niedziela, 30 czerwca 2013

Peach Passion - Yves Saint Laurent, Rouge Volupte

Witajcie kochani!

Dzisiaj wyszlo piekne slonce w UK wiec zbieram ostatnie jego promienie przed wyjazdem do Polandiiii :D No ale nie o sloncu dzisiaj miala byc mowa :P

Chcialabym zaprezentowac  Wam moja nowa milosc... niesamowita pomadke z Yves Saint Laurent w odcieniu pieknego, pastelowego koralu...  w okresie letnim coraz czesciej gosci na moich ustach i zdecydowanie skradla moje serce ;)


Yves Saint Laurent
Peach Passion
13



Opakowanie:
Wykonane bardzo solidnie, metalowe dosyc ciezkie, nie ma mozliwosci aby pomadka otworzyla sie  sama w torebce. Ponadto wyglada elegancko i stylowo. 

5/5





Zapach/smak:

Jest bezsmakowa, jednak zapach zdecydowanie jest moim ulubionym, pobil nawet Chanelke :) Ja wyczuwam nuty arbuza badz melona... cos pieknego.

5/5



Konsystencja/Trwalosc:

Jest bardzo kremowa,  pokrywa po jednym pociagnieciu, jednak przy tak intensywnych kolorach lepiej ja uzywac przy lusterku, aby zapobiec wyjechaniu koloru za kontur ust ;) uzywa sie ja bardzo przyjemnie jest bardzo delikatna i kremowa, a to ma rowniez swoje wady -  pomadka nie utrzymuje sie zbyt dlugo na ustach. Utrzyma sie do 4h bez jedzenia i picia ale potem nalezy posiagnac nia usta jeszcze raz ( bynajmniej ja tak robie ;)  i wtedy kolor utrzyma sie jeszcze dluzej. Kolejna wada kochani -  pomadka nierownomiernie schodzi z ust, dlatego polecam miec lusterko zawsze przy sobie ;) gdy ja nosze za dlugo czyli ok 8h to mam wrazenie ze moje usta wymagaja nawilzenia, wiec moze troche wysuszac.
Jednak ten zapach i kolor sa w stanie przykryc wszystkie te wady ;)

4/5



Kolor:

Moj odcien jest to Rouge Valupte nr 13 '' Peach Passion'' i w zaleznosci od swiatla moze to byc: koral, przechodzacy troche w pastelowa soczysta brzoskwinie, moze byc rowniez bardziej nudziakowy lub bardziej rzucajacy sie w oczy... wszystko zalezy od rodzaju swiatla i ilosci jaka naloze na usta ;)

5/5

















Podsumowujac:

Uwielbiam ta pomadke przede wszystkim za solidnie wykonane opakowanie, wyglada  niczym bizuteria w mojej kosmetyczce. Kolejnym jej atutem jest zapach! cudny soczysty melon, cos pieknego  w upalne dni! Konsystencja jest rowniez swietna, kremowo-satynowa. 
Super kryje, a odcien mozemy stopniowac wedle swojego uznania. Niestety ma ona rowniez swoje wady- nierownomiernie schodzi, i jest to wada ktorej nie moge przyjac w pomadkach z takiej polki cenowej! Jednak kolor i zapach zupelnie mnie oczarowal, dlatego siegam po nia dosyc czesto i pamietam aby wykonanc poprawki w ciagu dnia, zeby uniknac nierownomiernego zjadania ;)

Ocena:
4/5 


Cena :
Ł24 /  119 zl



***

Buziaki kochani i lece dalej sie wygrzewac na sloneczku :***




39 komentarzy:

  1. Piekna ta pomadka :) Ja wlasnie wrocilam z Poladiiii :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jeszcze 4 dni i jade :D mam nadzieje ze pogoda dopisze ;)

      Usuń
  2. piękny, piękny i jeszcze raz piękny kolor!

    OdpowiedzUsuń
  3. kolor przecudny :) Właśnie czegoś takiego od dawna szukam i chyba będę szukać :( Ta firma jest kompletnie nie na moją kieszeń :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest przecudna ale faktycznie cena nie na kazda kieszen. Musisz poszukać a na pewno znajdziesz jakiś tanszy odpowiednik ;)

      Usuń
  4. cudowna... tylko ta cena... :(

    OdpowiedzUsuń
  5. cena jest bardzo duża (w złotówkach ;) ) ale wygląda niesamowicie na ustach !

    OdpowiedzUsuń
  6. Marzenie! ;) bardzo Ci pasuje ten kolor ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. O rany ale piekna, a ty kochana jeszcze piekniejsza

    OdpowiedzUsuń
  8. Kolorek jest piękny... Ale cena wysoka :(

    OdpowiedzUsuń
  9. Super kolor ale cena jak dla mnei zaporowa

    OdpowiedzUsuń
  10. Boooziu marzenie :D Począwszy od opakowania aż po kolor cudo! Ale cena... -.-'

    OdpowiedzUsuń
  11. kolor i opakowanie po prostu niesamowite! ;D dla zaspokojenia "kobiecego ja" czasem warto sobie kupić tak niesamowity kosmetyk, nawet za tą cenę :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Aaaa! Piękna jest! Będę na nią polować <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Przecudowna! i ta opakwoanie

    OdpowiedzUsuń
  14. przepiękna! kolor bardzo mojowy! szkoda, że nierównomiernie schodzi, bo mogłaby być ideałem *.*

    OdpowiedzUsuń
  15. Wow, kolor rzeczywiście cudowny! Masz piękne usta :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękny odcień, super wygląda na ustach. :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękny kolorek :) Już dawno nic aż tak nie przyciągnęło mojego wzroku, cudo!

    OdpowiedzUsuń
  18. 13 od YSL jest po prostu must have

    OdpowiedzUsuń
  19. Co za piękna pomadka! cudna

    OdpowiedzUsuń
  20. Też planuję zakup tego koloru:) Podoba mi się jeszcze nr 8 i 15, ale zobaczymy, jak to wyjdzie w praniu, bo na razie mam już kilka pomadek:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Hej kochana mam ogormne pytanie mozesz podac gdzie kupisac ta pomadka bad skad zamawaisz byla bym ci ogromninnie wdzieczna wszedzie sie zszukalam i znalesc nie moge . z gory wielkie dzia ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj!
      Ja ja kupiłam w Bootsie w UK :) jeśli masz na myśli gdzie ja kupic w PL to na pewno powinna być w Douglasie czy sephorze ;)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...