niedziela, 30 czerwca 2013

Peach Passion - Yves Saint Laurent, Rouge Volupte

Witajcie kochani!

Dzisiaj wyszlo piekne slonce w UK wiec zbieram ostatnie jego promienie przed wyjazdem do Polandiiii :D No ale nie o sloncu dzisiaj miala byc mowa :P

Chcialabym zaprezentowac  Wam moja nowa milosc... niesamowita pomadke z Yves Saint Laurent w odcieniu pieknego, pastelowego koralu...  w okresie letnim coraz czesciej gosci na moich ustach i zdecydowanie skradla moje serce ;)


Yves Saint Laurent
Peach Passion
13



Opakowanie:
Wykonane bardzo solidnie, metalowe dosyc ciezkie, nie ma mozliwosci aby pomadka otworzyla sie  sama w torebce. Ponadto wyglada elegancko i stylowo. 

5/5





Zapach/smak:

Jest bezsmakowa, jednak zapach zdecydowanie jest moim ulubionym, pobil nawet Chanelke :) Ja wyczuwam nuty arbuza badz melona... cos pieknego.

5/5



Konsystencja/Trwalosc:

Jest bardzo kremowa,  pokrywa po jednym pociagnieciu, jednak przy tak intensywnych kolorach lepiej ja uzywac przy lusterku, aby zapobiec wyjechaniu koloru za kontur ust ;) uzywa sie ja bardzo przyjemnie jest bardzo delikatna i kremowa, a to ma rowniez swoje wady -  pomadka nie utrzymuje sie zbyt dlugo na ustach. Utrzyma sie do 4h bez jedzenia i picia ale potem nalezy posiagnac nia usta jeszcze raz ( bynajmniej ja tak robie ;)  i wtedy kolor utrzyma sie jeszcze dluzej. Kolejna wada kochani -  pomadka nierownomiernie schodzi z ust, dlatego polecam miec lusterko zawsze przy sobie ;) gdy ja nosze za dlugo czyli ok 8h to mam wrazenie ze moje usta wymagaja nawilzenia, wiec moze troche wysuszac.
Jednak ten zapach i kolor sa w stanie przykryc wszystkie te wady ;)

4/5



Kolor:

Moj odcien jest to Rouge Valupte nr 13 '' Peach Passion'' i w zaleznosci od swiatla moze to byc: koral, przechodzacy troche w pastelowa soczysta brzoskwinie, moze byc rowniez bardziej nudziakowy lub bardziej rzucajacy sie w oczy... wszystko zalezy od rodzaju swiatla i ilosci jaka naloze na usta ;)

5/5

















Podsumowujac:

Uwielbiam ta pomadke przede wszystkim za solidnie wykonane opakowanie, wyglada  niczym bizuteria w mojej kosmetyczce. Kolejnym jej atutem jest zapach! cudny soczysty melon, cos pieknego  w upalne dni! Konsystencja jest rowniez swietna, kremowo-satynowa. 
Super kryje, a odcien mozemy stopniowac wedle swojego uznania. Niestety ma ona rowniez swoje wady- nierownomiernie schodzi, i jest to wada ktorej nie moge przyjac w pomadkach z takiej polki cenowej! Jednak kolor i zapach zupelnie mnie oczarowal, dlatego siegam po nia dosyc czesto i pamietam aby wykonanc poprawki w ciagu dnia, zeby uniknac nierownomiernego zjadania ;)

Ocena:
4/5 


Cena :
Ł24 /  119 zl



***

Buziaki kochani i lece dalej sie wygrzewac na sloneczku :***




39 komentarzy:

  1. Piekna ta pomadka :) Ja wlasnie wrocilam z Poladiiii :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jeszcze 4 dni i jade :D mam nadzieje ze pogoda dopisze ;)

      Usuń
  2. piękny, piękny i jeszcze raz piękny kolor!

    OdpowiedzUsuń
  3. kolor przecudny :) Właśnie czegoś takiego od dawna szukam i chyba będę szukać :( Ta firma jest kompletnie nie na moją kieszeń :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest przecudna ale faktycznie cena nie na kazda kieszen. Musisz poszukać a na pewno znajdziesz jakiś tanszy odpowiednik ;)

      Usuń
  4. cena jest bardzo duża (w złotówkach ;) ) ale wygląda niesamowicie na ustach !

    OdpowiedzUsuń
  5. Marzenie! ;) bardzo Ci pasuje ten kolor ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. O rany ale piekna, a ty kochana jeszcze piekniejsza

    OdpowiedzUsuń
  7. Kolorek jest piękny... Ale cena wysoka :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Super kolor ale cena jak dla mnei zaporowa

    OdpowiedzUsuń
  9. Boooziu marzenie :D Począwszy od opakowania aż po kolor cudo! Ale cena... -.-'

    OdpowiedzUsuń
  10. kolor i opakowanie po prostu niesamowite! ;D dla zaspokojenia "kobiecego ja" czasem warto sobie kupić tak niesamowity kosmetyk, nawet za tą cenę :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Aaaa! Piękna jest! Będę na nią polować <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Przecudowna! i ta opakwoanie

    OdpowiedzUsuń
  13. przepiękna! kolor bardzo mojowy! szkoda, że nierównomiernie schodzi, bo mogłaby być ideałem *.*

    OdpowiedzUsuń
  14. Wow, kolor rzeczywiście cudowny! Masz piękne usta :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękny odcień, super wygląda na ustach. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękny kolorek :) Już dawno nic aż tak nie przyciągnęło mojego wzroku, cudo!

    OdpowiedzUsuń
  17. 13 od YSL jest po prostu must have

    OdpowiedzUsuń
  18. Też planuję zakup tego koloru:) Podoba mi się jeszcze nr 8 i 15, ale zobaczymy, jak to wyjdzie w praniu, bo na razie mam już kilka pomadek:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Hej kochana mam ogormne pytanie mozesz podac gdzie kupisac ta pomadka bad skad zamawaisz byla bym ci ogromninnie wdzieczna wszedzie sie zszukalam i znalesc nie moge . z gory wielkie dzia ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj!
      Ja ja kupiłam w Bootsie w UK :) jeśli masz na myśli gdzie ja kupic w PL to na pewno powinna być w Douglasie czy sephorze ;)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...