czwartek, 13 czerwca 2013

MUA - Natural Days

Witajcie kochani!

Ostatnimi czasy brytyjska firma MUA wprowadzila nowe buteleczki lakierow do paznokci, ktore ludzaco przypominaja essie ;) jednak tylko na zdjeciach, poniewaz w rzeczywistosci sa one o polowe mniejsze, takie malutkie slodziutkie miniaturki essie... no i oczywiscie nazwa takze sie rozni ;)

Skusily mnie nie powiem,  i nabylam jeden w slodziutkim odcieniu baby pink o kremowym pastelowym wykonczeniu, powodem byla rowniez cena bo za buteleczke zaplacimy tylko 1 funcika :)

A oto i on :)

MUA 
Natural Days






Pedzelek jest bardzo maly co z pewnoscia spodoba sie dziewczynom z waska lub mala plytka paznokcia. Tym ktore maja wieksze badz dlugie paznokcie zycze wytrwalosci, gdyz ja musialam sie troche namachac nim  ;) 



Jedna warstwa kryje co prawda, jednak troche smuży wiec trzeba nalozyc kolejna. Nie bardzo odpowiada mi ten mikro pedzelek poniewaz za malo lakieru naklada sie na paznokcie. Kolor jest sliczny ale trwalosc troche kiepska, dwa dni lecz po jednym juz troszke zaczyna odpryskiwac. Jednak z niewiadomych przyczyn ( podejrzewam ze przez kolor ;) polubilam go... 

Cena 
Ł1

Buziaki kochani :***

30 komentarzy:

  1. bardzo ładny lakier, ja tez dziś kupiłam ale pstrokaciznę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolor nie mój, ale jestem na etapie doceniania delikatnych barw, które mają zastąpić te, które dają po oczach :D. Szkoda, że lakier jest niezbyt trwały.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolor prześliczny! A Twoja płytka piękna ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. piękny kolor :)
    ale jak zobaczyłam miniature w blogrollu to byłam pewna, że to essi ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. oj tak kolor rewelacja :D masz śliczne paznokcie ;) ja ostatnio muszę chodzić ze ściętymi do zera, bo się strasznie rozdwajają ;(

    OdpowiedzUsuń
  6. Przyjemny kolorek. Buteleczka faktycznie do Essie podobna.

    OdpowiedzUsuń
  7. Kupilam ostatnio podobny lakier z MUA (moze to ten sam, nie wiem). Kolor jest sliczny i buteleczka przeslodka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. faktycznie bardzo Essiakowy :) kolor sliczny, szkoda, że taki kłopotliwy.

    OdpowiedzUsuń
  9. fajny delikatny kolorek. uwielbiam takie:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładny i delikatny odcień :) Lubię to! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Myślałam, ze to Essie. Podoba mi sie kolor!

    OdpowiedzUsuń
  12. przepiekny kolor, uwielbiam taki na lato !:)

    OdpowiedzUsuń
  13. O jaaa <3 właśnie taki odcień różu mi się marzy :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Urocza buteleczka i kolor. Ale takim pędzelkom mówię nie. Dla mnie łopata musi być :P

    OdpowiedzUsuń
  15. Lakier jest śliczny. Właśnie zastanawiałam się nad kupnem tego lakieru, ale nie byłam pewna co do trwałości i widać miałam rację. Dwa dni to zdecydowanie za mało :/

    OdpowiedzUsuń
  16. mam 5 odcieni z tej nowej kolekcji
    I bardzooo je lubie

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ładny odcień:) Też wolę większe pędzelki:)

    OdpowiedzUsuń
  18. bardzo ładny, jednak ostatnio polubiłam grubaśne pędzelki :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Faktycznie buteleczka podobna do Essie :)
    Masz świetny kształt paznokcia :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Też się skusiłam na ten lakier i to chyba nawet w tym samym kolorze, ale jeszcze nie próbowałam. Czeka na swoją kolej i chyba trochę poczeka, bo zmartwiłaś mnie z tym pędzelkiem ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma co się martwic tylko już lepiej zacznij malować te pazurki bo trochę czasu zejdzie z nim ;D

      Usuń
  21. mikrobuteleczka to i mikropędzelek:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczny kolor lakieru, mam kilka innych z MUA :)

    OdpowiedzUsuń
  23. 34 yr old Environmental Tech Courtnay Ashburne, hailing from Langley enjoys watching movies like "Resident, The" and Blacksmithing. Took a trip to Kathmandu Valley and drives a Mercedes-Benz W196. czytaj

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...