środa, 19 lutego 2014

Collection2000 Moisturising Lip Cream - Czyli kolejna matowa pomadka w kremie

Witajcie kochani!

Ostatnio pokazalam Wam pomadke w kremie firmy Manhattan, dzisiaj natomiast przedstawie Wam ten sam produkt tylko ze z Collection2000 w nudziakowym kolorze.

Collection2000
CreamPuff 
Powder puff 2



Nawilzajaca o matowym wykonczeniu pomadka w kremie...






Opakowanie pomadki Collection2000 jest identyczne jak tej z  Manhattanu, roznia sie jedynie kolorem tutaj mamy ciemniejszy nude...





Sam proces nakladania jej jest faktycznie przyjemny nie az tak jak tej z Manhattanu ale w dalszym ciagu zaliczam do przyjemnego. Niestety juz po paru sekundach widac ze podkresla suche skorki, zbiera sie w zalamaniach i nie wyglada za bardzo estetycznie. 


Jak dla mnie nie nadaje sie ona w ogole do noszenia, jedyny plus to zapach i tak jak w przypadku poprzedniej jest to slodka wanilia ale oprocz tego jest to totalny nie wypal. Nie rozumiem dlaczego ludzie produkuja takie buble? juz na zdjeciu powyzej widac jak po doslownie minucie od nalozenia zaczyna sie zbierac to jak ona wyglada po godzinie noszenia? Nigdy nie dotrwalam do tego czasu bo po paru minutach czulam ze moje usta sa suche jak wiorki i musialam ja zmyc lub nalozyc blyszczyk. 



Porownajmy teraz obie pomadki w kremie: Manhattan i Collection2000


Jak przyjrzymy sie im obu to sa one identyczne. Opakowania maja podobne, konsystencja taka sama no moze manhattan przyjemniej sie naklada ale oba produkty pachna waniliowo. Zbieraja sie tworzac nieestetyczny efekt, wysuszaja, nierównomiernie schodza sa w podobnych cenach  i sa bublami jak dla mnie.



Kolory piekne ale niestety to wszystko. Nie przekonaly mnie do siebie jednak manhattan moglabym powiedziec ze jest troszke lepszy jakosciowo. 

I to wszystko na dzis.
Buziaki :*

10 komentarzy:

  1. na zdjęciunie wygląda,aż tak źle :) szkoda,że jest bublem

    OdpowiedzUsuń
  2. odcień chyba przypadłby mi do gustu :) choć na ustach nie oddaje go tak do konca

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam maty i nie mam do nich przekonania. Zdecydowanie bardziej wolę szminki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkoda, że nie nadają się do noszenia. Niestety do produktów matowych jestem zniechęcona, większość okropnie wysusza usta :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyglądają całkiem ok, choć bardziej podoba mi się Manhattan;P

    OdpowiedzUsuń
  6. Szkoda, że przesusza usta, bo wygląda fajnie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Szkoda że tak słabo wypada, bo kolorek ma bardzo ładny. Niestety, te pomadki już tak mają, nie są zbyt łatwe do noszenia.

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam 2z collection i od zawsze uzywam ich jako podkladu pod blyszczyk;)) w tej roli sa super-ekstra krycie i ten kolor!!! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Niestety, matowe pomadki jednak mają do siebie to, że wysuszają usta, a szkoda, bo bardzo lubię taki efekt na ustach i ciągle szukam czegoś odpowiedniego :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...