środa, 19 czerwca 2013

Eveline 3D silk effect...

Witajcie kochani!

Dzisiaj mam dla Was blyszczyk ktory otrzymalam w prezencie z Polski od mojej P. i  z ktorym trafila idealnie w moje upodobania.

 Eveline
3D silk effect 
83




Opakowanie:
Standardowe, plastikowe, aplikator moglby byc lepiej wykonany ale nie jest zle.


Konsystencja:
Gesta ale nie kleista, ladnie kryje od pierwszego pociagniecia i utrzymuje sie do paru godzin bez jedzenia i picia. Dobrze nawilza i zapobiega wyschnieciu ust.

Zapach/smak:
Pachnie cytrusami, nie jest to moja ulubiona nuta ale przyjemnie sie go uzywa, jest bezsmakowy.

Kolor:
Delikatny i bardzo jasny roz, ladnie kryje ale lekko zbiera sie w zalamaniach ust jednak nie jest to az tak widoczne. 










Moja opinia:

Polubilam ten blyszczyk glownie za kolor i konsystencje. Utrzymuje sie dosc dlugo, co mnie rowniez satysfakcjonuje,  i zapach jest znosny. Nawilza usta ale czy daje efekt 3D? hmmm... wydaje mi  sie ze kazdy blyszczyk jak nalozymy go duzo na usta to optycznie je powiekszy i beda pelniejsze...
i tak samo jest z tym,  wiec powiedzmy ze daje jakis tam efekt 3D ;D 
Ma waskie opakowanie co idealnie zmiescie sie w moja kieszen ;) 
Minusem moga byc napisy na buteleczce ktore bardzo szybko sie scieraja nadajac blyszczykowi ''zuzyty'' wyglada. Duzym plusem jest jego cena. 

Cena:
6zl

Ocena:
4/5 


Buziaki kochani i udanej srody Wam zycze :***

14 komentarzy:

  1. efektu 3 d nie widzę ale kolor jest śliczny

    OdpowiedzUsuń
  2. mam ten blyszczyk w innym kolorze i poki co jest moim ulubionym blyszczykiem, a pachnie tak, ze z checia bym go zjadla :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Widzę kolejny koktajl truskawkowy w wersji kosmetycznej. To dokładnie ten kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ladnie wyglada
    I pasuje Ci :) x

    OdpowiedzUsuń
  5. Pasuje Ci. Dla mnie troszkę zbyt pastelowy.

    OdpowiedzUsuń
  6. zapraszam do współpracy wszystkie Panie lubiące dobre kosmetyki :)
    www.oriflame.pl/recruits/online-registration.jhtml?sponsor=1704840
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ostatnio nie przepadam za błyszczykami ale ten prezentuje się całkiem nieźle :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Oja cie świetny jest :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładnie wygląda na ustach.Nie cierpię kiedy błyszczyki się kleją i bez związanych włosów nie ma mowy o ich użyciu.Piszesz jednak,że ten się nie lepi,więc chyba warto go wypróbować.
    xoxoxo

    OdpowiedzUsuń
  10. the color it's nice but it could be a little more 3D
    x

    veruzkas.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ładnie ; )

    http://valentinemarierose.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajny kolorek , taki delikatny ale dosyć widoczny :) za taką cenę jak tylko spotkam to z chęcią przetestuję

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...