sobota, 15 czerwca 2013

Zapomniana nowa sukienka...

Witajcie kochani!

Dwa lata temu ( tak przynajmniej mi sie wydaje :) zakupilam w h&m w okresie wyprzedazy, sukienke letnia za ktora dalam smieszne pieniadze, bodajze ₤4 albo ₤3 ;) niestety lato sie konczylo i sukienke wlozylam od razu  do szafy i... o niej zapomnialam! I tak moja sukieneczka lezala sobie kolejny rok w szafie, przykryta sterta innych ubran,  az do zeszlego tygodnia :D

W zeszla niedziele gdy sie szykowalismy na rodzinny obiad i wieczorny grill do rodzicow mojego TZ, nagle przypomnialo mi sie o mojej sukience i czym predzej wyjelam ja z dna mojej szafy. Pogoda dopisywala bylo naprawde goraco wiec po jej zalozeniu stwierdzilam ze wreszcie po 2 latach lezenia w szafie bedzie miala swoj debiut :D

Sukienka sama w sobie jest przeurocza, wiec postawilam na minimalizm i nie dobieralam do niej zadnych dodatkow oprocz malinowych szpilek. Wszystko w ladnych letnich kolorach ale aby nie bylo za kolorowo to torebke zostawilam czarna.









I juz wiem ze tego lata na pewno no niej nie zapomne :D  
Byle tylko slonce grzalo a jestem pewna ze nowa/stara sukienka bedzie goscic na mnie czesciej  ;)


Udanej soboty kochani Wam zycze i radze robic czesciej porzadki w szafie bo mozecie pozniej znalesc
 takie zapomniane  perelki jak moja sukienka na przyklad  :D


Buziaki :***

35 komentarzy:

  1. Piękna sukienka bardzo ładnie Ci w niej:)
    I te włoooossyyyyyy <3

    OdpowiedzUsuń
  2. kocham Twoje włosy !
    pięknie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zazdroszczę pogody, u mnie niestety jest wietrznie, zimno i z przelotnymi opadami. Do tej pory był może jeden dzień na krótki rękaw i jeszcze ani jednego na taki naprawdę letni strój :(

    OdpowiedzUsuń
  4. ja też często w szafie znajduję rzeczy o których istnieniu zapomniałam ;D piękne włosy!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładna sukienka, ale dla mnie ma jeden mankament: ogromny dekolt. Nie wiem czemu nastała moda na eksponowanie swoich krągłości do tego stopnia, że w ubraniu strach się pochylić nad czymkolwiek. Nie lubię krojów, z których często staniki wyglądają.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "bynajmniej" to nie to samo co "przynajmniej" ... ;)

      Usuń
    2. i znowu to napisałam :D już kiedyś tez tak zrobiłam :P no nic lece poprawić i może w końcu kiedyś przestane mylic te słowa :D
      dzięki ;)

      Usuń
  7. Piękna sukienka! Boże Kobieto jakie Ty masz piękne włosy

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo ładna :) ja również mam tak, że coś kupię, włożę do szafy a później zapominam o tej rzeczy :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny wzór widnieje na tej sukience, wyglądasz super, ale chyba największe wrażenie robią na mnie Twoje genialnie długie blond włosy !
    Bardzo dziękuję za tak miły komentarz na moim blogu i obserwuję ; )

    OdpowiedzUsuń
  10. wygladasz super!!!!!!!!! :*:*:*:*:*

    OdpowiedzUsuń
  11. Pierwszy raz widze Cie w sukience i wygladasz super :) pozdrownienia z polski :) ThinkPositive

    OdpowiedzUsuń
  12. sukieneczka śliczna;)
    zazdroszczę dłuuugich włosów;)

    OdpowiedzUsuń
  13. świetnie wyglądasz! włosy *.* i te nogi *.*

    OdpowiedzUsuń
  14. śliczna sukienka ale bucki masz genialne :) Mam fioła na punkcie bucików i one mega mi sie podobaja - a ja takiego koloru nie mam w swojej szafie - zazdroszczę :)

    Interesujący blog i dodaję do obserwowanych i zapraszam do siebie:)

    http://daariaaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Ślicznie wyglądasz w tej sukience. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. śliczna ta sukieneczka jest!:))

    OdpowiedzUsuń
  17. Piekne buty i te twoje włosy! <3

    OdpowiedzUsuń
  18. Je so! Włosy...♥ Mi do takiej długości brakuje jeszcze z 15cm :(

    OdpowiedzUsuń
  19. ale masz włoski wow


    zapraszam serdecznie na moje rozdanie:
    http://owiecccckowa-szafa.blogspot.com/2013/06/lato-przyjdz-rozdanie-bluzeczkowe.html
    przywołujemy lato

    OdpowiedzUsuń
  20. 35 yrs old Associate Professor Taddeusz Babonau, hailing from Bow Island enjoys watching movies like Donovan's Echo and Foreign language learning. Took a trip to Royal Exhibition Building and Carlton Gardens and drives a Mercedes-Benz 38/250 SSK. Aby przeczytac, kliknij

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...