niedziela, 9 lutego 2014

Szczotka Kent czy dorówna slynnej Tangle Teezer ? & Twist Braid

Witajcie kochani!


Moja ulubina szczotka juz od prawie dwoch lat jest zdecydowanie Tangle Teezers, jednak ostatnio poczulam ze potrzebuje jakiejs odmiany. Nie zrozumcie mnie zle, oczywiscie moja TT w dalszym ciagu zajmuje zaszczytne pierwsze  miejsce jednak chcialam miec cos z wlosia naturalnego rowniez pod reka. Wybor padl na szczotke angielskiej firmy Kent.


Kent
Pf 01




Wytwarzane od 1777 roku szczotki firmy KENT objęte są gwarancją jakości Brytyjskiej Rodziny Królewskiej. 





Cena:
£9.00


Moj model sprawdzi sie na kazdym rodzaju wlosow dlugich i poldlugich. Polecana jest do prostowania i ogolnej pielegnacji wlosow. Wykonana jest z wlosia naturalnego jak i syntetycznego co pomaga idealnie oczyscic i odzywic nasze wlosy. Rozczesuje bardzo dokladnie i szybko pozostawiajac nasze wlosy gladkie i lsniace.  Polubilam sie z ta szczotka jednak w dalszym razie na pierwszym miejscu pozostaje moja TT. Brudzi sie niesamowicie szybko wiec musimy pamietac o odpowiedniej jej pielegnacji jesli chcemy korzystac z niej przez dlugi czas.  Jest solidnie zrobiona, nie za ciezka a do tego bardzo wygodna w uzyciu.

 Na stronie producenta mozecie zobaczyc wszystkie dostepne modele nie tylko  dla kobiet  ale rowniez i dla mezczyz, dzieci czy nawet szczoteczki do mycia zebow, pedzle do makijazu lub golenia i wiele innych.  Szczotki wykonane recznie dostepne sa od uwaga £150 ;)


***

Warkocz z dwoch pasm

Na codzien jestem zwolenniczka spietych wlosow, najlepiej czuje sie w kucyku, warkoczach czy innych plecionkach :) Dzisiaj pokaze Wam jeden z moich ulubinych warkoczow jakim jest ''twist Braid'' . Fajnie spisze sie rowniez na wieksze wyjscia dzieki zlotej ozdobnej gumce z h&m lub poprostu na co dzien do noszenia... moj warkocz scisnelam dosyc mocno aby uzyskac widoczny ksztalt plecionki ale mozecie rowniez zaplesc go lzej i wlosy wtedy nabiora wiekszej objetosci.


Warkocz robi sie naprawde szybko, wystarczy podzielic go na dwa pasma i skrecic je w tym samym kierunku nastepnie zaczac je splatac ze soba w przeciwnym kierunku niz je skrecalismy na poczatku  :) Taki splot spokojnie trzymal sie do konca dnia na moich wlosach wiec nie ma obaw ze sie rozwali ;)
Jesli jestescie ciekawi dokladnej instrukcji jak zrobic ten warkocz to klik .

Buziaki kochani i udanej niedzieli :)


26 komentarzy:

  1. Ja uwielbiam TT właśnie między innymi za łatwość utrzymania jej w czystości. Naturalne włosie chodziło za mną, ale jednak idę na łatwiznę - kawałek plastiku łatwiej się myje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O wile latwiej sie czysci TT ;)

      Usuń
    2. też wolę TT ze względu na łatwość czyszczenia, nie należę do osób super systematycznych, więc taka brudna szczotka leżałaby u mnie nieużywana..

      Usuń
  2. super warkocz!!! koniecznie musze sprobowac :)

    OdpowiedzUsuń
  3. o takim warkoczu to mogę pomarzyć :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo podoba mi się ten warkocz ! Ja tez uwielbiam szczotkę Tangle Teezer :-)

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. duzo czasu zajelo mi pojecie kiedy i w ktora strone zaplatac ale wreszcie pojelam i tez zdarza mi sie zrobic ten warkocz, choc wole francuza bo trzyma sie caly dzien. Na Twoich wlosach wyglada nieziemsko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten takze trzyma sie caly dzien ;) jak kazdy zreszta ktory zrobie :) Dziekuje

      Usuń
  6. Też lubię takie warkocze :) Zawsze ciekawie wyglądają i zbierają komplementy!

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam rope braid, trzyma się bez zarzutu cały dzień i wygląda naprawdę wyjątkowo. Ale w porównaniu z Twoim mój wygląda mizernie - masz przepiękne, długaśne włosy!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja jestem na etapie zachwycania się szczotką Tangle Teezers:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow, jakie masz długie włosy :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. A ja używam drewnianego grzebienia z TBSu i szczotki Khaja ze szczeciny z dzika - wystarczy mi to całkowicie :))

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie słyszałam o tej szczotce :) Zrobiłaś mi na nią smaka! Chyba zdradzę ją z moimi TT ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Pewnie często Ci to mówią-ale masz tak cudne włosy, że chodziłabym ciągle w rozpuszczonych :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje ale rozpuszczone bywaja bardzo uciazliwe :D

      Usuń
  13. Piękny splot :) Na Twoich włosach wszystko się dobrze prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  14. jaki super warkocz:) strasznie Ci zazdroszcze włosow.. Ja Ci polecę jeszcze waterfall braid, bardzo ładtwo się robi a wygląda świetnie, chciałabym go zobaczyć na twoich włosach:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Waterfall braid jest faktycznie piekny ale musialabym kogos poprosic o pomoc bo nie wiem czy sama bym sobie dala rade ;) Dziekuje bardzo :*

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...