niedziela, 6 kwietnia 2014

Wiosenne polaczenie miety i rozu...

Witajcie kochani!

Za oknem pomału wiosna sie pokazuje wiec mam dla Was dzisiaj radosny wiosenny manicure :) 


Uwielbiam pastelowe polaczenia, a zestawienie rozu z mieta zdecydowanie nalezy do jednych z moich ulubionych.


Lakiery jakich uzylam:


Jak Wam minal weekend kochani? Ja dzisiaj mialam gosci a teraz leniuchuje i podejmuje kolejne decyzje dotyczace przygotowan slubnych... uffff... jeszcze tylko 4 miesiace :)

Buziaki :***


27 komentarzy:

  1. Ojeeej :D To prawdziwe arcydzieło :) Cudownie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne zdobienie :) Świeżutkie kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale pięknie! :O Przecudne połączenie, koniecznie muszę tego spróbować ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. boskie! strasznie mi się podobają <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Ostatnio bardzo podobają mi się takie delikatne kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny - uroczy, wiosenny, dziewczęcy. Szkoda, że to co u mnie za oknem widzę nie pasuje do niego :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No u mnie dzis tak samo nie ciekawa pogoda :(

      Usuń
    2. U mnie trochę się poprawia, ale bardzo nieśmiała ta wiosna, mam nadzieję, że na długi wielkanocny weekend będzie ładnie :)

      Usuń
  7. Ale sliczne <3
    uwielbiam pastele :))

    http://live-laught-love00.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie! Idealne połączenie kolorów:))

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo mi sie podoba to zdobienie :D

    OdpowiedzUsuń
  10. proszę jak elegancko! Ale coś mi się wydaje że już to widziałam:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. lovelly nails! <3

    http://mirandacsa.blogspot.pt/

    OdpowiedzUsuń
  12. Przesłodkie i w sam raz na wiosnę!

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładny manicure :) Świetne zestawienie kolorystyczne ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ślicznie wykonane, urocze!

    OdpowiedzUsuń
  15. ja miętę mam dziś u stóp - pierwszy raz w życiu!! Ale to nie mój kolor...

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...