niedziela, 2 czerwca 2013

Meet Me At Coral Island...

Witajcie kochani!

Jakis czas temu dostałam paczuszke z Polski od milkusi w której znalazl się min wlasnie ten oto cudny lakier Catrice. Co prawda od początku miałam obawy co do samej aplikacji, trwalosci czy choćby koloru który wygladal jak typowy koral, jednak jak tylko otwarlam buteleczke to już wiedziałam ze się zaprzyjaźnimy na dluzej ;)



O lakierze slow kilka...
Po otwarciu buteleczki zaskoczyl mnie sam pędzelek, jest on szeroki i sztywny, maluje się nim niezwykle szybko i precyzyjnie. Po jednej warstwie mamy już niezle krycie jednak dla uzyskania idealnego efektu polecam dwie. Nie smuży, sama konsystencja jest swietna, ani za gesta ani za rzadka, malowanie nim staje się czysta przyjemnoscia ;)
Kolor w buteleczce jest to zwykly koral jakich na mojej polce miliony, jednak na paznokciach jest to cudny koral z rozowymi tonami, bardzo niepowtarzalny, nawet w pracy zrobil furore ;D
Co do trwalosci to  tutaj się zdziwiłam bo nie jest ona wcale najgorsza, a raczej bym powiedziała ze calkiem niezle, po jednym dniu lakier wygladal idealnie(!) dopiero odpryskiwał troszkę na drugi i trzeci dzień ale później już nic się z nim nie dzialo. Zmylam go po 5 dniach noszenia i nie wygladal az tak zle!
Z braku czasu musiałam nalozyc top essie bo inaczej miałabym pościelowe wzorki na paznokciach a tego nie lubie ;) jednak zauwazylam ze nie przedluza on trwalosci lakierow wiec mysle ze nie wplynal on również na trwalosc catrice.
Ufff... dobrnęliśmy do końca mojej recenzji wiec teraz czas na prezentacje
 tego slicznego kolorku ;)
CATRICE
20
Meet Me At Coral Island










Cena:
10zl


***

A dzisiaj dla odmiany turkus gości na mych paznokciach bo ostatnimi czasy zrobilo się bardzo rozowo na moim blogu :) 
Zycze Wam miłego wieczorku i nabierzcie sil na kolejny tydzień pracy, a ja już niebawem pokaze Wam mój spóźniony majówkowy weekend :D

Buziaki :***

23 komentarze:

  1. no kolor jest cudny ! lubie lakiery catrice :)

    OdpowiedzUsuń
  2. przepiękny! i te Twoje cudne paznokcie *.*

    OdpowiedzUsuń
  3. piekny kolor
    wczesniej mialam manie na mietowe lakiery
    narazie mam jeden koralowy i namietnie nim maluje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. jestem "chora" na takie kolory :)uwielbiam:D

    OdpowiedzUsuń
  5. Kij z kolorem - paznokcie masz śliczne! :))

    OdpowiedzUsuń
  6. piękny kolor :) będę wpadać, masz bardzo fajny blog, zapraszam na nowy post i do obserwowania :)

    rudomii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Na Twoich paznokciach każdy kolor ładnie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny kolor! Słodki, ale nie za słodki, lubię takie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ślicznie wygląda na twoich paznokciach :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Przyjemny kolorek:)
    pozdrowiam
    http://kosmetycznawyspa.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  11. świetny kolor!
    bardzo lubię lakiery Catrice :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie miałam jeszcze lakieru z catrice - w sumie, to chyba jeszcze nic nie miałam z tej firmy;)

    OdpowiedzUsuń
  13. ciesze sie,że Ci sie lakier sprawdza :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie do końca w moim stylu, ale jest słodki i kobiecy :)

    OdpowiedzUsuń
  15. piękny kolor na idealnych paznokciach! bardzo lubię lakiery catrice ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczne lakier, ale przede wszystkim śliczne są Twoje paznokcie. Też marzę o takich i ciągle czekam aż urosną :/ Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...