poniedziałek, 28 kwietnia 2014

Because I'm a high heelsaholic...

Witajcie kochani!


Kto sledzi Facebooka to juz widzial moja nowa milosc - zamszowe botki na wysokim obcasie. Dzisiaj udowodnie ze wygladaja nieziemsko nie tylko do jeansow ale  rowniez swietnie prezentuja sie ze spodniczka :)



















shoes: Blue inc


I jak podoba Wam sie takie wydanie ? Czy wolicie moze wersje z Facebooka ? 

Jak dla mnie botki sa naprawde uniwersalne, pasowac beda do wszystkiego a ponadto sa bardzo wygodne. Przetanczylam ostatnio w nich cala noc ale rowniez idealnie sprawowaly mi sie na shopping'u :D 
Tak, na dlugie zakupy do centrum handlowego rowniez zakladam szpilki ;)
Jest to moje male uzaleznienie...

Udanego tygodnia kochani :*



33 komentarze:

  1. Fajne buty - pewnie mega wygodne:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. świetna stylizacja, zazdroszczę Ci tak pięknych długich włosów.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystko świetnie się komponuje :) Włosy masz po prostu cudne :)
    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Genialne są te botki! Stylizacja też mi się podoba i jak zwykle te Twoje cudne włosy;)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie wyglądasz :))
    Rzeczywiście botki będą pasować do wielu rzeczy :)
    A jakie nogi <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne botki :) i choć wysokość szpilki wydaje się być duża najważniejsze, że są wygodne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wyglądasz obłędnie! Te nogi *.* O włosach już nawet nie wspominam ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny outfit ;) Cudowne botki!

    OdpowiedzUsuń
  9. A mnie sie na maxa podoba spodniczka ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Wyglądasz pięknie i te twoje dłuuugaśne włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nogi do nieba, włosy do ziemi :) Jak można tak się bezkarnie pokazywać? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepraszam juz nie bede... od jutra same blyszczyki i pomadki na blogu :D
      :*

      Usuń
  12. Nie będę oryginalna jak napiszę, że masz cudowne włosy ^^

    Piękna sceneria do zdjęć ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Spódniczka i bluzka są super! Buty rzeczywiście fantastyczne i myślę, że będą dobrze wyglądać ze spodniami i spódniczką :-)

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. ja chce Twoje wloooosy, chociaz polowe ;) I figure :) Botki sa swietne! ja nie umialabym w takich chodzic, moglbym zalozyc do zdjecia, o tak, ale na zakupy w takich smigac??? o nieee... ;) podziwiam Cie! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No co ty! nie ma co tu podziwiac ;) ja poprostu urodzilam sie ze szpilkami na stopach :D na zakupy musza byc obcasy obowiazkowo :D A wlosy mozesz brac tylko z dlugosci jak cos, bo juz zaczynaja mnie denerwowac :P
      :*

      Usuń
  15. Śliczna jest ta spódniczka, ma bardzo ciekawą strykturę :)

    OdpowiedzUsuń
  16. wpadam z rewizytą :-)
    buciki pasują do całości :)))
    podziw,że nawet na shopping biegasz na obcasie :D
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Zachwycam się :) uwielbiam jak nosisz spódniczki, a ta jest świetna, super kolor i faktura :) pięknie i jeszcze raz pięknie brzydalu ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ahhh dziekuje :* Nawet nie wiesz jak sie ciesze ze Ci sie podoba ;) spodniczka rowniez jest moja ulubiona :D Buzka :*

      Usuń
  18. jakaż piękna sceneria do zdjęć!

    OdpowiedzUsuń
  19. Buty chętnie bym Ci zabrała :P:P
    Przepieknie wygladasz! Bardzo, bardzo udany outfit!
    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  20. Wygladasz pieknie! Wlosy sa niesamowite a nogi do nieba ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. masz tak samo jak ja , nie wyobrażam sobie życia bez wysokich obcasów :P ślicznie wyglądasz i chyba też jesteś wysoka ? ja mam 176 cm ;)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja z kolei mam 180cm ;) Jednak nawet to nie powstrzyma mnie przed obcasami :D
      Dziekuje ;)

      Usuń
  22. Śliczne te botki :)
    Jakie Ty masz piękne włosy :)
    Obserwuję bo bardzo podoba mi się Twój blog :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...