sobota, 26 kwietnia 2014

Kolejne zakupy i nieziemska oferta Clarins w Debenhams!

Witajcie kochani!

 Ostatni czwartek byl dla mnie dniem stworzonym na zakupy! Bez zbednego gadania przechodze do konkretow to moze jeszcze ktos sie zalapie na oferty ;)


A oto moje ostatnie zakupy...



*

china glaze - flip flop fantasy
china glaze - in a lily bit 
Bath& BodyWorks - Vanilla berry sorbet - anti-bacterial hand gel 


Akurat te 3 produkty zakupilam przez internet. Jeszcze nigdy nie mialam okazji przetestowac lakierow china glaze wiec wreszcie sie skusilam. O zelu antybakteryjnym Bath&BodyWorks nie mialam zielonego pojecia dopoki  Marti nie wspomniala o nich na swoim blogu. Nie mam dostepu do sklepu Bath&BodyWorks ale gdy ujrzałam jakie fantastyczne maja zapachy w swojej ofercie to skusialam sie na zamowienie  przez internet mniejszej, kieszonkowej wersji.

Dla zainteresowanych wklejam linka do sprzedawcy na ebayu z kad zamowilam Hand sanitizer po calkiem przystepnej cenie £1.99.
campbell3487


*

Viktor & Rolf
Bonbon


Co niektórzy zapewne wiedza ze na premiere nowego zapachu Viktora&Rolfa czekalam juz dosyc dlugo. Uwielbiam ich wersje Flowerbomb wiec ze zniecierpliwieniem oczekiwalam w sklepach jego nowego slodszego brata Bonbon. 

No i sie doczekalam :D 
Zapach dostepny byl w Debenhams i przy zakupie obojetnie jakiej pojemnosci EDP, gratis dostaniemy prezent w sklad ktorego wchodzi: zel do mycia, balsam do ciala oraz mini wersje  perfum bonbon do przetestowania. Dodatkowo dostalam probke  moich ukochanych perfum Flowerbomb a wszystko to zapakowane w sliczna orginalna torebke promujaca zapach Viktora&Rolfa Bonbon. Szczegolowa recenzja zapachu juz w krotce ;)

Ceny:
30ml - £50
50ml - £68
90ml - £94


*

CLARINS

- Face cream - HydraQuench Cream SPF 15 -normal to dry skin
-  Face Cleanser - Gentle foaming cleanser - normal to combination skin



Przy zakupie dwoch produktow marki CLARINS dostaniemy urocza kosmetyczke John Rocha oraz 4 z 8 do wyboru miniaturek bestselerow Clarins.
Oferta wazna niestety do dzisiaj 26.04 na stoiskach w Debenhams w UK.



Oferta spadla mi z nieba  a raczej z bloga Irenki Beauty Addiction, bo akurat moj obecny krem siega dna i w planach mialam HydreQuench. Nie zastanawialam sie za dlugo i polecialam do Debenhams po krem  a kolejnym produktem ktory sobie dobralam jest pianka do mycia twarzy i mam nadzieje ze dorowna mojemu ulubionemu w tej dziedzinie Clinique Facial soap.

A oto wybrane przeze mnie free gifty...



1.
  Bronzing Duo - 02 medium 



2.
Natural Lip perfector


3.
Eye Make-up remover 


4.
Beauty Flash Balm



Kosmetyczka
John Rocha




Ze wszystkich produktow jestem strasznie zadowolona sa trafione idealnie pode mnie  i biore sie za testowanie ;)

A Wam kochani zycze udanego weekendu :*
Buziaki :*

29 komentarzy:

  1. Zestaw z clarins genialny. :-):-):-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam kosmetyki Clarins'a. Zapachy F&B i żele BBW również. :) Czekam na recenzje. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajna ta promocja z Clarinsa! Dasz mi namiary skąd zamówiłaś żel Bath&Body works? Kiedyś szukałam na eBay, ale ich kosmetyki dostępne od sprzedawców z UK miały strasznie zawyżone ceny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem Ci ze w jedynym sklepie online gdzie znalazlam produkty Bath&Body works to ten zel kosztuje Ł2,10 plus przesylka Ł2,50 wiec sie nie oplaca w ogole ;) Ja zakupilam wlasnie na ebayu za Ł1,99 i darmowa przesylka wiec to byla akurat najlepsza oferta jaka znalazlam w sieci ;) A cena swoja droga jest i tak zawyzona ale co poczac ? ;)

      Usuń
    2. A za taką cenę, to chyba są i w Polsce mniej więcej, więc dobra okazja. Dzięki za link, szkoda że nie ma na sprzedaż balsamów, czy mgiełek.

      Usuń
    3. No szkoda bo juz znalazlam balsam ktory zapragnelam miec... hliphlip...

      Usuń
  4. Bardzo fajne zakupy :) śliczne kolory lakierów ;)) obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  5. ale swietna oferta Clarins!!! szkoda, ze nie trwa pare dni dluzej, bo na zakupy moge sie wybrac dopiero za tydzien :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj szkoda... ale musisz sie rozjerzec moze ja powtorza albo cos w bootsie wymysla ;)

      Usuń
    2. Polka w UK, czasami jak im zestawy nie schodza, przedluzaja oferte :-)

      Usuń
  6. Wszystko cudowne!!! Dostalam taki zelik antybakteryjny Bbw w prezencie i uwielbiam!! Bon bon wachalam i zakochalam sie. Lubie go duzo bardziej od Flowerbomb!!! Z iferty Clarinsa oczywiscie skorzystalam :-) :-) kupilam dwa mleczka z filtrem i krem po opalaniu :-) :-) tez wybralam bronzer i blyszczol. Hihi

    OdpowiedzUsuń
  7. Już kiedy pierwszy raz przeczytałam o tych perfumach Flower Bomb u Ciebie na blogu to zamierzałam je sobie kupić, jednak zawsze zastanawiamłam się, bo przecież tak dużo kosztują, a ja w sumie nie przywiązuję wagi do zapachów, ale wiem, że na pewno kiedyś będę moje! Co do Clarins to uwielbiam ich kosmetyki i warte są swojej ceny, tu mogę potwierdzić. Widzisz nawet nie wiedziałam o żadnej promocji... Ostatnio jestem do tyłu ze wszystkim. Fajnie, że Ty jesteś zadowolona. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tez bym nie wiedziala o tej promocji gdyby nie Irenka bo internet milczy na ten temat ;) A flowerbomb koniecznie musi byc Twoj pewnego dnia ;)

      Usuń
  8. ale fajne zakupy :) udanego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Same tu smakołyki Kochana u Ciebie :)
    Mam nadzieję, że pokochasz tak jak ja, żele B&BW. Ja jestem od tych zapachów już uzależniona :)
    Uwielbiam Flowerbombki (mam 3 różne butle), BonBonka wąchałam ostatnio na lotnisku i chyba był dla mnie ciut za słodki. Ale zrobię jeszcze jedno podejście za 2 tygdonie jak będę lecieć do PL ;)
    Clarins zawsze wymiata swoimi ofertami. Kupowałabym dla samych gifcików :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No gifciki od Clarinsa sa kuszace :D Koniecznie wachnij jeszcze raz bonbona moze tym razem ci przypadnie do gustu ;)

      Usuń
    2. NA pewno tak zrobię! :)

      Usuń
  10. Świetne zakupy poczyniłaś. Same kuszące smakołyki. Clarins to jest to, co muszę zgłębić dokładniej.

    OdpowiedzUsuń
  11. O matko, cudowne zakupy. Dostałam oczopląsu! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Prześliczna jest ta kosmetyczka :) super zestaw Clarinsa

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne zakupy, duzo tego :)
    piękna komsetyczka! :)

    Wiolka-blog KLIK

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne nowości:) Najbardziej zauroczyła mnie kosmetyczka, jest po prostu piękna<3

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja również znalazłem nieziemska promocję. Na stronie internetowej domeno kupiłem dwie pary butów, były świetne promocje na buty męskie. Kupiłem też klasyczne białe sneakersy oraz eleganckie buty wizytowe. Nie mogę się doczekać aby pokazać je znajomym.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...