środa, 16 kwietnia 2014

Kwietniowy Glossy Box / Glossy Box April 2014 + ksiazka warta zainteresowania

Witajcie kochani!

Czas na kolejne juz kwietniowe pudeleczko. Milego ogladania :)

Glossy Box Kwiecien / April Glossy Box 
2014






1.
Organic unica

100% naturalny krem do twarzy.  Ma dosc intensywny zapach i jest przeciwzmarszczkowy.




2.
MONUspa
Rozgrzewajacy imbirowy olejek do ciala i masazu. 

Mozna go rowniez uzywac do kapieli lub pod prysznic, jedyne co mi troche przeszkadza to  zapach ktory jest strasznie imbirowy.




3.
Emite Make Up 
Pedzelek do ust 

Juz niestety posiadam pedzelek do ust ale moze znajde do niego inne zastosowanie. 


4.
MeMeMe
Beat the Blues - Pearl Pink

Wielozadaniowy rozswietlacz.
 Kiedy pierwszy raz zobaczylam ta buteleczke bylam święcie przekonana ze to lakier do paznokci a po otworzeniu zauwazylam ze chyba jest juz stary i zaschniety. Pedzelek jest sklejony i az sztywny jednak dopiero po chwili przeczytalam ze jest to rozswietlacz. Tak czy inaczej wydaje mi sie ze nad pedzelkiem powinni popracowac bo niestety nie da sie precyzyjnie nakladac produktu ehhh...



5.
TRESemme
Suchy szampon

Kocham suche szampony, ulubionym produktem w tej dziedzinie jest Batiste wiec zobaczymy jak ten sie sprawdzi.



I jak Wam sie widzi kochani pudeleczko?
Jak dla mnie zawartosc jest srednia, ale zobaczymy jaka bedzie nastepna.


***

A teraz kochani chcialabym Wam pokazac jedna z lepszych ksiazek jakie ostatnio przeczytalam. Jestem typowym molem ksiazkowym wiec przeczytam kazda pozycje jednak nie wszystkie zasluguja aby o nich wspominac. Ta jednak i owszem...

Tanya Valko
Arabska Żona



Niechce tutaj spoilerowac bo moze akurat ktos chcialaby sobie przeczytac, jednak jedno moge powiedziec, Polecam! Historia mlodej Polki ktora poslubia araba z milosci oczywiscie, wczesniej zachodzi jeszcze z nim w ciaze a pozniej wyjezdzaja do jego rodziny.  Najbardziej denerwuje mnie naiwnosci i nie wiedza naszej rodaczki, czytajac ta ksiazke mialam ochote pare razy wstrzasnac glowna bohaterke i powiedziec ' Dorota obudz sie wreszcie ty glupia kozo!' :)

Nic wiecej juz nie powiem :P Ksiazka jest naprawde bardzo fajnie napisana, lekko sie ja czyta chociaz niektóre fragmenty przerazaja. Goraco polecam!


Udanej kochani srody! W UK zbliza sie wielkimi krokami dlugi weekend az nie moge sie doczekac :)

Buziaki :*

  

24 komentarze:

  1. Widziałam kiedyś w telewizji to był reportaż o dziewczynie która właśnie zakochała się w muzułmaninie. Koszmar i tragedia. Nie chcę tu opisywać ale chciałam zwrócić uwagę na zbyt wielką przepaść kulturową z której istnienia wiele kobiet nie zdaje sobie sprawy zwłaszcza gdy zakochane:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Smutne ale prawdziwe... niestety wiele kobiet jest naiwnych...

      Usuń
    2. może nie tyle naiwnych co zakochanych, kobieca emocjonalna wysoce natura odbiera przejrzystość widzenia spraw przyszłościowo, niestety tragedie wiszą w powietrzu...

      Usuń
  2. Zawartość pudełeczka średnia. Może kolejne będą ciekawsze ;)
    Jeśli chodzi o tematykę związaną z książką, mam w bliskiej rodzinie kobietę, która wyszła za Araba (lat temu 25). Jest szczęśliwa, szanowana. Często przyjeżdżają do Polski z całą rodzinką.W wielu rodzinach w naszym kraju nie ma takich relacji :) Także "przepaść kulturowa" nie odgrywa tutaj najważniejszej roli :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiscie sa wyjatki, zawsze jakies sie znajda, ale rowniez nie wiemy co sie dzieje za zamknietymi drzwiami... polecam przeczytac ksiazke jest naprawde wciagajaca ;) i rowniez w ksiazce wystepuje wlasnie jeden taki ' wyjatek' ktory ty rowniez masz w swojej rodzinie wiec widzimy ze moga byc szczesliwe rowniez malzenstwa mieszane :)

      Usuń
  3. Nie wiem czy bylabym w stanie przeczytac ta ksiazke. Nie moge patrzec czytac ani sluchac historii o naiwnych Polkach , ktore zawieraja zwiazki z Arabami. Tyle sie o nich slyszy, grrrrrr.... Wogole powala mnie naiwnosc niektorych kobiet i to nie tylko w zwiazkach mieszanych. Ale partnenrkom Arabow wspolczuje najbardziej.
    Od trzech lat widze u nas w szpitalu na wydziale A&E arabskie kobiety, ktore zostaly pobite przez mezow, niejednokrotnie ugodzone nozem w brzuch czy klatke piersiowa, o tym sie nawet nie mowi, nie pisze. Ale taka jest rzeczywistosc. Niektore kobiety sa w tamtej kulturze traktowane gorzej niz smieci.
    Chyba musze sie zebrac i napisac o tym jakiegos posta.
    A twoj Glossy Box..Tresemme to moj ulubiony suchy szampon, jest super wydajny i najelpeij odswierza moje wlosy, cena niestety daje troche po kieszeni. Krem do twarzy tez by mnie ucieszyl :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie musisz napisac o tym bo wiesz cos na ten temat ze swoich obserwacji! Z checia poczytam jak to wyglada z twojej perspektywy. Mam rowniez znajoma ktora wyszla za muzulmanina i niby udane dobre malzenstwo ale jednak widac z zewnatrz ile wyrzeczen ja to kosztuje i teraz z perspektywy czasu chyba nie zrobilaby tego drugi raz...

      Usuń
    2. Co do suchego szamponu juz dzis mialam okazje przetestowac go i wesz co? kurde myslalam ze pobije na leb na szyje batiste a tu jednak nie :( nie ma az tyle talku co poprzednik ale za to ladnie pachnie ;)

      Usuń
  4. Książka moze byc ciekawa lubie taka tematykę... Obawiam sie tylko ze bede miała ochotę rozszarpac główna bohaterkę jeśli jest taka lekkowierna ,D

    OdpowiedzUsuń
  5. Książkę czytałam, świetna:) Polecam też druga część: "Arabską córkę"

    OdpowiedzUsuń
  6. Zawartosc taka oo, mysle ze byly ciekawsze i jeszcze beda :D
    ksiazki nie czytalam , ale jesli mialabym ja pod reka na pewno bym to zrobiła :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Zawsze chciałam przetestować suchy szampon;d

    www.kataszyyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Mi się nawet już czytać nie chce bo wiem co tam będzie. Mam wrażenia że kobiety żyją marzeniami wybierając sobie męża. Chociaż myślę że takich pełno na całym świecie, ja też wychodziłam z miłości, po latach się zmienił i poszedł sobie kiedy poważnie zachorowałam. Fajna zawartość pudełka. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przykro mi to slyszec :( Nigdy niczego nie mozna byc pewnym...

      Usuń
  9. czytałam inne książki z tej serii, tak mi się wydaje ;) bynajmniej w tytule było coś z arabską narzeczoną ;>

    OdpowiedzUsuń
  10. Lakier z MeMeMe wygląda pięknie :) Na taki księżniczkowy, różowy nudziak :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie jest lakier ;) tak jak pisałam jest to rozświetlacz ;)

      Usuń
  11. Glossybox chyba się postarało :))

    Pozdrawiam cieplutko :)) pozwolę sobie zaobserwować
    www.nataliamajmonroe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. **___**_________****
    _**___**_______**___****
    _**__**_______*___**___**
    __**__*______*__**__***__**
    ___**__*____*__**_____**__*
    ____**_**__**_**________**
    ____**___**__**
    ___*___________*
    __*_____________*
    _*____0_____0____*
    _*_______@_______*
    _*_______________*
    ___*_____v_____*
    _____**_____**
    _______*****_______
    Tęczowych pisanek,
    na stole pyszności,
    mokrego dyngusa
    i wspaniałych gości.
    Niech to będzie czas uroczy,
    życzę miłej Wielkanocy.
    Wesołych Świąt!!:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak widzę takie pudełka, w sensie taką kiepską zawartość, to cieszę się mocno, że zrezygnowałam dawno z subskrycji. Szału nie ma :/

    Radosnych i słonecznych Świąt! :*

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...