ze wraz z pierwszym psiknieciem nie doswiadcze uczucia rozczarowania lecz milosc od pierwszego wejrzenia bo perfumka zapowiada sie istnym hitem nadchodzacego lata. Miejmy nadzieje ze powtorzy sukces wszystkim 
znanych i kochanych Flowerbomb.

Zaczynamy odliczanie ;)


10 komentarzy:

  1. Przeuroczy flakonik :) Nie jestem fanką mega słodkich zapachów, ale z miłą chęcią powącham :) Może i mnie oczaruje ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oh, już się nie mogę doczekać <3 Uwielbiam ich perfumy :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny flakonik :)) Aktualnie mam zapas perfum ale na pewno chętnie sobie powącham, jak się pojawią :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Flaszka urocza, chętnie je obwącham przy okazji. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. o ludzie będzie... słodko ;) Też lubię takie zapachy, ciekawe czy ten przypadnie mi do gustu? Będę polować

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna butelka ;) przesłodką

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...