niedziela, 20 kwietnia 2014

Michael Kors zyczy Wesolych Swiat!

Witajcie kochani!

Wreszcie moge sie wypowiedziec o cudnych butach Michaela Korsa. Ostatnio duzo pieknej slonecznej pogody w UK wiec mialam okazje zalozyc i przetestowac moje baleriny.




Buty wykonane sa z czarnej lakierowanej skory ze zlotym metalowym czubkiem. 
Wylozone sa w srodku miekka i delikatna skorka dzieki ktorej czujemy komfort noszenia.  




 Sa to moje pierwsze buty ktore sa tak miekkie i wygodne,
 jak chodzenie na boso po grubym dywanie :)



 Czy warte sa swojej ceny?
TAK ! 

Nie mialam jeszcze tak precyzyjnie i z dokladnoscia o kazdy szczegol, wykonanych butow. Ponadto juz od pierwszego zalozenia zauwazycie roznice pomiedzy zwyklymi sieciowymi balerinami a MK. Skora z ktorej buty sa wylozone w srodku jest tak delikatna, miekka i przyjemna dla naszych stop ze az zal je sciagac.
Sa to zdecydowanie najwygodniejsze buty jakie mam w swojej kolekcji. Teraz poluje jeszcze na szpilki MK zobaczymy czy tez mnie tak oczaruja.


Moj model z tego co zauwazylam jest doscy ciezko dostepny. Jesli jednak ktos bardzo by chcial je nabyc, to udalo mi sie znalesc je tutaj a z kolei tutaj sa w promocji ;)


***

Kochani zycze Wam Spokojnych i Udanych Swiat Wielkanocnych spedzonych w gronie z najblizszymi, smacznego jajka oraz bardzo mokrego dyngusa ;)

Buziaki :*



25 komentarzy:

  1. świetne buty :)
    Wesołych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piekne buty, wesolych radosnych świąt! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne :) Wesołych Świąt! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Są naprawdę przepiękne! Ile Cię kosztowały na pl? :)
    Sama ostatnio przekonałam się co to wygodne szpilki, z Venezii moje ślicznoty pochodzą. Z MK miałam na chwilę, nude, jednak rozmiarówka tam mocno zaniżona była i musiałam odesłać, więc obeszłam się ze smakiem :( żałuję do dziś, bo jakość ich butów i opinie mnie bardzo zachęcają do zakupu :) Twoje niech się dobrze i długo noszą :) Wesołych!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje kochana i nie dziwię się ze zachęcają Cię do zakupu bo wygodnych butów nigdy za wiele ;)
      Oryginalna cena to ok 550/600zl w zależności od przelicznika, ja akurat trafilam do sklepu gdzie było 50% off wiec zaplacilam ok 300zl ;)

      Usuń
    2. Genialna cena, jak za MK! niech się dobrze noszą :)) mi w PL pozostaje zalando.pl tam mają ceny okej, 350-450zł za parę. Tylko jak się domyślasz, wybór jak na palcach jednej ręki... coś za coś. Może kiedyś się skuszę, obecnie w tej samej cenie mam z Venezii i mnie i moją stopę zadowalają. Jak mówisz, grunt to wygoda :)

      Usuń
    3. Dziękuje :* To ceny całkiem przystepne ale faktycznie zajrzałam na ich stronę i wyboru zbyt dużego nie maja... może kiedys powiększa oferte :) A do Venezii się wybieram jak będę w Pl ;)

      Usuń
    4. zgadzam się wygoda najważniejsza!

      Usuń
  5. Wesołych! buciki wyglądają super

    OdpowiedzUsuń
  6. Aaaaaa, PIĘKNE! :D Pozazdrościć! ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne są te butki! Majkel wie co robi :D hihi
    Ja bym chciała jakieś jego szpile. Ale szpil nie noszę.. ehhh

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja poszukuję butów, ale ze srebrnym okuciem;) jestem ciekawa ile sezonów wytrzymaja:D

    OdpowiedzUsuń
  9. Te buty są po prostu piękne! Martwi mnie tylko pięta - zazwyczaj kupuję te z miękką, taką "opadającą", bo mam problemy z piętami, które są bardzo wrażliwe. Ciekawa jestem czy te buty faktycznie są takie miękkie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękne buty! Za taką cenę było warto !

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Omg piękne są:-) przepiękne:-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow piekne butki!:) Uwaga - Kors uzaleznia, cos o tym wiem hihi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj wiem, wiem juz w mojej kolekcji pojawil sie zegarek MK :D ciekawe co nastepne ;)

      Usuń
  13. Bardzo fajnie napisane. Jestem pod wrażeniem i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Wow! Takie obuwie damskie robi wrażenie. Z pewnością wykorzystasz je do wielu stylizacji.

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ładne czółenka. Na internetowych sklepach z obuwiem jest duży wybór takich butów. Mają tez kozaki lub eleganckie kozaki damskie. Jest w czym wybierać.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...