poniedziałek, 14 kwietnia 2014

Mineralny cien sypki bellapierre - Celebration w akcji

Witajcie kochani!

Zapewne niektore z Was slyszaly o firmie  bellapierre, dla tych ktorzy niestety nie spotkali sie z nia wczesniej to wspomne tylko, ze produkuja oni kosmetyki mineralne. 


bellapierre
Celebration
shimmer powder


Mineralny shimmer powder gwarantuje dluga trwalosc, zywe intensywne kolory bez zadnych
dodatkowych wypelniaczy powodujacych reakcje alergiczna. Cien nie blaknie w ciagu dnia, nie roluje sie, nie marszczy oraz nie rozmazuje. Recomendowany przez wizazystow i dermatologow, cien jest 100% hipoalergiczny przeznaczony do wszystkich rodzajow skory. 

Cena: 
75zl /  Ł12,99



Cien prezentuje sie bardzo zachecajaco. Wygodne poreczne opakowanie, trzy nie za duzej wielkosci otwory umozliwiaja wydostanie sie odpowiedniej ilosci kosmetyku, bez zbednego jego marnowania.
Przez przezroczysty sloiczek mozemy dostrzec pieknie migocący proszek ktory az sie prosi o uzycie. 




Poczatkowo nie bylam przekonana co do koloru, rdzawo-zloty lekko wpadajacy w braz shimmer nie lezal w moim guscie, jednak szybko sie przekonalam jak bardzo sie mylilam. 




Cien sie pieknie mieni, lecz nie nadaje nam bazarkowego looku tylko delikatny subtelny shimmer. Swietnie sie go naklada, kolor mozemy stopniowac wedle naszych upodoban. Idealnie sie blenduje i laczy z pozostalymi cieniami, ponadto nie osypuje sie (!), nie migruje w ciagu dnia, nie roluje sie ani nie wazy.  




Uzywanie go jest dziecinnie proste i przyjemne.  Moj makijaz wytrzymal cala szalona noc a rano w dalszym ciagu gorna powieka byla w prawie idealnym stanie. 
Spokojnie moge polecic ten produkt. Kosmetyk jest bardzo wydajny wiec podejrzewam ze starczy mi on chyba do konca zycia :)
 Nie wiem jak sie spisuja pozostale produkty bellapierre ale na pewno jesli bede miala okazje, to je przetesuje.




Znacie kochani ta firme? 
Slyszalam ze ich kosmetyki mozna czasem znalesc w zestawach w TKmaxxie.



Buziaki kochani i udanego poniedzialku :*

20 komentarzy:

  1. Makijaż oka zatyka dech w piersiach!

    OdpowiedzUsuń
  2. Właśnie ostatnio widziałam zestaw startowy tej firmy w TK ale mam już moje bareMinerals.

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowny makijaż :) sama mam taki zestaw startowy tej marki a drugi na rozdaniu. Widziałam też zestaw pigmentow ale w dość odważnych kolorach a ja jakoś źle się w takich czuje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. nie mialam go ale jest bardzo ladny :) makijaz bajeczny! ;D

    Wiolka-blog KLIK

    OdpowiedzUsuń
  5. piękny makijaż z użyciem tego cienia! W opakowaniu wyglądał tak sobie, ale na oku - rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak samo pomyslalam jak go zobaczylam w opakowaniu, ale juz w praktyce okazal sie istna perelka ;)

      Usuń
  6. Wow! Efekt niesamowity. W opakowaniu wydawał się bardzo brokatowy i żółto-złoty, a na oku wygląda przepięknie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny makijaż ! Uwielbiam takie połączenia kolorystyczne ! Oko wymodelowane po mistrzowsku !

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. W makijażu wygląda przepięknie!

    OdpowiedzUsuń
  9. Znam bellapierre, ale nigdy bym nie umiala wykonac na sobie takiego pieknego makijazu, jaki Ty zrobilas. Po prostu cuudo!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Pewnie masz rację, że decyzje związane ze ślubem warto podjąć kilka miesięcy przed ślubem, bo gusta mogą się nam zmienić, ale z drugiej strony, ciężko jest wszystko dopiąć na ostatnią chwilę, gdy żyje się za granicą :/ Kochana mogłabyś mi powiedzieć ile miesięcy wcześniej kupiłaś sukienkę ślubną, ja zastanawiam się, czy czasem nie kupić swojej w te wakacje w PL, czyli rok przed moim weselem, ale niektóre osoby odradzają mi, mówiąc że to za wcześnie.

    Makijaż oczu jest po prostu przepiękny, czy mogłabyś nam powiedzieć jakich cieni do nich użyłaś oprócz cienia celebration?:)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do makijazu uzylam ponadto cienia jasnego z drobinkami Gosh, Czarny ze sleeka, bialy mat z avonu i to wszystko ;)

      Co do sukienki to jesli kupisz juz w te wakacje rok przed slubem to do tego czasu po pierwsze moze Ci sie odwidziec albo nie daj Boze znajdziesz ladniejsza :P po drugie dopiero pod koniec roku wchodza do salonow modele na nastepny rok wiec w wakacje bedziesz musiala wybierac w starych kolekcjach. Ja sukienki ogladalam bedac w PL w sierpniu ( rok przed slubem) ale we wszystkich salonach Panie radzily mi przyjechac ok grudnia bo stwierdzily ze teraz nie maja zbyt duzego wyboru. Takze w grudniu bylam kolejny raz w PL i wtedy tez zakupilam swoja sukienke. Zazwyczaj rok to troszke za wczesnie ale nie zostawiaj tez tego na ostatnia chwile bo w jednym salonie powiedzieli mi ze minimum pol roku potrzebuja na realizacje. Jesli wychodzisz za maz w wakacje to akurat ok listopad - styczen bedzie dobrym okresem na wybor wymarzonej sukienki :)
      Wiem kochana jak ciezko jest organizowac wesele bedac za granica ale jak juz wszystko po malu sobie ogarniesz, przemyslisz wczesniej dekoracje, kwiaty ( rodzaj, kolor, wazon itp), znajdziesz fryzure, makijaz, manicure, wybierzecie samochod itp itd to nie martw sie wszystko dopniecie na ostatni guzik ;)

      Usuń
  11. Wygląda super. przypomina mi kosmetyki mineralne - metaliczne cienie nieistniejącej już firmy EGM. Kilka z nich mam jeszcze i używam bardzo oszczędnie. ;-)
    Tej firmy nie znam, choć minerałów u mnie dostatek. ;-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne cienie i makijaż. :) Podoba mi się Twój blog, zostaję i pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...