niedziela, 23 czerwca 2013

Pastelowy roz z brokatem na pazurkach + male zakupy

Witajcie kochani!

Naprawdę bardzo polubiłam pastelowy roz od mua, i mimo jego mikro pedzelka to i tak czesto gosci na moich pazurkach.

Sam lakier mogliscie zobaczyc tutaj  a teraz pokaze Wam moja ostatnia inwencje tworcza, z zastosowaniem tego lakkieru i srebrnego sypkiego brokatu + cyrkonie.


I wersja z samym brokatem bez cyrkoni...
Ta przypadla mi bardziej do gustu ;)


Lakier pokrylam top coatem essie i mani utrzymal mi sie az do zmycia 4 dni.
Na temat samego lakieru mozecie poczytac tutaj

***
Sobote mialam zamiar spedzic na duuuuuzych zakupach ktore to mialy byc juz ostatnimi przed wyjazdem do PL ale niestety nie znalazlam wszystkiego co chcialam... faktycznie byly one bardzo dluuuugie ale jeszcze zostalo mi do kupienia pare prezentow dla najblizszych, ktorych to wczoraj nie znalazlam na Meadowhall, za to sobie zakupilam pare rzeczy ;) nie moglam sie powstrzymac :D ale juz sie usprawiedliwiam... :P



- perfumki z NEXT'a -GOLD - sliczny slodki, uwodzicielski zapach.... chodzil za mna juz od 
dluzszego czasu az w koncu zakupilam je... dzialaja jak narkotyk jak sie spsikasz raz to 
chcesz wiecej i wiecej :D
- Kolczyki zlote Warren James- rowniez chodzily za mna od dluzszego czasu, a akurat ostatnio jedne mi sie popsuly wiec mialam wymowke aby nabyc nowe ;)
-  Eucerin Cleansing gel- wlasnie co koncze Clinique z ktorego jestem przeokropnie zadowolona  jednak postanowilam sprobowac czegos nowego do mycia buzi i padlo na Eucerin.
- BUTY- hmmm... co moge powiedziec na wlasne usprawiedliwienie... na przyklad to ze 
byly na przecenie 50% poniewaz zostal tylko jeden rozmiar... i byl to wlasnie moj :D wiec same widzicie ze to bylo przeznaczenie... a zreszta zakochalam sie w nich od pierwszego... zalozenia na stope ;)
sa mega wygodne, to kolejny argument ;)








Moglabyn chodzic w nich calymi dniami... ehhh... 

I to wszystko kochani na dzis, lece sie ubrac i na zakupy spozywcze a Wam zycze udanej niedzieli,
 buziaki :***



***
 
Zapraszam Was do wzięcia udziału w rozdaniu u KosmetyczkaAni
 


24 komentarze:

  1. cudowne paznokcie i zdjęcia. Świetne buty :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ciekawe butki, takie inne :D
    a paznokcie podobają mi się tak samo mocno w obu wersjach :D

    OdpowiedzUsuń
  3. piękny manicure! cudowny kolor lakieru i bardzo ładne zdobienie :)
    buty mi się baardzo podobają ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Paznokcie są genialne :)
    Ale buty przebijają wszystko <3 To jest przeznaczenie :D Ostatnie i w Twoim rozmiarze... Coś w tym musi być ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. swietne zakupy ;D buty takie inne, mi nie przypadly do gustu ale najwazniejsze zeby sie tobie podobaly ;D

    Zapraszam do mnie
    wiolka-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo udane zakupy:)
    pozdrawiam
    http://kosmetycznawyspa.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale te buty ładne ! Chociaż bardzo odwazne :) Widziałam podobne w gazecie, ale w kolorach ciemnego brązu i czerni, bardzo mi się spodobały :) A pazurki super, takie delikatne a jednak z pazurem, dobre zdobienie na większe wyjścia np. na wesele :)

    OdpowiedzUsuń
  8. wooooow, co za buty.. piękne *.* świetnie leżą na Twych stópkach :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam słabość do różu i pięknych butów <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Paznokcie bardzo ładne, bez cyrkonii lepsze, jednak każda wersja ma swój urok :D

    OdpowiedzUsuń
  11. nie odważyłabym się na takie buty :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Bez cyrkonii mnie urzekły :D

    OdpowiedzUsuń
  13. paznokcie bardzo ładne (jak zawsze) :) kolor lakieru uroczy, super wyglądają z cyrkoniami :) a buty wow :) pięknie prezentują się na stopie! ja mogę o takich tylko pomarzyć, niestety :( butelka perfum wygląda urzekająco, więc pewnie pięknie pachną :) a o eucerin to poczekam na recenzje :) buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pachna oblednie :D Eucerin już nie długo będę testować i zobaczymy czy dorowna clinique ;) buziaki :*

      Usuń
  14. Uwielbiam pastelowy róż! :) A butów zazdroszczę Ci całym sercem, są przepiękne. *_*

    OdpowiedzUsuń
  15. Ładne pazurki i śliczne buciki ;-)

    OdpowiedzUsuń
  16. świetny mani i genialne buty :D

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...