czwartek, 27 czerwca 2013

La Roche Posay, Gel Demaquillant Physiologique [Physiological Cleansing Gel] (Żel do demakijażu z fizjologicznym pH)

Witajcie kochani!

Dzisiaj przedstawie Wam zel do mycia twarzy z La Roche Posay, i przy okazji jest to moj pierwszy produkt z tej firmy.

La Roche Posay
Physiological Cleansing Gel
Gently Cleanses




Od producenta:

Żel do demakijażu Fizjologiczne pH zastosowany z masażem twarzy, a następnie spłukany obficie wodą, w delikatny sposób usuwa zanieczyszczenia. Lekka konsystencja zapewnia przyjemny, odświeżający demakijaż skóry wrażliwej, normalnej i mieszanej. Makijaż jest dokładnie usunięty, skóra zachowuje równowagę fizjologiczną. Optymalne bezpieczeństwo składników oczyszczających, opracowanych na podstawie preparatów medycznych do przemywania oczu, wysoka skuteczność oczyszczania, nawilżające łagodzące składniki aktywne, z wodą termalną z La Roche-Posay. Bardzo dobry dla alergików, nie powoduje podraznien i uczulen, posiada bardzo nikly delikatny zapach.  


Paraben - free 
Soap - free
Alcohol- free
Colorant- free

Cena
47 zl / £11.50


Opakowanie:

Buteleczka z pompka, dzieki ktorej latwo wydobywa sie produkt z opakowania. 



Konsystencja:

Jest to dosc gesty zel, w kolorze perlowo bialym ktory w kontakcie z woda nie pieni sie. 




Zapach:

Delikatny ale bardzo przyjemny, ja wyczuwam tam ananasa pomimo ze wiem ze jest bezzapachowy :)

Sklad:

Aqua, PEG-7 Glyeryl Cocoate, Poloxamer 124, Poloxamer 184, Acrylamide/Sodium Acrylodimethyltaurate Copolymer, Ethylhexylethylhexanoate/Ethylhexyl Ethylhexanoate, Isohexadecane, Sodium Hydroxide, Ammonium Polacrylodimethyltauramide/Ammonium Polyacrylodimehtyl Taurate, Polysorbate 80, Sorbitan Oleate, T-Butyl Alcohol, Caprylyl Glycol, Myrtrimonium Bromide, Benzoic Acid, Parfum.

Dzialanie:

Po pierwsze i najwazniejsze, co mnie strasznie zawiodlo to zapewnienia producenta o wysokiej skuteczności usuwania makijazu ktora nijak ma sie do praktyki. 


Przy  mocnych makijazach oczu typu smoky ( czyli moj codzienny makijaz) zel niestety nie jest w stanie go usunac, nawet przy wczesniejszym zastosowaniu mleczka do demakijazu oczu, nastepnie umyciu twarzy tym oto zelem, utworza nam sie oczy pandy. Bardzo sie zawiodlam gdyz podstwa dla mnie w zelach do mycia twarzy jest skutecznosc w calkowitym usuwaniu resztek makijazu ktore nie zostaly domyte mleczkiem. Ten zel w ogole nie jest w stanie usunac nawet minimalnej ilosci tuszu do rzes! Jedyne co to rozmazuje nam go dookola oczu zostwiajac czarne niedomyte smugi. 

I w zasadzie jest to jedna rzecz do ktorej musze sie przyczepic, ale niestety dla mnie najwazniejsza. Moja cera nie jest problemowa, nie ma skolonnosci do alergi ale w okresie zimowym jest bardzo przesuszona co min sklonilo mnie do zakupu tego produktu. No i oczywiscie zapewnienia producenta ze swietnie zmywa makijaz i jest mega delikatny... mysle sobie, bedzie idealny na zime. 

Niestety sie zawiodlam, makijaz niedomyty, skora mimo wszystko byla lekko sciagnieta, suche plamy na twarzy po paru miniutach zaczely sie pojawiac tak wiec nie polubilismy sie z tym produktem. 

Plus za zapach, bardzo przyjemny i delikatny. Poprawy cery nie zauważyłam.

Podsumowujac:

Plusy:
+ zapach
+ konsystencja
+ opakowanie z pompka, bardzo wygodne w użyciu



Minusy:
- nie domywa makijazu, tworzac ''oczy pandy''
- lekko przesusza 

Ocena:
2/5


Czy zakupie go ponownie?

Zdecydowanie nie.
Nie widze sensu zakupowac zelu do mycia i usuwania resztek makijazu z twarzy ktory tego nie robi. Dodatkowo nie spisal sie w okresie zimy do mojej przesuszonej twarzy, moze teraz bylby lepszy. 

Oczywiscie zel nie jest najgorszy, wiele z Was moze byc z niego zadowolona lecz nie jest to zdecydowanie produkt dla mnie. Kazda z nas ma inny typ cery, inne potrzeby, musi stosowac inna pielegnacje tak wiec dla niektórych moze byc on swietnym produktem. 

Na mnie szalu nie zrobil, a Wy uzywalyscie go juz?

16 komentarzy:

  1. Mnie też jest ciężko trafić na dobry żel do demakijażu. Niektórym nawet ciężko zmyć sam tusz do rzęs! z la roche posay miałam krem do twarzy i wogóle nie byłam z niego zadowolona :( pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Po tej firmie spodziewałabym się czegoś lepszego. Szkoda, ze się nie sprawdził..

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie używałam, z tej firmy miałam tylko jakiś krem, ale też mnie nie zachwycił :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie miałam jeszcze tego produktu, fajnie, że posiada pompkę, bardzo lubię gdy butelka jest łatwa w użyciu, ale dla mnie też ważne jest by żel do mycia twarzy zmywał resztki makijażu.

    OdpowiedzUsuń
  5. I właśnie po takich recenzjach doszłam do wniosku, że nie wszystko złoto co się świeci. Chyba jednak wolę eksperymentować z tańszymi produktami :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Za tą cenę i z tej firmy spodziewałabym się czegoś lepszego.

    OdpowiedzUsuń
  7. Za taką cenę nic nie robiący kosmetyk... Kiepściutko :D

    OdpowiedzUsuń
  8. żel ma myć, a ten nie myje, kurcze szkoda bo 11funtow piechota nie chodzi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najgorsze jest wlasnie to ze nie ma w nim nic za bardzo co daloby odczuc konsumentowi na co wydal te 11 funtow!

      Usuń
  9. Aj... szkoda ze sie okazalo bublem ;/

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...