piątek, 7 czerwca 2013

Dla odmiany turkus... + niespodzianka z Polandiiii :)

Witajcie kochani!

Ostatnio zrobilo sie bardzo rozowo na moim blogu wiec dla odmiany mam dla Was turkusowa propozycje na pazurki. Lakier pochodzi z Safari wiec nie podam Wam dokladnego numerku bo go tam poprostu nie ma :D albo ja nie moge znalesc ;)

Kolorek jest bardzo intensywny i pokrywa juz po jednej warstwie wiec z tego jestem bardzo zadowolona ale z trwalosci niestety juz nie ;) nawet top essie mu nie pomogl :P wytrzymal az 2 dni ;)

A oto i on...






A wy lubicie lakiery safari? ja tak srednio ale nie powiem bo kolorystyke maja niesamowita, czesto mozemy dostac kolory niespotykane w innych firmach. 

Cena:
4zl 


***

Przedwczoraj  czekala mnie mila niespodzianka w pracy, otoz moja znajoma po powrocie z Polski przywiozla rowniez cos dla mnie... a poniewaz Patrycja doskonale mnie zna to z prezentem trafila w dziesiatke ;) jak zawsze zreszta :P



Uwielbiam kosmetyki do ust a oba kolorki sa jak najbardziej w moim stylu, takze juz niebawem bede je testowac ;) Kolejne buziaki dla Patrycji :*** i juz niedlugo ja do Polski jade wiec bede musiala jej sie zrewanzowac ;D

***

Kochani i doczekalimy piatku wreszcie, niektorym tydzien minala szybciej innym sie ciagnal ale nie istotne bo juz mamy piateczek i tylko pare godzinek ( lub parenascie ;P) i weekend...

Mysle ze tutaj idealnie wkomponuje sie jedno z wyszukiwanych slow kluczowych... 


:D

No wlasnie cieszycie sie ??? :D


Buziaki :***

31 komentarzy:

  1. Zastanawiałam się nad tymi lakierami i ja k widzę u Ciebie to niepotrzebnie. Powinnam od razu go kupić :).

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie też dziś turkus :) A lakiery safari są wg mnie dość dobre - szybko się ścierają, ale mają fajne kolorki i są tanie :P

    OdpowiedzUsuń
  3. kolor lakieru jest obłędny, miałam lakiery z safarii ale zestarzały się

    OdpowiedzUsuń
  4. turkus piękny :) ja się w sumie nie cieszę z piątku, bo to znaczy, że czas ucieka a sesja coraz bliżej ;/

    OdpowiedzUsuń
  5. cieszymy, cieszymy :-)
    kolorek naprawdę bardzo ładny :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. piękny kolorek dziś u mnie króluje perłowy lakierek

    OdpowiedzUsuń
  7. Odpowiedzi
    1. dlatego zawsze tam zaglądam i ubaw mam po pachy czasami ;D

      Usuń
    2. No nie dziwie się, u mnie rzadko są tego typu perełki, ale raz miałam coś w stylu "paznokcie świni"! :D

      Usuń
    3. paznokcie świni mnie powalily na kolana
      ;D

      Usuń
  8. bardzo się cieszę że już piątek ^^
    co do lakieru - u mnie na bazarku kosztuje 3 zł :)

    OdpowiedzUsuń
  9. sama nie wiem... do Polski lece w niedziele,a tam pada :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej to miejmy nadzieje ze się wypogodzi do Twojego i mojego wyjazdu ;)

      Usuń
  10. Śliczny kolor, ale ja nie lubię lakierów z tej firmy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja tez nie przepadam ale jak mi czasem nie zależy to siegne po niego ;)

      Usuń
  11. Weekend mam zawalony, więc to tak jakbym go miała nie mieć ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. mój ulubiony błyszczyk z Eveline :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no to się ciesze bo ja go również bardzo polubilam ;d

      Usuń
  13. Nie miałam lakierów Safari i jakoś mnie do nich nie ciągnie, ale muszę przyznać, że kolorek śliczny :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajny kolor. Nie miałam żadnego z tej firmy, podobno długo schną. :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciezko powiedzieć bo nalozylam na niego essie top wiec wysechł piorunem :D

      Usuń
  15. mam kilka lakierow z tej firmy cena jest smiesznie niska a jakos nie najgorsza

    zapraszam do siebie i wspolnego obserwowania jesli masz ochote ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Lubię lakiery Safari :) Ten kolor prezentuje się rewelacyjnie ;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...